دانلود کتاب صوتی تعریف آداب اجتماعی با صدای فرهاد اتقیایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تعریف آداب اجتماعی اثر امیلی پست

دانلود و خرید کتاب صوتی تعریف آداب اجتماعی

معرفی کتاب صوتی تعریف آداب اجتماعی

کتاب صوتی تعریف آداب اجتماعی، نوشته‌ی امیلی پست، کتابی جامع و کامل درباره‌ی تعریف آداب اجتماعی است که هریک از ما لازم است یاد بگیریم. با یادگیری این قوانین کلی می‌توانیم ارتباطاتمان را بهبود ببخشیم.

کتاب صوتی تعریف آداب اجتماعی با ترجمه‌ی روان مریم تقدیسی و  صدای زیبای فرهاد اتقیایی در اختیارتان قرار دارد. 

درباره‌ی کتاب صوتی تعریف آداب اجتماعی

هر کدام از ما، روزانه با افراد زیادی در ارتباط هستیم، اعضای خانواده، دوستان، همکلاسی‌ها و همکاران و ... اما شاید به این موضوع توجه چندانی نکرده‌ایم که باید از یک سری آداب اجتماعی و قوانین کلی برای معاشرت پیروی کنیم. در این صورت است که می‌توانیم روابطی ثمربخش و سازنده با دیگران برقرار کنیم. با رعایت آداب اجتماعی می‌توانیم رفتارهایی داشته باشیم که شان و منزلت اجتماعی ما را بالا ببرد و ما را از یک فرد عادی سطح پایین به فردی با شخصیت و کمالات ارتقا دهد. کتاب صوتی تعریف آداب اجتماعی به توضیح و آموزش چنین آداب و قواعدی پرداخته است.

کتاب صوتی تعریف آداب اجتماعی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی تعریف آداب اجتماعی می‌تواند برای تمام افرادی که دوست دارند آداب کلی معاشرت را یاد بگیرند و رعایت کنند، جالب توجه باشد. 

جملاتی از کتاب صوتی تعریف آداب اجتماعی

پیشرفت‌های علمی و پزشکی زندگی را در طول سال‌ها ساده‌تر کرده است. ولی فشارهای روانی و جسمی که به دنبال افزایش جمعیت، پیشرفت‌های فناوری، اخبار بیست و چهارساعته در هفت روز هفته و رسانه‌های سرگرم کننده و تعریف مجدد خانواده به وجود آمده، به ایجاد مشکلاتی کاملا جدید منجر شده است. مردم بدتر از سابق رفتار نمی‌کنند ولی با وجود فشارهای زندگی مدرن زندگی مدنی دشوارتر شده است. استفاده آگاهانه از آداب اجتماعی در زندگی روزمره در این اجتماع شتاب زده با انواع تقاضاهایش از اهمیتی بیش از پیش برخوردار است. آداب اجتماعی طبیعتا بستگی به زمان دارد. آداب امروزی بیشتر به شرایط خاصی که در آن قرار داریم و توقعات اطرافیان ما بستگی دارد

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۳ دقیقه

حجم

۱۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۳ دقیقه

حجم

۱۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان