دانلود و خرید کتاب دایره‌ی اول (اصول همانندسازی در بازاریابی شبکه‌ای) رندی گیج ترجمه علی معتمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دایره‌ی اول (اصول همانندسازی در بازاریابی شبکه‌ای) اثر علی معتمدی

کتاب دایره‌ی اول (اصول همانندسازی در بازاریابی شبکه‌ای)

معرفی کتاب دایره‌ی اول (اصول همانندسازی در بازاریابی شبکه‌ای)

خیلی‌ها همانندسازی در بازاریابی شبکه‌ای را اشتباه متوجه شده‌اند یا نمی‌دانند که این‌چنین چیزی اصلاً وجود دارد. آنها به‌اشتباه تقصیر نتایج نسبتاً خوب یا ضعیف خود را گردن بالاشاخه‌ای یا زیرشاخه‌های خود می‌اندازند. اما این رویکرد اصل مسئله را نادیده می‌گیرد: فرهنگ مجموعه یا سازمان را ما می‌سازیم و زیرشاخه از رفتار ما الگو می‌گیرد.

همانندسازی سازه‌ی اصلی بازاریابی شبکه‌ای است؛ همانندسازی جوهره‌ی رهبری است. و درست همان‌طور که در رفتار تمام رهبران واقعی می‌بینیم، رهبری این نیست که به دیگران روش انجام کار را دستور دهیم، رهبری یعنی رفتاری را که می‌خواهیم پیروان انجام دهند خودمان در آن رفتار الگو و سرمشق باشیم.

کتاب «دایره‌ی اول» اثر رندی گیج شامل ایده‌هایی است که با آنها می‌توانید میزان فروش‌تان، سرعت رشد مجموعه‌تان، میزان انسجام تیم‌تان، اصول مجموعه‌تان، و پایبندی زیرشاخه‌ها تا پایین‌ترین سطح به این اصول را تعیین و مشخص کنید.

نظرات کاربران

محمد حسین عرفان تبار
۱۴۰۰/۰۵/۲۵

یکی از بهترین کتابی ک خوندم پر از نکات مثبت و مفید برای رشد شخصی موفقیت.

مرضیه
۱۴۰۳/۰۱/۰۷

بازیابی شبکه ای یا بازاریابی هرمی یا چند سطحی بازاریابی هست که در کشور های آمریکا شمالی، اروپا و چین استفاده میشه و مناسب ایران نیست. اصول بازاریابی شبکه ای اینکه تولید کننده از طریق بازاریاب مستقیم با مشتری ارتباط

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۳)
شما باید یک برنامهٔ منظم رشد شخصی بریزید. باید هر روز برای آن وقت بگذارید و فقط خودتان از آن مطلع باشید. صبح‌ها بهترین زمان برای بالا بردن روحیهٔ خود و حفظ آن در کل روز است، ولی این هم خوب است که شب‌ها قبل از رفتن به رختخواب یک مطلب مثبت بخوانید. بگذارید ضمیر ناخودآگاه‌تان در زمانی که خواب هستید مصالح خوبی برای پردازش داشته باشد. هیچ‌وقت قبل از خواب اخبار نبینید و هرگز روز خود را با خواندن روزنامه شروع نکنید. هر روز را با مطالب مثبت شروع و تمام کنید تا بتوانید امواج منفی‌ای را که مدام در معرض آنها هستید بی‌اثر کنید.
Baran Bahari
مبادا دست از رؤیاهای خود بردارید!
احمد حیدری
متضاد موفقیت شکست نیست؛ میان‌مایگی است. شکست در واقع بخشی از مسیر رسیدن به موفقیت است. برای رسیدن به موفقیت واقعی در حرفهٔ خود (یا هر حرفهٔ باارزش دیگری)، شما باید بهای آن را بدهید؛ بهای آموختن مهارت‌ها و پرورش شخصیت قوی. هیچ‌کدام از ما از جواب رد، از ریزش اعضای مجموعه، یا ده‌ها چالش دیگر در مسیر ساختن یک مجموعهٔ مستحکم خوش‌مان نمی‌آید، اما اگر شما هر روز روی رشد شخصی خود کار کنید، ماهیت واقعی این چالش‌ها را می‌شناسید و با عبور از آنها به موفقیت می‌رسید.
احترام
روی رؤیای خودتان کار کنید، نه اینکه رؤیای دیگران را قرض بگیرید. رؤیای خود را حس کنید، تماشا کنید، بو کنید، مزه کنید. رؤیایی بسازید که با نیروی شدیدش شما را به سمت خودش بکشاند. سپس، با جملات تأکیدی و تابلوی رؤیاها آن را در ضمیر ناخودآگاه خود نگه دارید.
حمید
وقتی شما روی خودتان سرمایه‌گذاری نکنید، چرا باید یکی دیگر روی شما سرمایه‌گذاری کند؟ لابد به درد سرمایه‌گذاری نمی‌خورید!
حمید
اصول همانندسازی در بازاریابی شبکه‌ای
کاربر ۱۳۷۷۱۵۴
در هر برخورد با مشتری، باید شیوهٔ پیگیری شما به نحوی باشد که، ضمن حفظ رابطه با وی، او را یک قدم به ثبت‌نام نزدیک‌تر کند.
مرضیه
اول، دریافتم که نتورکرهای رده‌بالا برای خودشان برنامه دارند و تمام تمرکزشان را روی آن برنامه می‌گذارند. من هم همین کار را کردم. دوم، دریافتم که آنها به برنامه‌شان وفادار می‌مانند. آنها نه به چپ نگاه می‌کردند، نه به راست. خودشان را نگران نمی‌کردند که هرچه سریع‌تر مجموعهٔ بزرگی بسازند و به درآمد چندرقمی برسند. آنها فقط تمرکزشان روی این بود که سازمان و تیم‌شان را اصولی بسازند. من هم همین کار را کردم. سوم، همهٔ رهبران ارشدی که من ملاقات کردم، همگی برنامهٔ روزانهٔ رشد شخصی داشتند. آنها هر روز روی خودشان کار می‌کردند که فرد بهتر و رهبر بهتری شوند. من هم همین کار را کردم. سرانجام، این یکی همان لحظهٔ بزرگ «آها فهمیدم» بود. دریافتم که همهٔ رهبران ارشد بر اساس یک سیستم و چارچوب عمل می‌کنند.
مرضیه
وقتی احساس ترس می‌کنید باید به ایمان خود پناه ببرید، چون ایمان کر و لال و کور است. ایمان ”جواب نه“ را نمی‌شنود، در برابر شکست لال است، و احتمال شکست را نمی‌بیند. ایمان تجسم چیزهایی است که امیدواریم به آنها برسیم. ایمان نشانهٔ چیزهایی است که دیده نمی‌شوند. ایمان اعتمادی است به اینکه بالاخره به خواسته‌های‌مان می‌رسیم. ایمان تحقق نتایجی را که الان نمی‌بینیم برای ما تضمین می‌کند.
مرضیه
تنها راه برای اینکه ذهنیت خود را سالم نگه دارید این است که برای پرورش ذهن مثبت برنامهٔ روزانه داشته باشید. این برنامه شامل قالب‌های زیر می‌شود: -فایل‌های صوتی‌ای که می‌شنوید؛ -فیلم‌ها و فایل‌های ویدئویی‌ای که می‌بینید؛ -کتاب‌هایی که می‌خوانید؛ -مراسم و رویدادهایی که در آنها شرکت می‌کنید؛ -آدم‌هایی که با آنها معاشرت دارید.
مرضیه

حجم

۴۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۴۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان