دانلود و خرید کتاب سه‌شنبه‌ها با موری؛ مرد پیر، مرد جوان و بزرگ‌ترین درس زندگی میچ البوم ترجمه رضا زارع
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سه‌شنبه‌ها با موری؛ مرد پیر، مرد جوان و بزرگ‌ترین درس زندگی اثر میچ البوم

کتاب سه‌شنبه‌ها با موری؛ مرد پیر، مرد جوان و بزرگ‌ترین درس زندگی

معرفی کتاب سه‌شنبه‌ها با موری؛ مرد پیر، مرد جوان و بزرگ‌ترین درس زندگی

«سه‌شنبه‌ها با موری؛ مرد پیر،‌ مرد جوان و بزرگ‌ترین درس زندگی» رمانی از نویسنده توانای آمریکایی میچ آلبوم است که در سال ۱۹۹۷ منتشر شد و تاکنون از تاثیرگذارترین و پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز بوده‌است. موری شوارتز، استاد سالخورده جامعه‌شناسی دانشگاه برندیز که بر اثر بیماری سختی در بستر مرگ است و آخرین روزهای زندگی‌اش را می‌گذراند، در ملاقات‌هایی که هر سه‌شنبه با دانشجویش میج دارد بزرگ‌ترین درس‌های زندگی را به او می‌دهد و خود را به کمال انسانی نزدیک می‌کند. درس‌هایی که نمی‌توان با حضور در هیچ کلاسی فراگرفت بلکه باید آنها را در متن زندگی و به بهای عمر عزیز به‌دست‌آورد. میج آلبوم این اثر را با زبانی ساده و صمیمی نوشته‌است به‌طوری که هرچند وقت یک‌بار شما را به سمت خواندن دوباره‌اش خواهد کشید. «سه‌شنبه‌ها با موری» حقیقتی است که بعد از خواندنش نگرشتان به زندگی قطعا پخته‌تر خواهدشد.

نظرات کاربران

marzy
۱۳۹۸/۱۰/۲۹

برای این کتاب کدام ترجمه را پیشنهاد میکنید؟؟؟

arash
۱۳۹۸/۰۶/۲۰

با نظر دوستی که نوشته " همین نصیحت ها رو به شکل پخته تر در آثار ادبی دیگر " میتوان پیدا کرد موافق هستم. گاهی اوقات یک کتاب بیشتر از ارزش خودش شهرت کسب میکنه. نمیگم کتاب بیهوده ای است

- بیشتر
mrt
۱۳۹۸/۰۷/۳۰

واقعا کتاب قشنگی بود ؛ مدتی بود کتابی این چنین به دلم ننشسته بود؛ واقعا نگاه انسان رو به زندگی عوض میکنه .

زر
۱۳۹۹/۰۴/۳۱

کتاب درباره فردی نزدیک به مرگه و احساسات عواطف اونو به خوبی بیان میکنه و از بی اهمیتی دنیای مادی و اهمیت روابط انسانی و عشق به یکدیگر حرف میزنه اینکه در نقطه پایان همه چیز به جز عشق و

- بیشتر
Lily
۱۳۹۸/۰۷/۱۸

از خوندن این کتاب‌ خیلی خیلی لذت بردم و جدا به دلم نشست. بنظرم باید این کتاب رو به آرامی خوند و خوب به جملاتش فکر کرد و اگه سر سری خونده بشه شاید حق مطلب ادا نشه. علاوه بر

- بیشتر
𝐌𝐚𝐡𝐝𝐢𝐞𝐡
۱۳۹۸/۱۲/۰۱

جهان‌بینی به زبانِ ساده و روان و توصیفِ صادقانه احساسات از نکاتِ قابلِ توجه بود؛ کتابِ تاثیرگذاری‌ه؛ توصیه می‌کنم بخونیدش.

همتا
۱۳۹۸/۰۹/۲۹

برای منی که کتاب با این محتوا زیاد خوندم.. حرف تازه ای نداشت برا زدن..ولی همچنان چیزی از ارزشش کم نمیشه :) همون‌طور که در مقدمه نوشته بود، برای کسانی که میخوان شروع کنن به کتاب خوندن خیلی مناسبه. زبانِ

- بیشتر
hamide haeri
۱۳۹۸/۰۶/۰۴

کتاب خیلی خوبی بود. کمک میکنه قدر لحظات زندگی رو بیشتر بدونیم

zahra sh
۱۳۹۹/۰۸/۰۸

سلام‌این کتاب رو با ترجمه چه کسی پیشنهاد می کنین؟

کتاب باز
۱۳۹۹/۰۵/۰۶

از اون کتابایی که میتونه روی دید افراد نسبت به مرگ و زندگی اونها تاًیر گذار باشه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۵۹)
«یا به یکدیگر عشق بورزید، یا بمیرید.»
شیوا
عشق سبب زنده ماندن است، حتی وقتی مرده باشی.
(لایق تنهایی)
همه می‌دانند که روزی می‌میرند، ولی هیچ‌کس در این مورد به یقین نرسیده، اگر یقین داشتیم، کارها و رفتارمان به‌گونه‌ی دیگری بود.
Mina
گفت: آیا نگران این نیستی که بعد از مرگ همه تو را به فراموشی بسپارند؟ ـ خب، آیا نگرانی؟ گفت: فکر نمی‌کنم. من با آدم‌های زیادی در ارتباط هستم که با هم صمیمی هستیم. وقتی عشق بین ما هست، مگر می‌شود فراموش شد؟ عشق کلید زنده ماندن است، حتی بعد از مرگ.
ماهی
برای احساس عشق نیازی به حرف زدن یا شنیدن نیست.
ماهی
گذشته را همان‌گونه که سپری شده قبول کن، بدون آن‌که بخواهی آن را انکار کنی، یا از آن فراری باشی.
ماهی
چیزی که من اسمش را «امنیت معنوی و روحی» می‌گذارم. این‌که تو بدانی دارای خانواده‌ای هستی که هر لحظه مواظب تو می‌باشد. هیچ چیزی هم نمی‌تواند جایگزین خانواده و اثراتش شود. نه پول و ثروت و نه شهرت.
ماهی
اگر سعی می‌کنی که توانایی‌هایت را به آدم‌هایی که در سطح بالاتری هستند نشان دهی، فراموشش کن. چون در هر صورت آن‌ها تو را از بالا نگاه می‌کنند. این را بدان که اگر بخواهی خودت را به مردم در سطح پایین‌ نشان دهی، از این هم دست بردار، چون آن‌ها با حسرت نگاهت می‌کنند. جاه و مقام نمی‌توانند تو را به جایی برساند. تنها یک قلب گشاده است که باعث می‌شود تو در میان هر گروهی جایی برای خودت باز کنی.
ماهی
اگر استاد موری شوارتز در زندگی فقط یک جمله به من یاد داده باشد،‌آن جمله این است: «در زندگی هرگز چیزی به نام "خیلی دیر شده" وجود ندارد.» او خودش تا لحظه‌ی آخر زندگی‌اش مرتب در حال تغییر بود.
مهدی فیروزان
هنری آدافر می‌گوید: «یک معلم در جاودانگی تو مؤثر است. تو هیچ‌گاه نمی‌توانی بگویی که این تأثیر تا کی پایان می‌پذیرد.»
Qeziii

حجم

۱۶۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۱۶۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان