دانلود و خرید کتاب چگونه می توان گفت و گوهای ناممکن را ممکن کرد پیتر بوقوسیان ترجمه آرزو خوشابی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه می توان گفت و گوهای ناممکن را ممکن کرد اثر پیتر بوقوسیان

کتاب چگونه می توان گفت و گوهای ناممکن را ممکن کرد

معرفی کتاب چگونه می توان گفت و گوهای ناممکن را ممکن کرد

کتاب چگونه می توان گفت و گوهای ناممکن را ممکن کرد نوشتهٔ پیتر بوقوسیان و جیمز لیندسی و ترجمهٔ آرزو خوشابی است. انتشارات بذر خرد این کتاب را روانهٔ بازار کرده است؛ کتابی دربردارندهٔ یک راهنمای کاربردی برای ممکن‌ساختن هر نوع گفت‌وگو.

درباره کتاب چگونه می توان گفت و گوهای ناممکن را ممکن کرد

کتاب چگونه می توان گفت و گوهای ناممکن را ممکن کرد (How to Have Impossible Conversations) راهکارهایی را عرضه کرده است تا مخاطب قادر به پیمایش سخت‌ترین مکالمات باشد. در این کتاب بدون هیچ فوریتی و آرام و قدم‌به‌قدم، شما را با تکنیک‌هایی آشنا می‌کند که با تمرین و عمل کردن به آن‌ها، هیچ دلیلی برای ترسیدن نیست. ترس از ابراز عقیده یا ترس از عدم توافق وجود ندارد. این کتاب به شما یاد خواهد‌ داد که هیچ مکالمه‌ای سخت یا دشوار نیست و شما خواهید دانست که چگونه افراد را با تکنیک‌های اثبات‌شده و مبتنی بر شواهد درگیر کنید.

خواندن کتاب چگونه می توان گفت و گوهای ناممکن را ممکن کرد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه در باب ممکن‌ساختن گفت‌وگو پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه می توان گفت و گوهای ناممکن را ممکن کرد

«ما یک نظریه‌پرداز را چنین تعریف می‌کنیم: «کسی که مایل یا قادر به تجدیدنظر در عقاید (اخلاقی) خود نیست». تلاش برای مکالمه با یک نظریه‌پرداز تقریباً هرگز به مکالمهٔ واقعی منجر نمی‌شود. این کسی است که معمولاً با ارسال پیام با شما صحبت می‌کند. این فصل به شما می‌آموزد چگونه چنین افرادی را درک کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید و راهکارها و روش‌هایی را برای مداخله در شناخت آنها و ایجاد تردید به شما ارائه می‌دهد.

رمز موفقیت این است: درک کنید که چگونه اخلاق یک نظریه‌پرداز با هویت شخصی آنها ارتباط دارد. برای این کار هر مکالمه را به صورت سه مکالمه در نظر بگیرید: دربارهٔ «چه اتفاقی افتاده است؟» (حقایق)، دربارهٔ احساسات (احساسات)، و دربارهٔ هویت (هر فردی خود را چگونه می‌بیند).

اگر درگیر گفت‌وگوی اخلاقی هستید، بحث شما همیشه - چه آشکار و چه پنهانی - درخصوص مسائل هویتی است. هنگامی که با یک نظریه‌پرداز (یا هر فرد دیگری) صحبت می‌کنید، ممکن است به نظر برسد که مکالمه دربارهٔ واقعیت‌ها و عقاید است اما شما به‌ناچار دربارهٔ اخلاق بحث می‌کنید و این به نوبهٔ خود، ناگزیر بحثی درخصوص معنای خوب یا بد بودن فرد است. رمزگشایی از این ارتباط اهمیت بسیاری دارد.

مسائل اخلاقی و هویتی به معنای واقعی کلمه به‌طور نامرئی به‌جای عقل در سطح احساسات عمل می‌کنند. به چالش کشیدن این باورها همان واکنش‌های مغزی‌ای را ایجاد می‌کند که کسی را در معرض خطر جسمی قرار می‌دهد. در نتیجه هنگام درگیر شدن با اخلاق و هویت فرد باید بسیار مراقب بود. اگر می‌خواهید با افرادی که تمایل ندارند یا قادر به تجدیدنظر در عقاید خود نیستند گفت‌وگو یا مداخلات موثرتری داشته باشید، باید یاد بگیرید چگونه موارد زیر را انجام دهید:

۱. معرفت‌شناسی اخلاقیِ فرد را درگیر کنید.

۲. در صحبت کردن با دیگر زبان‌های اخلاقی مهارت پیدا کنید.

در ادامه ما این مهارت‌ها و چگونگی پیشرفت آنها را شرح می‌دهیم. همراه با سایر استراتژی‌های این کتاب آنها به شما امکان می‌دهند تا با افرادی که کاملاً بی‌حرکت به نظر می‌رسند، از جمله تندروهای مذهبی، افراط‌گرایان سیاسی و نظریه‌پردازان در همهٔ رده‌ها، به‌طور مؤثرتری درگیر شوید. اما قبل از شروع انتظار ناامیدی داشته باشید. حتی وقتی بهترین تکنیک‌ها به‌درستی به‌کار گرفته شوند مکالمه با نظریه‌پردازان بسیار دشوار است. شما به شکیبایی نیاز دارید. در صورت شک به اصول اولیه برگردید: گوش دهید و یاد بگیرید. و البته بدانید چه موقع باید دور شوید.

توجه: این فصل مهارت‌های سطح کارشناسی‌ارشد را شرح می‌دهد. ما از خوانندگان می‌خواهیم قبل از تلاش برای ادغام کردن آنها در گفت‌وگوها به مهارت در مطالب فصل‌های قبل دست یابند. علاوه بر این بسیاری از استدلال‌ها و مطالب اصلی در مورد توصیه‌های این فصل در حاشیه‌های گسترده ذکر شده است. ما تعامل با آن مطالب را تشویق می‌کنیم تا با دقت بیشتری درک کنیم که چرا و چگونه مکالمات اخلاقی به این روش عمل می‌کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

حجم

۲۰۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان