دانلود و خرید کتاب راهبران (جلد دوم) تام شرایتر ترجمه زیبا اکبری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهبران (جلد دوم) اثر تام شرایتر

کتاب راهبران (جلد دوم)

معرفی کتاب راهبران (جلد دوم)

در جلد دوم کتاب راهبران از تام شرایتر به مرور و آموزش درس‌ها و تمرین‌هایی برای راهبران حرفه‌ای در بازاریابی شبکه‌ای می‌پردازیم و بیشتر درباره‌ی فعالیت‌ها و نکاتی که می‌توانیم به راهبران احتمالی‌‌مان آموزش بدهیم صحبت می‌کنیم. زیبا اکبری این کتاب را ترجمه کرده است و انتشارات رخداد کویر آن را منتشر ساخته‌اند. 

درباره‌ی کتاب راهبران

در کتاب راهبران، درباره‌ی فعالیت‌های عملی که می‌تواند برای راهبران حرفه‌ای در مسیربازاریابی شبکه‌ای مفید باشد، صحبت می‎‌کنیم. به همین دلیل باید دور نصیحت کردن و انتقاد را خط بکشیم. برای اینکه انسان‌ها در مسیر راهبر موفق شدن پیشرفت کنند و جلو بروند باید راهنمایی شوند و همراهی مافوقشان را داشته باشند. این راهنمایی، از همراهی کردن آنان برای اینکه بتوانند متعهد باشند آغاز می‌شود و همچنان که در کار جلو می‌رویم، ادامه می‌یابد. در واقع ما باید عمیقا اعتقاد داشته باشیم که  هر فردی از پس این کار، برمی‌آید. در نتیجه وقتی خودمان چیزی را، چه در عالم واقع و چه در ‌ذهن‌مان، تجربه می‌کنیم، باورهای جدیدی در ما شکل می‌گیرد که می‌تواند ‌سازمان‌مان را به اهدافش نزدیک‌تر کند. رویکردهای جدید به ما بینش‌های جدید می‌دهند و بینش‌های جدید به ما کمک می‌کنند بر محدودیت‌های کنونی‌مان غلبه کنیم.

کتاب راهبران را به چه کسانی پیشنهاد می‌دهیم

کتاب راهبران برای تمام افرادی که می‌خواهند در کارشان پیشرفت کنند، و یا باید کار کردن در یک تیم را یاد بگیرند، مفید و کاربردی است. 

جملاتی از کتاب راهبران

من دوست دارم هر چیزی سیاه یا سفید، درست یا غلط باشد، بدون هیچ ابهامی. شما دوست ندارید؟ بهتر نبود فقط یک راهِ درست برای انجام بازاریابی شبکه‌ای وجود می‌داشت؟ زندگی راحت‌تر می‌شد، اما من آن یک راهِ درست را پیدا نکرده‌ام و نمی‌دانم چرا باید فقط یک راهِ درست برای انجام بازاریابی شبکه‌ای وجود داشته باشد.

راه‌های زیادی برای موفقیت در این کسب‌وکار وجود دارد. هر روز عدهٔ زیادی در این حرفه موفق می‌شوند و هر کدام این کسب‌وکار را به شیوهٔ متفاوتی انجام می‌دهند. به عنوان مثال، من از تلفن زدن متنفرم. اگر مکالمه‌یِ تلفنیِ طولانی‌تر از سی ثانیه داشته باشم، فوق‌العاده اذیت می‌شوم. (اگر تجربهٔ تماس تلفنی با من را داشته باشید، حتماً متوجه شده‌اید که همیشه سعی می‌کنم مکالمه‌ام را تا جای ممکن کوتاه کنم.)

حالا اگر حامی‌ام چنین چیزی به من بگوید، چه می‌شود؟ «تنها راه موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای این است که بسته‌های اطلاعاتی را یک‌جا برای همه بفرستی و بعد هر کدام را از طریق تلفن پیگیری کنی.»

یا،

«تنها راه موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای این است که افراد را به خواندنِ مطالب وبگاه شرکت ارجاع دهی و بعد هر کدام را با تماس تلفنی پیگیری کنی.»

ممکن است مجبور شوم یک یا دو ماه به این عذاب تن بدهم و آن را تحمل کنم، اما بعد از آن احتمالاً دنبال راه راحت‌تری برای انجام این کسب‌وکار می‌گردم... یا حتا ممکن است از این کار خارج شوم.اما من فقط به دنبال این هستم که بازاریابی شبکه‌ای را با روشی که برای خودم لذت‌بخش‌تر است انجام دهم. روش مورد علاقهٔ من این است که از پشت میز آشپزخانه افراد را حمایت کنم. شاید به‌خاطر علاقه‌ام به غذا باشد، اما این روش برای من خیلی خوب جواب می‌دهد.

معرفی نویسنده
عکس تام شرایتر
تام شرایتر

تام شرایتر بیش از پنج دهه مهم‌ترین کتاب‌های نتورک مارکتینگ و بازاریابی چندسطحی را نوشت و تمام شهرت و ثروتش را از آموزش مفاهیم این نوع از بازاریابی به فروشندگان آمریکایی به دست آورد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
هیچ‌کس از بازاریابی شبکه‌ای به پول نمی‌رسد. ۳. فقط افرادی که در رأس کار قرار دارند پول‌های هنگفت درمی‌آورند. ۴. بازاریابی شبکه‌ای یعنی فروش خانه‌به‌خانه. ۵. برای اینکه بتوانید در بازاریابی شبکه‌ای پول خوبی به دست بیاورید، حتماً باید آدم برونگرایی باشید. ۶. من برای هیچ کاری وقت ندارم. ۷. اگر به سمت این کار بروم، دوستانم
کاربر ۱۲۱۸۰۲۱

حجم

۹۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۹۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۴۷,۰۰۰
تومان