دانلود و خرید کتاب ماه عسل در پاریس جوجو مویز ترجمه آناهیتا شجاعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ماه عسل در پاریس

«ماه‌عسل در پاریس» رمانی از نویسنده زن معاصر انگلیسی، جوجو مویز (-۱۹۶۹) است. در این کتاب هم مویز مانند دیگر کتاب‌هایش به دنبال شرح حال و هواهای عاشقانه و رابطه‌ها است. دو زوج جوان، علاقه‌ بین آنها و زندگیشان در طول زمان در این کتاب روایت می‌شود. «ماه عسل در پاریس» دو داستان دارد که به صورت یکی در میان روایت می‌شوند. اول دختر جوانی که با شوهر پولدارش برای ماه عسل به پاریس آمده اما مرد که بیشتر در فکر کار خود است وقت زیادی برای همسرش نمی‌گذارد و باعث ایجاد احساسات ناخوشایند در او می‌شود و دیگری داستانی که در سال‌ها قبل می‌گذرد، دختر فروشنده‌ای با مرد نقاشی ازدواج کرده‌است اما یکی از مدل‌های نقاش باعث برانگیختن حس ترس و حسادت درونی او شده‌است: در این سه هفته‌ای که همسر ادوارد لِفوره شده بودم و در چند ماه قبل از آن کشف کرده بودم تعداد افرادی که به همسر جدیدم بدهکارند خیلی بیشتر از مهارتش به‌عنوان یک نقاش است. ادوارد بخشنده‌ترین مردی بود که می‌شناختم، اما با سرمایه‌گذاری کمتری هم بخشنده بودنش حفظ می‌شد. او به‌قدری آسان آثارش را می‌فروخت که باعث حسادت دوستانش در آکادمی ماتیس۱۱می‌شد، اما به‌ندرت به خودش زحمت می‌داد از آن‌ها بابت فروش نقاشی‌هایش درخواست پول کند و به جای پول، از آن‌ها رسیدهای پاره پوره‌ای گرفته بود که هر روز تعدادشان زیاد و زیادتر می‌شد. درحالی‌که دو همکارش در گالری دوشامپ، بِرسی و استیگلر، خیلی راحت می‌توانستند هم آثار نقاشی‌شان را خلق کنند و هم شکم‌شان را سیر کنند؛ درحالی‌که ادوارد یک هفته فقط گوشت خوک خمیرشده با نان و پنیر می‌خورد. من وقتی از جزئیات وضعیت مالی ادوارد باخبر شدم وحشت کردم، نه به‌خاطر اینکه پول نداشت! - من وقتی او را دیدم حدس می‌زدم که نمی‌تواند پولدار باشد- بلکه به‌خاطر اینکه حرف‌زدن از پول با دوستانش او را آزار می‌داد.
معرفی نویسنده
عکس جوجو مویز
جوجو مویز

جوجو مویز، نویسنده رمان مشهور من پیش از تو، در ۴ اکتبر ۱۹۶۹ در میدستون انگلستان به دنیا آمد. در دوران کودکی، مویز کتاب ولوت ملی اثر انید باگنولد را خواند و خواندن این کتاب باعث شد او در دوران کودکی احساس کند می‌تواند به چیزهایی بزرگ‌تر از آن‌چه در آن زمان فکر می‌کرد، دست‌ پیدا کند.

نظرات کاربران

sᴍMahdi Ziaei
۱۳۹۷/۰۷/۲۳

این کتاب شامل دو داستان عاشقانه کوتاه و جدا از همه که به شکلی با هم متصل میشن. کتاب متوسطی بود. این اولین کتابی بود که از مویز خوندم و با توجه به محبوبیت کارای ایشون انتظار بیشتری داشتم از این

- بیشتر
farez
۱۳۹۶/۱۰/۲۴

کتاب تاثیر گذاریه...البته قبل از همه چیز بکمکارهای جوجو مویز همه در یک مود هستن. و خیلی متفاوت از همه نیست قلم. اما من اینکارشو دوست داشتم

مهدی فیروزان
۱۳۹۷/۰۶/۱۳

دو داستان عاشقانه با فاصله ی 90 سال در پاریس داستان رو نمیگم چون خراب نشه مزه ی کتاب ولی آگه فیلمش درست بشه خیلی محشر میشه آگه درست شده بگید ببینم با اینکه کتاب رو خوندم ولی باز می چسبه.

nwshak
۱۳۹۷/۰۴/۱۳

من یکمی از دختری که رهایش کردیو خوندم و بعد فهمیدم که کتاب قبلیش ماه عسل در پاریس بوده نمیدونم چرا ولی خیلی از کتاب های جوجو مویز خوشم میاد و باهاشون ارتباط برقرار میکنم

هنرمند هنردوست
۱۳۹۷/۰۷/۰۲

چه عشقولانه و رمانتیک 💝

melina
۱۳۹۷/۰۶/۰۲

کتابی که تمام پسرا باید بخونند 😊

مروارید
۱۳۹۷/۰۴/۱۵

ای کاش پایان همه ی کشمکش ها اینطوری بود!

honey
۱۳۹۷/۰۴/۰۷

بهتون پیشنهاد میکنم اگه قصد خوندن کتاب"دختری که رهایش کردی " رو دارین اول این کتاب رو بخونید چون دقیقا مقدمه کتابه و با خوندنش در جریان ابتدای داستان قرار میگیرین.

Roya
۱۳۹۷/۰۳/۲۳

این کتاب ،مقدمه کتاب (دختری که رهایش کردی) هست، حین خوندنش ادم با خودش میگه، ما واقعا چقد از زندگیمونو با فکر و خیالاتی که، حقیقت ندارن خراب کردیم!

titi_artii
۱۳۹۹/۰۱/۰۷

به نظرم این کتابوبایدقبل ازکتاب دختری که رهایش کردی بخونیدچون دقیقاشخصیت های همون کتابن فقط درماه عسلشون اگه این کتاب روخوندین حتماکتاب دختری که رهایش کردی روهم بخونین

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۴)
گاهی احساسات آن‌قدر قوی می‌شوند که تو ناخواسته تسلیم‌شان می‌شوی.
مروارید
باید هر روز از ازدواج‌مون فقط ماه‌عسل باشه.»
زهرا
بعد از چند دقیقه دیوید می‌گوید: «متنفرم، متنفرم از اینکه تو خوشحال نباشی.»
Yasaman
«من باید تو رو نقاشی می‌کردم، چون نمی‌تونستم نبودنت رو تحمل کنم و این تنها راهی بود که می‌تونستم دوباره تو رو کنار خودم داشته باشم.»
Roghaye
ازدواج یعنی هنر مهم سازش
ونوشه
و قهوه‌اش را تکانی می‌دهد و می‌گوید: «واقعاً دور از تمدنه که این‌جور چیزها پیش بیاد، اما من دو زن طلاق‌داده دارم که هر دوشون زیبا و فوق‌العاده بودند؛ فقط شرم‌آوره که من این موضوع رو وقتی باهاشون زندگی می‌کردم، نفهمیدم.»
مهدی فیروزان
وقتی نتونی به چیزها نزدیک بشی و مجبور باشی همه‌چیز رو از پشت سر آدم‌ها ببینی، وقتشه بیایی بیرون
🌟 najme🌟
«همسر عزیزم، فقط یادت باشه که من تا قبل از دیدن تو خوشبختی رو اصلاً نمی‌شناختم.»
reyhane
ماه‌عسل در پاریس جوجو مویز
ala
وقتی نیمه‌شب برای قدم‌زدن به خیابان‌های اطراف میدانِ لاتین رفتم، باران ریزی باریدن گرفته بود. بعد از گذشت چند ساعت، کلاه پشمی‌ام خیس شده بود و قطرات آب از یقه‌ی لباسم به پایین می‌غلتیدند؛ اما من احساس‌شان نمی‌کردم و کاملاً غرق در فکرهای آشفته‌ام بودم.
مهدی فیروزان

حجم

۷۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۷۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۲۴,۵۰۰
۱۷,۱۵۰
۳۰%
تومان