دانلود و خرید کتاب سال سه خواهر آندریا چنگ ترجمه پرناز نیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سال سه خواهر اثر آندریا چنگ

کتاب سال سه خواهر

معرفی کتاب سال سه خواهر

کتاب سال سه خواهر نوشتهٔ آندریا چنگ و ترجمهٔ پرناز نیری است. انتشارات علمی و فرهنگی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این رمان برای کودکان نوشته شده است؛ جلد ۴ از مجموعهٔ «سال‌های آنا».

درباره کتاب سال سه خواهر

کتاب سال سه خواهر (The Year of the Three Sisters) که با تصویرسازی‌های «پاتریس بارتون» منتشر شده، رمانی آمریکایی است با زبانی ساده و روان برای گروه سنی «ج». در اين داستان يک سال از بازگشت «آنا» از چين می‌گذرد، اما او همچنان با «فن»، دوستی که در چين پيدا کرده ارتباط دارد. «آندی»، دوست آمريکایی آنا موقعيتی فراهم می‌کند تا او را برای يک سال تحصيلی به آمريکا بياورد، اما از زمان ورود «فن» به آمريکا هيچ‌چيز آن‌طور که آنا و آندی انتظار داشتند پيش نمی‌رود و وقتی ميانه‌ٔ این سه دوست شکراب می‌شود، آنا ديگر نمی‌داند آوردن فن به آمريکا تصميم درستی بوده است يا نه.

خواندن کتاب سال سه خواهر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کودکان گروه سنی «ج» پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب سال سه خواهر

«دو هفته قبل از برگشت فَن به چین، مامان ما را می‌برد که برای خانواده و دوست‌های فَن کادو بخریم. کِنی یک جعبه لگو برای برادر فَن برمی‌دارد و به او می‌گوید دفعهٔ بعد که آمد سینسیناتی، حتماً با برادرش بیاید: «خسته شدم، چه‌قدر خواهر!»

برای پدر و مادر فَن، کت می‌خریم که پشتش نوشته سینسیناتی و برای خودش و دوست‌هایش تی‌شرت و کلاه بسکتبال برمی‌دارد. برای تنها کسی که کادو نخریدیم، مامان بزرگش است.

مامان پیشنهاد می‌دهد: «روسری چه‌طور است؟»

فَن می‌گوید: «او توی روستا روسری سرش نمی‌کند.»

ازش می‌پرسم: «پس چی دوست دارد؟»

فَن یک کم فکر می‌کند: «گل‌وگیاه دوست دارد. همه‌اش توی باغچه‌اش گل می‌کارد و بعد می‌آورد داخل خانه و توی لیوان سر میز می‌گذارد.» صدای فَن می‌لرزد: «نمی‌دانم الان چی کار می‌کند، بدون گانگ‌گانگ.»

مامان می‌گوید: «بهارها، گل‌ها درمی‌آید. شاید بتوانیم یک چیزی برای باغچه‌اش بخریم.» بالأخره تصمیم می‌گیریم برایش یک قیچی باغبانی دسته‌نارنجی بخریم و یک گلدان شیشه‌ای با خال‌های رنگی براق که دورتادورش می‌درخشند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۴۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

حجم

۶۴۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان