دانلود و خرید کتاب سپید دندان جک لندن ترجمه بهارک قهرمان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب سپید دندان

رمان سپیددندان نوشته جک لندن، نویسنده مشهور آمریکایی است. سپید دندان یکی از کتاب‌های مشهور جک لندن است که اقتباس‌های هنری متعددی نیز از آن شده است. در این کتاب، بهارک قهرمان داستان سپیددندان را با زبانی ساده برای کودکان و نوجوانان ترجمه کرده است.

جک لندن تصاویر دقیق و پر از جزئیاتی را در داستانش با گیرایی و سرزندگی توصیف می‌کند که برای کودکان و نوجوانان کوتاه و آماده شده است.

 درباره کتاب سپیددندان

 سپیددندان داستان زندگی یک سگ گرگی دورگه را از زمان تولدش تا تنها شدنش در قبیله سرخپوست‌ها و تلاشش برای بقا و زندگی را روایت می‌کند. او در طول زندگی اش با آدم های مختلفی زندگی و به آنها خدمت می‌کند  و حوادث تلخ و شیرین زیادی را تجربه می‌کند.

 این اثر مقابل اثر دیگر جک لندن، آوای وحش دانسته می‌شود. در آوای وحش سگی اهلی در فرایندی به موجودی وحشی تبدیل می‌شود و سپیددندان گرگ زاده‌ای است که کم‌کم اهلی می‌شود.

 خواندن سپیددندان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به داستان را به خواندن این شاهکار ادبی دعوت می‌کنیم.

درباره جک لندن

جک لندن نویسنده محبوب و شهیر آمریکایی، اولین نویسنده‌ی موفق طبقه‌ی کارگر ایالات متحده بود که شیوه‌ی نگارش شیرین، روان و جذاب و توانایی او در نوشتن بیش از یک هزار کلمه در روز باعث شد تا در مدت ۱۸ سال آثار مشهور بسیاری را خلق کند. پرکاری وی را به‌راحتی می‌توان در ۵۱ کتاب و چند صد مقاله‌ای که منتشر کرده، دید. او با درآمد ماهانه ۲۵ هزار دلار، که از نوشتن و فروش مطالبش بدست می‌آورد، گران‌قیمت‌ترین و همچنین پرخواننده‌ترین نویسنده‌ی آمریکا در زمان خودش بود که حتی در اواخر عمر، درآمدش تا دو برابر رئیس‌جمهور آمریکا افزایش یافت.


نظرات کاربران

Emy tes
۱۴۰۰/۰۴/۰۳

کتاب خیلی قشنگی بود. مخصوص نوجوان ها.

محمدرضا
۱۳۹۹/۰۵/۱۵

کتاب خوبی بود

luna
۱۴۰۲/۰۸/۱۹

مطمئن نیستم رو زدم چون سلیقه ای هست. برای علاقه مندان به طبیعت، گرگ، موجودات وحشی داستان جالبی داره اما برای کسایی که از این موضوعات خوششون نمیاد داستان جالی نیست

Roghaye A
۱۳۹۹/۰۹/۱۷

خیلی خوب بود. خیلی زیبا و جذاب

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۷ صفحه

حجم

۱۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۷ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان