دانلود و خرید کتاب جنبش رومانتیک آلن دوباتن ترجمه شقایق نظرزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جنبش رومانتیک اثر آلن دوباتن

کتاب جنبش رومانتیک

معرفی کتاب جنبش رومانتیک

کتاب جنبش رومانتیک؛ رابطه، خرید و رمان تحلیلی درخصوص رابطه‌های عاشقانه نوشتهٔ آلن دوباتن و ترجمهٔ شقایق نظرزاده است و انتشارات فرمهر آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب جنبش رومانتیک

«خودم را به لحاظ احساسی عریان کرده‌ام، وقتی به نیازمند بودن اعتراف می‌کنم، به اینکه بی‌تو از دست می‌روم، به اینکه لزوما من آن آدم مستقل که از خودم به نمایش گذاشته‌ام، نیستم؛ بلکه موجودی ضعیفم که کمترین ایده‌ای از مسیر یا معنای زندگی ندارم. وقتی می‌گریم، چیزهایی را به تو اعتراف می‌کنم که مطمئنم به دیگران افشا نمی‌کنی، چیزهایی که اگر دیگران بفهمند، نابودی من قطعی است. وقتی از بازی نگاه‌خریدارانه‌کردن به آدم‌ها در میهمانی‌ها دست کشیدم و برآن شدم که تو آن کسی هستی که برایم اهمیت داری، خودم را از توهم خوش‌تراش آسیب‌ناپذیری زدوده‌ام. بدل به آن آدم بی‌دفاع و وفادار می‌شوم که در شعبده‌بازی‌های سیرک می‌بینیم؛ همان که به تخته‌ای بسته‌بسته شده که دیگری به سویش کارد پررتاب می‌کند و به کاردها یکی‌پس‌از‌دیگری در چند سانتی‌متری بدنش به تخته می‌نشینند. همان چاقوهایی که من، خود به دست تو داده‌ام.»

«جنبش رومانتیک» قصه‌ٔ رابطه‌های امروز ماست در تمامیتش. از ابتدا تا انتها. روایت رنج‌ها، شعف‌ها، ناامنی‌ها، آسیب‌پذیری‌ها، شکستن و دوباره از خاکستر خود برخاستن.

دو باتن در کتاب جنبش رمانتیک به روان‌شناسی مردان و زنان عاشق می‌پردازد؛ در این میان، رابطه‌ای مدرن بین آلیس و اریک را به تصویر می‌کشد. برخی از موضوعات بررسی شده شامل سوالاتی از نحوهٔ شناختن شریک زندگی در روابط، مسئله قدرت بین افراد و ارتباط بین عشق، رابطه جنسی و زندگی است.

آلن دوباتن در قسمت اول کتاب خود شخصیت اصلی کتابش، آلیس را معرفی می‌کند و مفهوم واقعیت را با کمک فیلسوفانی چون هراکلیتوس، افلاطون، هگل یا شوپنهاور شرح می‌دهد و این سوال را به پیروی از اسکار وایلد طرح می‌کند که آیا هنر از زندگی تقلید می‌کند؟

خواندن کتاب جنبش رومانتیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید رابطه‌های عاشقانه در این دوره را بیشتر بشناسید این کتاب را حتما بخوانید.

معرفی نویسنده
عکس آلن دوباتن
آلن دوباتن

آلن دو باتن فیلسوف، نویسنده و مجری تلویزیونی در ۲۰ دسامبر ۱۹۶۹ میلادی در زوریخ به دنیا آمد. او نویسنده‌ی کتاب های مشهوری مانند آرامش و خودشناسی است. او فرزند ژاکلین و ژیلبر دو باتن بود. ژیلبر در اسکندریه در مصر زاده شده بود و پس از این‌که به خاطر به قدرت رسیدن جمال عبد‌الناصر مجبور به خروج از مصر شد، برای کار و زندگی به سوئیس مهاجرت کرد و هم‌بنیان‌گذار موسسه‌ی مالی-اعتباری جی‌ای‌ام شد (ثروت خانواده‌ی او در سال ۱۹۹۹ م. حدود ۲۳۴ میلیون یورو تخمین زده شد). مادر آلن متولد سوئیس و از اهالی اشکنازی و پدرش از خانواده‌ی یهودیان سفاردی‌ از شهر باتن در کاستیا و لئون بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۴۴ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۴۴ صفحه

قیمت:
۱۵۰,۰۰۰
تومان