دانلود و خرید کتاب سرزمین متروک استیون کینگ ترجمه ندا شادنظر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب سرزمین متروک

«سرزمین متروک» نوشته استیون کینگ(-۱۹۴۷)، نویسنده آمریکایی است. این کتاب ، جلد سوم از داستان طولانی برج تاریک، برگرفته از شعر روایی رابرت برانینگ، «رولند نجیب‌زاده قدم به برج تاریک نهاد» است.

در جلد اول، هفت‌تیرکش، دیدیم که رولند، آخرین هفت‌تیرکش دنیایی که دگرگون شده است، در تعقیب مرد سیاه‌پوش است و سرانجام او را می‌یابد. مرد سیاه‌پوش جادوگری به نام والتر است که به دروغ ادعا می‌کند در روزهایی که نیم‌دنیا۱هنوز متحد و یکپارچه بود، دوست پدر رولند بوده است.

داستان جلد دوم برج تاریک، انتخاب سوم، از ساحل دریای غربی آغاز می‌شود. مدت زیادی از آخرین دیدار رولند و والتر نمی‌گذرد. هفت‌تیرکش، نیمه‌شب، خسته و درمانده از خواب برمی‌خیزد و متوجه می‌شود که گروهی از حیوانات خزنده و گوشتخوار از دل امواج دریا بیرون آمده‌اند و به طرف او می‌آیند. آنها خرچنگ‌های غول‌پیکر بودند. پیش از آن‌که از حلقه‌ی محاصره‌شان بگریزد، توسط این موجودات عجیب به شدت زخمی می‌شود و دو انگشت دست راستش را از دست می‌دهد. زهر چنگال‌های خرچنگ‌ها او را مسموم می‌کند. با این حال رولند، با بدنی بیمار و مسموم و در حال احتضار سفرش را در امتداد ساحل دریای غرب ادامه می‌دهد.

رولند شهر نیویورک را در سه دوره‌ی مختلف از روزگار ما می‌بیند و هر بار می‌کوشد علاوه بر حفظ زندگی‌اش، سه همسفر خود را در مسیر یافتن برج تاریک، به دنیای خود بیاورد.

سرزمین متروک، داستان سه مسافر در نیم‌دنیا، چند ماه پس از یافتن آخرین در، در ساحل دریای غرب را روایت می‌کند. آن‌ها مسیرشان را به سوی برج تاریک ادامه می‌دهند. دوره‌ای از این مسیر تمام شده و دوره‌ی دیگری آغاز می‌شود. سوزانا تیراندازی یاد می‌گیرد و ادی، حکاکی... و هفت‌تیرکش درمی‌یابد خلأ ذهنش در برهه‌ای از زمان، چه حسی دارد.

معرفی نویسنده
عکس استیون کینگ
استیون کینگ
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

استیون کینگ در ۲۱ سپتامبر ۱۹۴۷ در پورتلند واقع در ایالات متحده‌ی آمریکا متولد شد. او فرزند دوم «نلی روث و دونالد پیتزبری کینگ» بود و یک برادر بزرگ‌تر از خودش داشت. زمانی که استیون خردسال بود، پدر و مادرش از هم جدا شدند. استیون و برادر بزرگ‌ترش که دیوید نام داشت در خانه‌ی مادرشان بزرگ شدند.

نظرات کاربران

🍃رز رزاسه🍃
۱۳۹۶/۰۴/۰۵

از طلا ساختیدش اینقدر گردنه😒😠😕

کاربر ۲۰۳۸۴۵۵
۱۴۰۰/۰۶/۱۹

چرا برج تاریک 4 رو نمیگذارید. باید چند وقت از انتشار کتاب بگذره تا روی طاقچه قرار بگیره!!!!

arashhulk
۱۳۹۶/۰۴/۰۶

وقتی جلدای دیگش 4ساله چاپ مشده چرا میزارین اینجاهم؟ دوستان این سری 4 جلد دیگه داره که ناشر 4 5 ساله طرفدارا رو معطل خودشو کرده تو چاپشون

Hanieh Sadat Shobeiri
۱۴۰۱/۰۴/۲۳

صددرصد این مجموعه رو به همه توصیه می‌کنم. مهم‌ترین فرقش با بقیه‌ی فانتزی‌هایی که خوندم، کلیشه‌ای نبودنشه. مغز این نویسنده به طرز فوق‌العاد‌ه‌ای نامحدوده! خیلی خوب می‌شد اگه جلدهای بعدیش هم توی طاقچه قرار می‌گرفت. اما این‌طور که معلومه باید

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
آن چیست که سیاه و سفید و قرمز است؟ گورخری که خجالت کشیده است و این حقیقت دارد.
Hanieh Sadat Shobeiri
یادمه تو قطار کتاب همرام بود، چون از پدرم پرسیدم ما هم سوار چارلی چوـ چو هستیم. نمی‌خواستم اون قطار، چارلی باشه. چون ما می‌خواستم بریم نیوجرسی و فکر می‌کردم ممکنه چارلی ما رو جای دیگه‌ای ببره. عکس آخر کتاب که بچه‌ها سوار چارلی بودن، یادت میاد، ادی؟ همه‌شون تو عکس می‌خندیدن، اما من همیشه فکر می‌کردم اونا ترسیدن و دارن داد می‌زنن و می‌خوان از قطار پیاده بشن.
Hanieh Sadat Shobeiri
حالا که به در رختکن کلاس نزدیک می‌شد، همان امید و اشتیاق وصف‌ناپذیر را احساس می‌کرد. یقین داشت که این بار در رو به قفسه‌ای تاریک و خالی که بوی زمستان، پارچه‌ی پشمی، لاستیک و نم می‌دهد باز نخواهد شد، بلکه روی به دنیای دیگری باز می‌شود؛ آن‌جا که می‌توانست تبدیل به نهنگ شود.
Hanieh Sadat Shobeiri
عادت‌های دیرینه را به سختی می‌توان کنار گذاشت. ترک اعتیاد در مقایسه با ترک عادت‌های کودکی، بازی‌ای کودکانه به نظر می‌رسید.
Hanieh Sadat Shobeiri

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۴۶۲ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۴۶۲ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان