دانلود و خرید کتاب جادوی انگیزش: طرحی برای تقویت روحیه کارکنان برایان تریسی ترجمه صالح سپهری‌فر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جادوی انگیزش: طرحی برای تقویت روحیه کارکنان اثر برایان تریسی

کتاب جادوی انگیزش: طرحی برای تقویت روحیه کارکنان

معرفی کتاب جادوی انگیزش: طرحی برای تقویت روحیه کارکنان

«جادوی انگیزش: طرحی برای تقویت روحیه کارکنان» نوشته برایان تریسی(-۱۹۴۴)، مشاور کارآفرینی و مدیریت سازمانی است. کارکنان سازمان، بکرترین و ارزشمندترین منابع آن هستند. دستیابی به بیشترین رشد، بهره‌وری، عملکرد، نیل به اهداف و نیز سودآوری هر سازمانی، به مهارت‌ها و توانایی‌های کارکنان آن سازمان بستگی دارد. در این کتاب، با یکی از کارکردهای اصلی مدیریت، یعنی توانایی انگیزه‌بخشی به کارکنان، برای به حداکثر رساندن عملکرد آن‌ها آشنا خواهید شد. با مطالعه این کتاب خواهید آموخت که چگونه برخی از بهترین اصول مدیریتی که در طول پنجاه سال گذشته به آن دست یافته‌ایم را به منظور توانمند ساختن کارکنان برای ارائه بیشترین بهره به سازمان خود بکار بندیم. امروزه می‌دانیم انگیزه‌بخشی مستقیم و بیرونی به کارکنان یک سازمان، کاری ناممکن است. اما در مقابل می‌توانیم موانعی که سبب جلوگیری از انگیزه‌بخشی به خود می‌شود را از جلوی راهشان برداریم. خودانگیزه‌بخشی، کاراترین شکل ایجاد انگیزش است. شما به عنوان یک مدیر می‌توانید محیطی ایجاد کنید که این خودانگیزه‌بخشی به شکلی طبیعی و خودجوش ظاهر گردد. موسسه رابرت هاف و همکاران به این نتیجه رسیدند که یک شخص معمولی، تنها حدود ۵۰ درصد از توانایی‌های حقیقی خود را بروز می‌دهد. پنجاه درصد باقیمانده در ساعات کاری در قالب گفت‌وگوهای بی‌هدف با همکاران، وب‌گردی، دیر حاضر شدن در محل کار، ترک زودهنگام محل کار، زمان‌های استراحت طولانی و نیز انجام امور شخصی در طی ساعات کاری به هدر می‌رود. یکی از دلایل این هدر رفتن وقت (که یکی از اصلی‌ترین دلایل هدر رفت مالی یک سازمان محسوب می‌شود) این است که کارکنان به اندازه کافی از انگیزه لازم برای پرداختن به کار خود انگیزه برخوردار نیستند، روی کار خود تمرکز نمی‌کنند، نیازی به انجام سریع کار نمی‌بینند و روش انجام درست و دقیق کار را نمی‌دانند. یک مدیر خوب باید به دنبال راهی برای جلوگیری از این هدررفت زمان باشد.
معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

صابر جاهدی
۱۳۹۵/۱۱/۰۱

کتاب الکترونیکی که دیگه نباید اینقدر گرون باشه

Ehsan Rabiee
۱۳۹۶/۰۵/۱۴

تا حد قابل قبولی کمک می کنه برای ارتباط بهتر با نیروهایی که باهاشون کار می کنید.

psh37
۱۳۹۵/۰۹/۲۰

چطور نسخه فیزیکیشو بخرم هر کی بلده تو تلگرام بهم بگه ایدیم اینه psh37

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۹)
دو عامل اصلی از بین برنده انگیزه در کار و زندگی وجود دارد. هر دوی این عوامل در دوران کودکی شکل می‌گیرند و تا بزرگسالی همراه ما می‌ماند. این دو عامل را معمولاً عادت‌های منفی یا پاسخ‌های شرطی به محرک می‌نامند.
صبح
هرگز فرض نکنید کارکنان شما شیوه انجام هر چیزی را می‌دانند
صبح
بسیاری از افراد در توصیف بهترین کار خود آن را این‌گونه توصیف کردند: «در آن شغل، دقیقاً می‌دانستم از من انتظار انجام چه کاری می‌رود.» وقتی که در مورد بدترین شغل پرسیده شد، معمولاً این پاسخ داده می‌شد که «دقیقاً نمی‌دانستم رییسم از من چه می‌خواهد؟»
صبح
کارکنان تازه‌وارد از نظر آن‌چه «بلوغ مرتبط با کار» خوانده می‌شوند در مرتبه پایینی قرار دارند. این بدان معنا است که هر قدر در گذشته تجربه کاری داشته باشند، باز هم تجربه آن‌ها در کار جدیدشان صفر است و دقیقاً نمی‌دانند باید چه کاری را چگونه به انجام رسانند.
صبح
عملکرد کارکنانی که خودگزینش‌گر بودند، حتی سال‌ها پس از استخدام همچنان نسبت به آن‌هایی که در آغاز کار اشتیاق کمتری داشتند بالاتر بود.
صبح
مشخص شد خود‌گزینش‌گری، یکی از عوامل بسیار مهم در پیش‌بینی عملکرد فرد در آینده است. عبارت خودگزینش‌گر برای وضعیت آغازین کارکنانی به کار می‌رود که پیش از استخدام می‌توانستند از میان چند کارفرما دست به انتخاب بزنند و محدود به پذیرش پیشنهاد شغلی تنها یک کارفرما نبودند. این افراد که البته از استعداد بالایی برخوردار بودند، پس از مصاحبه با چند شرکت دیگر، تصمیم می‌گرفتند برای شرکت دیلویت اند توش کار کنند. به همین دلیل دوباره به این شرکت باز می‌گشتند و با علاقه می‌گفتند که «می‌خواهم در اینجا کار کنم.»
صبح
شرکت حسابداری دیلویت اند توشدر پژوهشی سی ساله، به مطالعه هزاران نفر از کارکنان خود پرداخت. در این مطالعه، ابتدا فرآیند استخدام افراد و سپس عملکرد آن‌ها در سال‌های بعدی بررسی شد تا بدین ترتیب عواملی که می‌توانند تعیین‌کننده عملکرد بالا در درازمدت باشند را شناسایی کنند.
صبح
شما به عنوان یک مدیر می‌توانید محیطی ایجاد کنید که این خودانگیزه‌بخشی به شکلی طبیعی و خودجوش ظاهر گردد.
صبح
امروزه می‌دانیم انگیزه‌بخشی مستقیم و بیرونی به کارکنان یک سازمان، کاری ناممکن است. اما در مقابل می‌توانیم موانعی که سبب جلوگیری از انگیزه‌بخشی به خود می‌شود را از جلوی راهشان برداریم. خودانگیزه‌بخشی، کاراترین شکل ایجاد انگیزش است.
صبح

حجم

۹۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۵ صفحه

حجم

۹۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۵ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان