دانلود و خرید کتاب ج مثل جادو نیل گیمن ترجمه فرزاد فربد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ج مثل جادو اثر نیل گیمن

کتاب ج مثل جادو

معرفی کتاب ج مثل جادو

از مقدمه نویسنده: داستانهای این کتاب شما را از یک داستان پلیسی سفت و سخت درباره‌ی شخصیتهای اشعار کودکانه به جمع آدمهایی می‌برد که خوردن را دوست دارند، از شعری درباره‌ی این که اگر در افسانه‌ی پریان گرفتار شدید چگونه رفتار کنید به داستانی درباره‌ی پسرکی که زیر پُلی به یک ترول بر می‌خورد و قول و قراری که با هم می‌گذارند. وقتی پسربچه بودم، ری برادبری داستانهای کوتاهی را که فکر می‌کرد خواننده‌های کم سن و سالتر دوست خواهند داشت از میان کتابهایش جمع کرد و آنها را با عنوان م مثل موشک و ف مثل فضا منتشر کرد. حالا من هم همین کار را کرده‌ام، و از ری پرسیدم از نظر او اشکال ندارد من اسم این کتاب را ج مثل جادو بگذارم. (از نظر او اشکال نداشت.) ج مثل جادوست. همه‌ی حروف این خاصیت را دارند، اگر آنها را درست کنار هم قرار بدهید. با آنها می‌شود جادو کرد، رویا بافت، و کاش حتی بشود باعث تعجب شد...

نظرات کاربران

فاطمه.م
۱۳۹۷/۰۶/۰۴

تخیل عالی در نام بردن از عناصر داستانهای جادویی و روایت دوباره آنها، انتظار نداشتم این مجموعه داستان کوتاه این قدر عالی باشد، اکیدا توصیه می کنم.

i._.shayan
۱۳۹۴/۰۹/۱۹

داستان اکتبر روی صندلیش شاهکاره حتما بخونینش

کاربر 277594
۱۳۹۵/۰۸/۰۷

خیلی عالیه حتماً بخرید

بهاربهاربهار
۱۳۹۵/۰۶/۰۵

عااااااااااالی است

fatemeh1382
۱۳۹۶/۰۵/۱۴

ارزش خوندن داره ؟؟؟

A
۱۴۰۱/۰۲/۰۹

قشنگ بود

Parimah_zarabadi
۱۴۰۳/۰۱/۱۰

نویسنده‌ش ذهن بسیار مریضی داره.

زوروجیرو
۱۴۰۱/۰۲/۰۲

شله گله گم. بسیار بسیار عالی. نیل گیمن نابغه است و این کتاب مهر تاییدی بر این ادعاست...

maedeh
۱۴۰۱/۰۱/۰۵

خیلی کتاب بامزه ای بود :) برای کسایی که از داستان های کوتاه فانتزی خوششون میاد، میتونه گزینه ی سرگرم کننده و جالبی باشه خصوصا که قلم نیل گیمن به شدت گیرا و جذاب و رویاییه💫

کاربر N...M. f90
۱۴۰۰/۰۱/۲۹

کتاب خوبیه اگه به تخیلی علاقه دارید . اینو توصیه می کنم.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
موضوع این نیست که من زودباور هستم. فقط تمام چیزهای اهریمنی و خطرناک را باور دارم. بخشی از اعتقادات دوران کودکی‌ام این بود که شب پر از اشباح و جادوگر است که گرسنه و هراسانند و کاملاً سیاهپوش. خلافش به طرز اطمینان بخشی درست بود: روشنایی روز امن بود. روشنایی روز همواره امن بود.
بلاتریکس لسترنج
جک نیوهاوس آهی کشید و گفت: «اگر کمی زودتر به ماموت رسیده بودیم می‌توانستم بگویم چرا آن فیل‌های پشمالو آن قدر زود منقرض شده‌اند. چون مزه‌‌شان رفته بوده زیر دندان آدم‌ها. من آدمی هستم با تفریحات برازنده، اما بعد از فقط یک گاز دیدم دارم به سس کبابِ کانزاس سیتی فکر می‌کنم و این که آن دنده کباب‌ها اگر تازه بود چه می‌شد.» زبیدیا تی کراکراستل گفت: «یکی دو هزار سال ماندن در یخ ایرادی ندارد.»
sahar
به یاد داشته باش: که خوابِ آن هیولاها خیلی عمیق است؛ که اشتهای جادوگران اغلب مایه‌ی دردسرشان می‌شود؛ اژدهایان همیشه در جایی نقطه ضعفی دارند؛ دل را می‌توان به خوبی پنهان کرد، ولی زبان سبزْ سِرّ‌ درون فاش می‌کند.
Javad

حجم

۸۲۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۸۲۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
۲۷,۰۰۰
۴۰%
تومان