دانلود و خرید کتاب ناتالی (ظرافت) داوید فونکینوس ترجمه پارسا حاج حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ناتالی (ظرافت) اثر داوید فونکینوس

کتاب ناتالی (ظرافت)

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ناتالی (ظرافت)

ناتالی (ظرافت: Délicatesse) رمانی از داوید فونکینوس نویسنده فرانسوی درباره عشق است. فونکینوس در این رمان توانسته با شیوه‌ای ساده مفهوم واقعی عشق را بیان کند.

 خلاصه کتاب ناتالی

ناتالی دختری سرزنده و اهل مطالعه با فرانسوا پسر مورد علاقه اش که در خیابان با هم آشنا شده‌اند ازدواج می‌کند. امکا بعد از مدتی زندیگ مشترک شوهرش در تصادفی از دنیا می‌رود و ناتالیب در دنیای بدون همسرش با انبوهی از رویاهای مشترک براورده نشده تنها می‌ماند دنیای که باید آن را بدون فرانسوا ادامه دهد آیا او قادر به انجام این کار هست؟

 درباره داوید فونکینوس

 داوید فونکینوس نویسنده معاصر فرانسوی است که در دانشگاه پاریس ادبیات و موسیقی خوانده است. داستان ناتالی او از پرفروش‌ترین رمان‌ها در فرانسه است که فیلمی هم توسط آندری توتو بر اساس آن در سال ۲۰۱۱ ساخته شد. 

جملاتی از کتاب ناتالی

تنهایی سبکش می‌کرد. دیگران در چنین مواقعی احتمالا نمی‌توانستند تنهایی را تحمل کنند. "ناتالی" خوابش را دیده بود. با این حال، شرایط، تحمل‌نشدنی را به تحمل‌نشدنی اضافه می‌کرد. او وارد سالن شد، همه چیز آن‌جا بود. به همان شکل. هیچ چیز تکان نخورده بود. پتو هنوز روی کاناپه بود. قوری هم همراه با کتابی که در حال خواندنش بود روی میز بودند. علامتی که روی کتاب زده بود نظرش را جلب کرد. به این ترتیب، کتاب به دو نیم تقسیم شده بود؛ اولین بخش را در زمان حیات "فرانسوا" خوانده بود. و در صفحهٔ ۳۲۱ او مرده بود. چه باید می‌کرد؟ آیا می‌توان کتابی را که خواندنش بخاطر مرگ همسر متوقف شده است از سر گرفت؟

نظرات کاربران

2742003835
۱۳۹۸/۱۲/۲۴

نویسنده به خوبی توانسته بود احساسات لطیف و زیبای یک زن رو به قلم بکشه.... احساساتی که از بین نمیرن و تنها تغییر می کنن... نویسنده تغییرات زیبا و جذابی رو اشاره کرده بود

Raynamaria
۱۳۹۹/۰۱/۲۲

من لذت بردم از خوندنش. دیدگاه پدیدارشناسانه اش جذاب بود، یعنی اینکه موضوع رو از ذهن هرکدوم بررسی میکرد و کمک میکنه بهمون گاهی فکر کنیم که طرف مقابل چی؟ اون چه احساسی داشت؟ شاید برداشت ما اشتباه بوده؟ داغ

- بیشتر
Zohre
۱۳۹۹/۰۳/۰۶

سلام. چرا من نمی تونم کتابها را از کتابخانه همگانی بگیرم. البته عضو کتابخانه هستم

صبا
۱۳۹۹/۰۲/۰۷

کتاب جالبی بود به نظرم طنز بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۲۰۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان