دانلود و خرید کتاب من قاتل پسرتان هستم احمد دهقان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من قاتل پسرتان هستم اثر احمد دهقان

کتاب من قاتل پسرتان هستم

معرفی کتاب من قاتل پسرتان هستم

کتاب من قاتل پسرتان هستم نوشتهٔ احمد دهقان است. نشر افق این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی ۱۰ داستان کوتاه که بر اساس دیده‌های نویسنده در دوران جنگ نوشته شده و از مجموعهٔ «ادبیات امروز» این نشر است.

درباره کتاب من قاتل پسرتان هستم

کتاب من قاتل پسرتان هستم دربردارندهٔ ۱۰ داستان کوتاه است که به جنگ و تاثیرات آن پرداخته است. احمد دهقان این داستان‌ها را بین سال‌های ۱۳۷۷ تا ۱۳۸۳ نوشته است. هر فصل این کتاب دربرگیرنده‌ٔ داستان‌هایی واقعی و شاید تلخ است که درعین‌حال تصاویری زیبا و حیرت‌انگیز از آدم‌های جنگ و سختی‌هایی که پس از آن متحمل شده‌اند را نمایش می‌دهد. او درگیر شعارزدگی نمی‌شود و دنیایی که می‌سازد دنیای واقعی است.

احمد دهقان در یکی از مصاحبه‌هایش دربارهٔ محتوای این کتاب گفته است که حوزه‌ٔ اعتقادی رزمندگان درباره‌ٔ جنگی که در آن شرکت داشته‌اند و جوانی‌شان را به پای آن ریخته‌اند، حوزه‌ٔ قابل احترامی است؛ چراکه آن‌ها توانستند بزرگترین تحول اجتماعی و فردی را بیافرینند. آدم‌های جنگ، آدم‌های معمولی بودند که آمدند متحول شدند، ولی این تحول در شهر بزرگ جبهه به وجود آمد.

خواندن کتاب من قاتل پسرتان هستم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات دفاع مقدس پیشنهاد می‌کنیم.

درباره احمد دهقان

احمد دهقان داستان‌نویس صاحب‌سبک معاصر، در سال ۱۳۴۵ متولد شد. او در سن پانزده سالگی وارد جبهه شد و به همین دلیل آثار او در حوزه‌ی ادبیات پایداری، ملموس، قابل باور و بسیار تاثیرگذار است. دهقان دارای مدرک کارشناسی در رشته‌ی مهندسی برق و مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌ی مردم شناسی است. وی همچنین عضو هیات داوری آثار داستانی بنیاد حفظ آثار و وزارت ارشاد در موضوع دفاع مقدس می‌باشد.

به دلیل آثار فاخر، واقعی و سبک و نثر خاص احمد دهقان، می‌توان او را یکی از تأثیرگذارترین‌ها بر روند ادبیات دفاع مقدس در سال‌های اخیر دانست که موج جدیدی در ادبیات این حوزه ایجاد کرده است؛ داستان‌هایی که با نگاه‌های متعارف و جاری در حوزه ادبیات دفاع مقدس کمی متفاوت بوده‌اند. دهقان خود درباره‌ی رسالت داستان و نویسنده در فضای دفاع مقدس معتقد است: داستان اگر انسانی نباشد و داستان جنگ اگر به سرنوشت انسان‌ها نپردازد، حتما شکست می‌خورد. داستان‌های من، داستان‌های تلخی است مثل زهر مار، اما می‌خواهد نقبی بزند بر اوضاع و احوال پس از جنگ، آدم‌هایی که از جنگ برگشته‌اند، کجا هستند و چه می‌کنند؟ این داستان‌ها زمان حال را نشان می‌دهد و من می‌خواهم آدم‌های پس از جنگ را در منظر جدید ببینم و اینکه داستان جنگ به کجا می‌رود و این تلخی از کجا نشات می‌گیرد؟

برخی از آثار احمد دهقان: «سفر به گرای ۲۷۰ درجه» ۱۳۷۵ ، برنده‌ی جایزه‌ی ۲۲ سال داستان‌نویسی، جایزه‌ی کتاب سال دفاع مقدس و جایزه‌ی ۲۰ سال ادبیات پایداری (این کتاب به زبان‌های انگلیسی و ایتالیایی ترجمه شده است و در حال حاضر در دانشگاه‌های جرج واشنگتن دی سی، هاروارد، برکلی، ماریلند، ورمونت و کتابخانه‌ی کنگره واشنگتن دی سی در دسترس مخاطبان است.)، «گردان چهار نفره»، «هجوم»، «دشت‌بان»، «پرسه در خاک غریبه»، «من قاتل پسرتان هستم» و «بچه‌های کارون».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۹۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۶۹۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۲۳,۲۰۰
تومان