دانلود و خرید کتاب مرگ در پاریس ژرژ سیمنون ترجمه ابراهیم صدقیانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مرگ در پاریس اثر ژرژ سیمنون

کتاب مرگ در پاریس

معرفی کتاب مرگ در پاریس

«مرگ در پاریس» نوشته ژرژ سیمنون(۱۹۸۹-۱۹۰۳)، نویسنده بلژیکی پلیسی جنایی است. شخصیت کلیدی رمان‌های او، کارآگاه مگره نام دارد. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: آن شب بعد از یک هفته که هوا صاف و آفتابی بود رگبار تا پاسی از شب ادامه یافت. بامداد آن روز هوا خنک‌تر شده بود مهی خاکستری رنگ خیابان‌ها را انباشته بود و آفتابی رنگ باخته می‌تابید. آن‌چه خلق مگره را تنگ می‌کرد وضع هوا نبود. وقتی او می‌خواست برای خرید روزنامه برود همسرش مانند هر روز از او پرسیده بود: ـ برای امروز برنامه‌ای داری!؟ مگره مثل روزهای دیگر جواب داده بود که برنامه‌ای ندارد. اگر نهار را امروز در خانه صرف کنیم تو کسل خواهی شد؟ مگره که منظور او را درنیافته بود پرسید: ـ چرا کسل بشوم؟ ـ من دیگر پاهایم به درد آمده. دلم می‌خواهد یک روز توی خانه استراحت کنم. در حقیقت غذا خوردن در رستوران‌ها نبود که او را به وحشت می‌انداخت، بلکه پیاده‌روی در خیابان‌های پاریس دیگر او را از پا انداخته بود. آن روز چه روزی بود؟ مگره از آن روز که در مرخصی به‌سر می‌برد دیگر اصراری به دانستن آن نداشت. آن روز می‌بایست جمعه باشد و خانم مگره در عرض این چند روز دیگر خسته شده بود. ـ همین الان برمی‌گردم. ـ تو ناراحت نیستی! ـ البته که نیستم. ـ به علاوه باید لباس‌هایم را هم مرتب کنم. خانم مگره برای خوش آیند شوهر خود هر روز لباس تازه‌ای به تن می‌کرد و اینک دیگر لباس تابستانی آماده نداشت.

نظرات کاربران

nina61
۱۳۹۹/۰۵/۱۳

جالب بود

Akbar Aghaii
۱۳۹۷/۱۲/۰۵

ترجمه کتاب خوب نیست لحن ادبی، عصا قورت داده و خشکی داره درحالیکه میشد ترجمه ای روان و امروزی از کتاب داشت، داستان خوبه ولی خشکی و ادبیات گونه بودن ترجمه آدم رو دلزده میکنه. ۵ ستاره برای داستان و

- بیشتر
فری
۱۴۰۰/۰۱/۰۸

نسبتا جذاب بود .کمی زیاده گویی داشت

مهندس پور
۱۴۰۱/۱۰/۰۲

برای گذران وقت مناسب است !!! من فقط باهاش سرگرم بودم ترجمه ی زیاد خوبی نداشت و داستان پردازیش هم ضعیف بود جذابیت چندانی نداشت اگه مثل من دنبال گذران وقت هستید بخونید!!

ho3nhabibi
۱۴۰۰/۰۳/۰۵

یک داستان پلیسی جنایی جذاب برای علاقمندان به این ژانر.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
در تمام مدت سابقه کارآگاهی‌اش، جز در چند مورد استثنایی، اغلب آدمکش‌ها کسانی بودند که جنایت به هیچ‌وجه به آن‌ها نمی‌آمد.
فریبا
ـ فکر می‌کنید او عادت به استراق سمع داشته باشد؟ در این‌جا مگره جمله‌ای بر زبان رانده بود که بدون تردید هزارها خواننده زن را برعلیه خود بر می‌انگیخت. ـ مگر همه زن‌ها پشت در به استراق سمع نمی‌پردازند؟
فریبا
به‌طور کلی یک حادثه جنایی، حادثه یا ماجراهای دیگری را به یاد آدم می‌اندازد؛ زیرا انگیزه‌های آدم‌کشی، مانند راه‌هایی که در اجرا کردن آن به کار می‌رود متعدد نیست.
فریبا

حجم

۱۱۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۱۱۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان