دانلود و خرید کتاب جادوی فوتبال (جلد اول) مت اولدفیلد ترجمه بهنام جعفرزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جادوی فوتبال (جلد اول) اثر مت اولدفیلد

کتاب جادوی فوتبال (جلد اول)

نویسنده:مت اولدفیلد
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب جادوی فوتبال (جلد اول)

کتاب جادوی فوتبال (جلد اول) نوشتۀ مت اولدفیلد و ترجمۀ بهنام جعفرزاده است و انتشارات پرتقال آن را منتشر کرده است. این کتاب داستان‌هایی واقعی اما باورنکردنی از دنیای فوتبال تعریف می‌کند. زبان کتاب ساده و روان است و کاملا مناسب نوجوانانی نوشته شده که عاشق این ورزش محبوب هستند. 

درباره کتاب جادوی فوتبال (جلد اول)

فوتبال برای کسانی که دوستدار این ورزش هستند، چیزی فراتر از یک بازی است. فوتبال یکی از محبوب‌ترین رشته‌های ورزشی در جهان است که این قدرت را دارد که آدم‌ها را دور هم جمع کند، چه طرفدارانی باشند که برای تشویق تیم محبوبشان کنار هم جمع شده‌اند، چه فوتبالیست‌های نوجوانی که در کوچه و خیابان با دوستانشان بازی می‌کنند. این کتاب برخی از عجیب‌ترین داستان‌های فوتبالی را تعریف می‌کند که باورنکردنی، اما واقعی هستند. مانند داستان بزرگ‌ترین تیم تاریخ فوتبال زنان که آخرین بازی‌اش را در سال ۱۹۶۵ انجام داد، بازیکنی که در سال ۱۹۷۷ خودش را در زمین فوتبال به مردن زد یا ماجرای هشت‌پای که نتیجه بازی‌های آلمان در جام جهانی سال ۲۰۱۰ را به درستی پیش‌بینی کرد.

کتاب جادوی فوتبال (جلد اول) شامل فصل‌های مختلفی است. فصل «جنگ و صلح» برای افرادی است که باور دارند فوتبال و سیاست از هم جدا هستند. فصل «غلبه بر احتمالات» برای آن‌هایی است که فکر می‌کنند زندگی فوتبالیست‌ها راحت است. فصل «حیوانات حیرت‌انگیز» دربارۀ افراد باهوشی است که خودشان فوتبالیست نیستند، اما عاشق فوتبال هستند. فصل «بازگشت‌های باورنکردنی» داستان‌های افسانه‌ای فوتبال را تعریف می‌کند. فصل «تو کی هستی؟» حقایق رازآلود فوتبال را برملا می‌کند. و در نهایت فصل «به عشق فوتبال» هم داستان بازیکنان سرنوشت‌ساز را روایت می‌کند. 

خواندن کتاب جادوی فوتبال (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن این کتاب را به تمامی دوستداران فوتبال پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب جادوی فوتبال (جلد اول)

«دروگبا تصمیم گرفت در جشن‌های بعد از بازی در رختکن، برای مردم سخنرانی کند. او از توانایی‌های فوتبالی‌اش استفاده کرده بود تا ساحل عاج را به جام جهانی برساند؛ حالا وقتش بود تا از شهرتش استفاده کند و صلح را به کشور بیاورد. این مهاجم چلسی در سراسر کشورش یک فوق ستاره بود؛ نمادی از افتخار و موفقیت. مردم به حرف او گوش می‌دادند؛ پس او هم از فوتبال همچون وسیله‌ای استفاده کرد تا همۀ مردم کشور را کنار هم جمع کند.»

نظرات کاربران

sahargll
۱۴۰۲/۱۱/۰۷

خیلی بده نخوانید واقعا مزخرفه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان