دانلود و خرید کتاب عشق غیرمنتظره جودی هدلاند ترجمه عاطفه میرزایی ملک‌آباد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عشق غیرمنتظره اثر جودی هدلاند

کتاب عشق غیرمنتظره

معرفی کتاب عشق غیرمنتظره

«عشق غیرمنتظره» نوشته جودی هدلاند، نویسنده پرکار و موفق امریکایی است. هدلاند در سال ۲۰۱۶ برنده جایزه کتاب مذهبی سال برای کتاب «لوتر و کاتارینا» شده و تاکنون ده‌ها رمان پرفروش روانه بازار کرده است. هدلاند در دانشگاه مطالعات اجتماعی خوانده و آثار ادبی‌اش هم مضامین اجتماعی، تاریخی و با محوریت قهرمانان زن دارند. اولین اثر هدلاند «عروس واعظ» جوایز زیادی از جمله اکسلنس ۲۰۱۱ را دریافت کرد و کتاب دیگرش «داماد نجیب» برنده جایزه کارول ۲۰۱۳ شد. از آثار دیگر هدلاند می‌توان به مجموعه‌های «قطار یتیمان»، «قلب‌های با ایمان» و «پرتوهای امید» اشاره کرد. «عشق غیرمنتظره» هم از رمان‌های پرفروش و جایزه‌دار هدلاند است. این اثر جایزه بهترین رمان الهام بخش از نظر خوانندگان را در سال ۲۰۱۵ گرفته است. این کتاب تصویری زیبا از یک رابطه عاشقانه است. که در دنیای حاضر، شکل صحیحش را به دلیل فراتر رفتن از حدو مرزهای اخلاقی مذهبی از دست می‌دهد. اما چمبرز جوان پس از سال‌ها خانه‌به‌دوشی و مرگ والدینش با تنها برادرش سوار کشتی عازم دیترویت هستند که در نزدیکی جزیره پرسک، دزدان دریایی به کشتی حمله می کنند. اما و برادرش به دست نگهبان فانوس دریایی منطقه نجات پیدا می‌کنند و اما که در آرزوی داشتن خانه‌ای از آن خودش است پیشنهاد پدر روحانی را برای ازدواج با پاتریک گرتی قبول می‌کند و وارد دنیای پر راز و رمز پاتریک می‌شود. راز و رمزهای دلهره‌آوری که اما را در ازدواجش دچار تردید می‌کند. در این رمان عاشقانه وارونه، عشق انگیزه ازدواج نیست بلکه محصول آن است و بالاتر از آن ایمان به نیروی الهی است که مسیر زندگی را روشن می‌کند. هدلاند در این اثر تلاش کرده مخاطب را به بازگشت به معنای درست عشق در روابط انسانی برگرداند. این اثر و نثر روان و تقیدهای اخلاقی‌اش، داستان‌های قرن نوزدهمی را تداعی می‌کند. در کنار تاکید نویسنده بر مضامین اخلاقی و محتوا، پرداختن عالی هدلاند به جزئیات در توصیف‌هایش هم، داستان «عشق غیرمنتظره» را جذاب‌تر کرده است.

نظرات کاربران

کتابخوان
۱۳۹۹/۰۳/۱۹

من فکر می کنم دوستانی که نظر منفی دادن کتابخون های دقیقی نبودن چون محتوای کتاب در عین سادگی به شدت آموزنده و اخلاقی است. دوم اینکه شما از یه رمان عاشقانه مسلماً پیچیدگی های یه داستان جنایی معمایی رو

- بیشتر
Eli S
۱۳۹۹/۰۵/۱۴

من این کتاب رو انتخاب کردم بخونم چون در دوران نقاهت کرونا بودم و به یک کتاب عاشقانه با پایان خوب احتیاج داشتم کتابی که روان باشه بخاطر کسالت کمی روحیم بهتر شه

کتاب باز
۱۳۹۹/۰۵/۲۹

یک عاشقانه خوب به لطافت ابر و باد، فقط جزو عاشقانه هایی نیستش که نوجوان ها بپسندن.

Hengam
۱۳۹۹/۰۹/۱۹

فوق العاده بود من که خیلی لذت بردم

azam h
۱۳۹۹/۰۴/۲۲

داستان این کتاب مانند عنوانش واقعا غیرمنتظره زیباست.ترجمه ش عالی

زی زی
۱۴۰۱/۰۹/۲۷

ببینین داستان بدی نداشت ولی جوری نبود که صد در صد راضیت کنه. امروز ساعاتی از خوندنش لذت بردم گرچه زیادی جزئیات داشت بعضی جاهاش و حوصله سربر بود بعضی جاهاش هم جذاب و گرم بود.

M
۱۴۰۱/۰۲/۱۷

کتاب خوب و سرگرم کننده ای است اوایل کمی خسته کننده است اما بعد از شروع داستان جذاب می شود.

منا
۱۴۰۰/۰۵/۰۱

یک رمان دلپذیر و عاشقانه که نشان می‌دهد باورداشتن به خدا و امید به او یکی از بالاترین رازهای هستی است، توصیفات خوب از حس و حال شخصیتها، عشق پاک و نجیب و همچنین مناظر بسیار دل انگیز و نشان

- بیشتر
کاربر ۱۱۸۵۲۴۹
۱۳۹۹/۰۷/۲۸

کتاب جالبی بود مثل کتاب برکه شیطان

Aa
۱۳۹۹/۰۶/۲۷

دوسش نداشتم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
زمانی که مادرش از دنیا رفت بنیان محکم خانواده‌شان از هم گسیخت. از آن زمان به بعد دیگر چیزی برایشان باقی نماند بجز اوضاع نابسامان زندگی‌ای که بر سرشان آوار شده بود.
br
اگه امیدم به آدم‌ها باشه بالاخره یه روز ناامید می‌شم.
forooghsoodani
شاید نحوه جواب دادن خداوند به دعاها همیشه یک راز باشد. همه آن چیزی که او می‌دانست این بود که دعا کلید نجات او بوده است. او به دعا بیشتر از هوایی که نفس می‌کشید احتیاج داشت
nina61
با ورق زدن صفحات پایانی این کتاب امیدوارم شما نیز مانند قهرمان زن داستان به این حقیقت رسیده باشید که خداوند همه‌چیز شما و منزلگاه امن شماست. مهم نیست کجا سرگردان هستید. مهم نیست با چه چیزهایی روبرو می‌شوید. تنها باید بدانید که او آنجاست، استوار و وفادار همانند فانوس دریایی که شما را به‌سلامت به ساحل می‌رساند، جایی که می‌توانید در آنجا به آرامش برسید.
nina61
«اینکه خداوند هرکدوم از ما رو نجات بده برای من باورنکردنیه. او مجبور به این کار نیست، اما بعضی وقت‌ها تصمیم می‌گیره که این کار رو بکنه».
nina61
«شاید ما نباید به این موضوع نگاه کنیم که چرا خداوند پاسخ دعاهای ما رو اون‌طور که خودمون فکر می‌کنیم نمی‌ده. در عوض باید برای این‌که دعاهای ما رو می‌شنوه شکرگزار باشیم».
nina61

حجم

۲۷۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۱۲ صفحه

حجم

۲۷۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۱۲ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان