دانلود و خرید کتاب سینه سرخ یو نسبو ترجمه رودابه جم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سینه سرخ اثر یو نسبو

کتاب سینه سرخ

معرفی کتاب سینه سرخ

رمان «سینه‌سرخ» سومین اثر یو نسبو، نویسنده داستان‌های جنایی و موسیقیدان سرشناس نروژی است. داستان‌های نسبو قهرمانی به نام هری هول دارد که همیشه در حال گفت‌وگو با خود و رویارویی با ترس‌هایش است. دو رمان از این مجموعه با نام‌های «آدم‌برفی» و «پلنگ» از پرفروش‌های جهانی بودند. یو نسبو با نوشتن بیش از بیست اثر شاخص، تا به حال نامزد و برندهٔ چندین جایزهٔ معتبر بین‌المللی از جمله جایزهٔ ادگار (۲۰۱۰)، جایزهٔ کتاب کودکان آرک (۲۰۰۷)، جایزهٔ پیر گینت (۲۰۱۳) شده‌است. یو نسبو با «سینه سرخ » وارد فضای نروژ و ماجرایی جنایی در جنگ جهانی دوم می‌شود. ماجرا مربوط به واقعه همکاری داوطلبانه برخی از نروژی‌ها با نیروهای اس‌. اس است. ماجرا از زمان بازدید کلینتون از نروژ آغاز می‌شود. هری هول کاراگاهی است که که مامورشده است تا درباره نئونازیست‌ها در نروژ تحقیق کند. او در تحقیقاتش به موضوعی جنایی برمی‌خورد که ریشه‌های آن به زمان جنگ دوم جهانی و جبهه شرقی برمی‌گردد. نسبو در «سینه سرخ» در پی گفتن این واقعیت است که اعمال گذشته به راحتی دست از سر انسان برنمی‌دارند و ظلم چیزی نیست که در تاریخ فراموش و مدفون شود. برخی از فلاش‌بک‌ها در این اثر به جنگ استالینگراد و بخشی به وین و بمباران هامبورگ برمی‌گردند. در هر کدام از آن‌ها هم سرنخی از حل معما وجود دارد. ساختارهای معمایی یو نسبو خیلی پیچیده‌اند و استادانه طراحی شده‌اند او این اطلاعات را خارج از کلیشه‌ها و قواعد رایج داستان معمایی به کار برده و با عناصر دیگری همچون ترس و تردید تلفیق کرده است.

نظرات کاربران

saeed
۱۳۹۹/۰۲/۱۴

ترجمه کتاب ضعیف بود. به نظر بنده ،کتاب حاضر فاقد ویراستار و یا دارای ویراستار بی تجربه بوده است. اشکالات دستور زبان فارسی، ایرادات املایی و عدم درک صحیح جمله در حین ترجمه از مواردی بود که جلب توجه میکرد.

Morteza Molaei
۱۳۹۹/۰۳/۰۷

ترجمه کتاب افتضاحه که البته اینم یک مدل کلاه برداریه ... اثر این نویسنده درجه یک رو کاملن ضایع کردند

کاربر 7506101
۱۴۰۲/۱۲/۲۷

این کتاب بدترین کتابه عمرم بود

داتیس
۱۴۰۲/۰۹/۱۲

یک داستان شگفت انگیز دیگر از سری کارهای هول ونسبو،زیبا،گیراومهیج وباترجمه ایی نه چندان خوب ولی به پای آدم برفی وچاقو نمی رسد.

وحیده
۱۴۰۱/۰۸/۱۱

خیلی عالی بود مخصوصا از نیمه به بعد

شهرام
۱۴۰۱/۰۲/۰۵

اگر کتاب‌های سری «هری هول» رو به ترتیب خونده باشید، از خوندن این کتاب هم لذت می‌برید.

mm
۱۳۹۹/۰۴/۰۶

تکلیف پلیس خائن پرینس چی شد؟

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۵۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۱۴ صفحه

حجم

۴۵۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۱۴ صفحه

قیمت:
۶۳,۰۰۰
تومان