دانلود و خرید کتاب مجردها دوید فوئنکینو ترجمه ساناز فلاح‌فرد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مجردها اثر دوید فوئنکینو

کتاب مجردها

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مجردها

«مجردها» نمایشنامه‌ای از دوید فوئنکینو(-۱۹۷۴)، نویسنده و نمایشنامه‌نویس فرانسوی است. وی درباره این نمایشنامه که نخستین اثر وی نیز هست در مقدمه کتاب می‌نویسد:

نمایشی با دو شخصیت را در سر می‌پروراندم که مانند یک سفر بود. آدم‌هایی که از لحاظ اجتماعی به روز نبودند و در تنهایی خود به‌سر می‌بردند و کم و بیش در پیشرفت داستان، یکدیگر را کشف می‌کردند. می‌خواستم مثل یک بازی باشد و در هفت صحنه بتوانیم مراحل زندگی عاطفی را به تصویر بکشیم. هیجانات و ترس‌ها. همچنین می‌خواستم با برخی کدها، تماشاگر را حذف کنم و صحنه‌ای در تاریکی داشته باشم تا تماشاگر شخصیت‌ها را بهتر باور کند و به این بیندیشد که آن‌ها خجالتی هستند و می‌خواهند راحت باشند. آیا عشق، خود را تنها احساس کردن در جهان نیست؟ این هم پارادوکسی است که تماشاگر را به سالن می‌کشاند.

«انوش سیتبون» کارگردان این نمایش نیز می‌نویسد:

سیلوی و میشل، شخصیت‌های نمایشنامه‌ی او در یک بنگاه همسریابیِ رو به انحطاط کار می‌کنند. آنها آن‌قدر از احساسات خود برای زندگی دیگران صرف کرده‌اند که خود را به فراموشی سپرده‌اند.

آن‌ها همدیگر را نگاه می‌کنند، جست‌وجو می‌کنند و زمان کِش می‌آید. داستان بسیار ساده‌ای است با خواسته‌های ساده: جست‌وجوی خوشبختی و با هم خوشبخت بودن...

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۳۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان