دانلود و خرید کتاب سپید دندان جک لندن ترجمه محسن سلیمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سپید دندان اثر جک لندن

کتاب سپید دندان

نویسنده:جک لندن
انتشارات:نشر افق
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب سپید دندان

کتاب سپید دندان نوشتۀ جک لندن با ترجمۀ محسن سلیمانی در نشر افق به چاپ رسیده است. این کتاب ماجرای سگی به نام سپید دندان را روایت می‌کند که نژاد گرگ دارد. او دنیایی ناشناخته و متفاوت را تجربه می‌کند و با انسان‌ها، حیوانات و طبیعت در تقابل قرار دارد. آیا او می‌تواند بر این ناسازگاری‌ها غلبه کند؟

درباره کتاب سپید دندان

کتاب سپید دندان نوشتۀ جک لندن، نویسندۀ آمریکایی، پس از انتشار، خیلی زود در فهرست ۱۰ اثر برتر ادبیات آمریکا جای گرفت. این رمان، نخست به‌صورت پاورقی در مجله آوتینگ در ۱۹۰۶ منتشر شد. این نسخه از نشر افق، متن کوتاه‌شده از داستان سپید دندان است.

سپیددندان، سگی از دو نژاد گرگ و سگ است. او از لحظۀ تولد، دنیایی ناشناخته و متفاوت با خود را تجربه کرده است. این سگ پرماجرا خوی گرگی دارد و  این مسئله باعث شده است که به‌طور مرتب از سوی هم‌نوعان رقیبش به مبارزه‌های بی‌رحمانه دعوت شود. او در زندگی هم با انسان‌های خشن در تقابل است، هم حیوانات وحشی و هم طبیعت ناسازگار. سپید دندان ناچار است با همۀ این عناصر ناسازگار مقابله کند تا بر آن‌ها غلبه یابد. آیا او به این کار توانا است؟ آیا در نهایت می‌تواند به زیستی مسالمت‌آمیز با انسان‌ها و طبیعت برسد؟

سپید دندان، داستان مسائل اخلاقی، تقابل وحشی‌گری و تمدن انسانی است. این رمان مکمل دیگر رمان مشهور جک لندن به نام آوای وحش است.

خواندن کتاب سپید دندان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگرچه این رمان برای ردۀ سنی جوان نوشته شده است؛ اما در میان نوجوانان نیز طرف‌داران زیادی دارد؛ بنابراین به دوستداران ادبیات داستانی در هر دو ردۀ سنی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جک لندن

جک لندن در ۱۸۷۶ در سان فرانسیسکو به دنیا آمد. او خانواده‌ای فقیر داشت و در کودکی مجبور شد در یک کارخانه به کارهای سخت و طاقت‌فرسا مشغول شود. او در جوانی برای شکار با یک کشتی به ژاپن سفر کرد و این سفر تجربه‌های فراوانی برایش داشت. جک لندن بعد از اینکه از سفرش برگشت تصمیم گرفت وارد دانشگاه کالیفرنیا شود. او تمام تلاشش را برای ادامه‌ی تحصیل کرد؛ اما به‌دلیل مشکلات مالی نتوانست تحصیلات خود را تمام کند. او بعد از آنکه در ادامۀ تحصیل شکست خورد تصمیم گرفت با گروهی و به‌وسیلۀ کشتی به یکی از شهرهای کانادا برود. او در این سفر بیمار شد و پزشکی محلی او را درمان کرد. او با الهام از این اتفاق کتاب «برپا کردن آتش» را نوشت.

زمانی که جک لندن به شهر خود برگشت برای نجات از فقر شروع به نوشتن کرد و در مجلات محلی داستان‌های کوتاهش را منتشر کرد؛ ولی پس از مدتی به نویسنده‌ای بسیار موفق تبدیل شد و توانست درآمد قابل توجهی از راه نوشتن به دست آورد. او با ثروت زیادی که به دست آورده بود یک زمین در کالیفرنیا خرید و به کشاورزی مشغول شد. جک لندن را پس از مرگ در این زمین به خاک سپردند. در حال حاضر این زمین را دولت آمریکا اداره می‌کند و به پارک تاریخی جک لندن تبدیل شده است.

بیش از ۵۰ کتاب و مقاله از جک لندن به جا مانده است که تعدادی از آن‌ها به فارسی ترجمه شده‌اند. از آثار او می‌توان به سپید دندان، آوای وحش، مارتین ایدن و ستاره گرد اشاره کرد. او در داستان‌هایش دغدغه‌های اجتماعی و اخلاقی را نشان می‌دهد، از کارگران می‌نویسد و در کتاب‌هایش به‌خوبی توانسته است آمریکای قرن نوزدهم و بیستم را معرفی کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان