دانلود و خرید کتاب داستان پریان استیون کینگ ترجمه حمید هاشمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب داستان پریان اثر استیون کینگ

کتاب داستان پریان

نویسنده:استیون کینگ
انتشارات:نشر روزگار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب داستان پریان

کتاب داستان پریان نوشتهٔ استیون کینگ و ترجمهٔ حمید هاشمی است و نشر روزگار آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب داستان پریان

کتاب داستان پریان دربارهٔ یک پسر ۱۷ساله به نام چارلی است که به نظر می‌رسد یک دانش‌آموز معمولی دبیرستانی باشد اما در واقع او در دنیایی موازی در حال پیش‌بردن نبرد بین خیر و شر است.

این‌ نویسنده در این رمان در دو جهان سیر می‌کند یکی دنیای شر با غول‌های آدمی‌خوار، زامبی‌های الکتریکی، دوئل‌های تا سر حد مرگ و یک حاکم ظالم و در دنیای خیر یک شاهزاده خانم عادل و یک پسر هستند که می‌توانند دل خوانندگان او را به دست آورند.

استاد ژانر وحشت و خالق کتاب‌های تعلیق‌آمیز با کتاب داستان پریان دوباره عنوان پرفروش‌ترین کتاب را به خود اختصاص داد.

این کتاب پرفروش‌ترین کتاب یواس‌ای تودی انتخاب شده است. این کتاب موفق شد تا کتاب‌هایی چون «با ما تمام می‌شود» و «وریتی» نوشته کالین هوور و «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته دلیا اونز را که عنوان پرفروش‌های تابستانی را داشتند، از رأس پرفروش‌های کتاب عقب براند.

«افسانه پریان» بیست و ششمین رمان کینگ است که کتاب شماره یک پرفروش‌های آمریکا در سایت یواس‌ای تودی می‌شود و هشتاد و دومین کتاب اوست که وارد فهرست پرفروش‌ها شده است. این کتاب اکنون در سایت پرفروش‌های آمازون در ردیف هشتم جای دارد و دومین کتاب پرفروش ژانر فانتزی است.

منتقد یواس‌ای تودی با دادن امتیاز ۳.۵ از چهار به این کتاب می‌گوید این نویسنده استعداد خود را به دنیای افسانه‌ها هم آورده و آنقدر در این کار موفق است که شما را در کنار برادران گریم قرار می‌دهد و البته از خلق هیچ نوع ترس و وحشتی هم کوتاهی نمی‌کند.

«افسانه پریان» در ژانر فانتزی سیاه، ششم سپتامبر منتشر شده و ظرف ۲۰ روز پرفروش شده است. هفته پیش اعلام شد پل گرینگراس فیلمساز بریتانیایی که خالق مجموعه «جیسون بورن» است قصد دارد فیلمی اقتباسی از این رمان تازه منتشر شده بسازد.

خواندن کتاب داستان پریان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران داستان‌های فانتزی و البته داستان‌های کینگ پیشنهاد می‌کنیم.

درباره استیون کینگ

استیون کینگ که در دههٔ ۷۰سالگی خود زندگی می‌کند، به عنوان سلطان وحشت شناخته می‌شود و خالق رمان‌هایی در ژانر وحشت، داستان‌های ماوراء‌الطبیعی، تعلیق‌آمیز، جنایی، علمی-تخیلی و فانتزی است. از کتاب‌های وی در مجموع بیش از ۳۵۰ میلیون نسخه فروخته شده و فیلم‌ها، سریال‌ها و مجموعه‌های کوتاه متعددی با اقتباس از آنها ساخته شده است. کینگ تاکنون ۶۴ رمان نوشته که هفت عنوان از آنها با نام مستعار ریچارد باخمن به بازار آمده است. وی خالق چندین مجموعه داستان کوتاه و کتاب غیرداستانی هم بوده است. شمار داستان‌های کوتاه او به بیش از ۲۰۰ عنوان می‌رسد که در مجموعه‌های متعددی گرد آمده‌اند. او به‌تازگی «افسانه پریان» و «وظیفه نهایی گویندی» را چاپ کرده است. وی یک کتاب دیگر در دست تکمیل‌شدن دارد.

بخشی از کتاب داستان پریان

«می‌خواهم برای‌تان داستانی تعریف کنم که مطمئنم می‌توانم تعریف کنم. از این هم مطمئنم که هیچ کس آن را باور نمی‌کند. ایرادی ندارد. همین که بتوانم داستان را بگویم برایم کافی است. مشکل من (که مطمئنم نه فقط گریبانگیر نویسندگان تازه‌کاری مثل من، بلکه گریبانگیر بسیاری از نویسندگان دیگر هم هست) این است که نمی‌توانم تصمیم بگیرم از کجا شروع کنم.

اول فکر کردم بهتر است قصه را از انباری ته حیاط خانه پیرمرد شروع کنم، چون ماجراهای من در واقع از آنجا شروع شد، اما بعد دیدم باید اول در مورد خود پیرمرد یعنی آقای باودیچ صحبت کنم و تعریف کنم که چطور با هم آشنا و نزدیک شدیم. بدون معجزه‌ای که برای پدرم رخ داد، آشنا شدن من و آقای باودیچ ممکن نبود. شاید اتفاقی که من به آن معجزه می‌گویم از سال ۱۹۳۵ تا به امروز برای هزاران مرد و زن افتاد باشد و به همین جهت به نظر شما یک معجزه معمولی بیاید، ولی برای من که یک نوجوان بودم، معجزه بزرگی بود. البته اینجا جای مناسبی برای تعریف کردن این اتفاق نیست، چون اگر آن پل لعنتی نبود، به نظرم پدرم هیچ نیازی به آن معجزه نداشت. پس باید از همین جا شروع کنم، از پل لعنتی خیابان سیکامور. امروز وقتی از ورای آن همه اتفاق نگاه می‌کنم، می‌بینم رشته شفافی مرا با گذر از سال‌ها به آقای باودیچ و انباری قفل و کلون بسته‌ای وصل می‌کند که پشت خانه قدیمی او بود.

اما اگر واقعا نخ بود خیلی راحت پاره می‌شود. احتمالا زنجیر بوده است، زنجیری قوی که در همان سال‌های کودکی به دور مچ من بسته شد.»

معرفی نویسنده
عکس استیون کینگ
استیون کینگ
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

استیون کینگ در ۲۱ سپتامبر ۱۹۴۷ در پورتلند واقع در ایالات متحده‌ی آمریکا متولد شد. او فرزند دوم «نلی روث و دونالد پیتزبری کینگ» بود و یک برادر بزرگ‌تر از خودش داشت. زمانی که استیون خردسال بود، پدر و مادرش از هم جدا شدند. استیون و برادر بزرگ‌ترش که دیوید نام داشت در خانه‌ی مادرشان بزرگ شدند.

نظرات کاربران

Hosein Rezaii
۱۴۰۲/۰۴/۰۹

مثلا هدف تاقچه در گذشته های دور این بوده که برای ترویج فرهنگ مطالعه کتاب رو به بهای مناسب به دست خواننده برسونه!.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۹۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۱۲ صفحه

حجم

۸۹۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۱۲ صفحه

قیمت:
۱۷۰,۰۰۰
تومان