دانلود و خرید کتاب فقط راه برو تیچ نات هان ترجمه ماندانا دیلمقانیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فقط راه برو اثر تیچ نات هان

کتاب فقط راه برو

معرفی کتاب فقط راه برو

کتاب فقط راه برو نوشتهٔ تیچ نات هان و ترجمهٔ ماندانا دیلمقانیان است. چاپ و نشر نظر این کتاب را که حاوی قطعاتی پندآموز است، روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب فقط راه برو

کتاب فقط راه برو به موضوعاتی مانندپیاده‌روی، امور مذهبی، بودیسم، مدیتیشن و برخی از جنبه‌های روان انسان پرداخته است. این کتاب که با تصویرسازی‌های «گلریز گرگانی» منتشر شده، از پاراگراف‌هایی کوتاه تشکیل شده که می‌کوشد آرامش را در روان ما برقرار کند و آداب زندگی بهتر را به ما یاد دهد؛ به‌عنوان نمونه در بخشی از این اثر به ما یادآوری می‌شود که شاید هیچ خوشی‌ای از این بهتر نیست که با هر گامی که برمی‌داریم، زمین را لمس می‌کنیم؛ زمینی که مادر همهٔ موجودات این سیاره است. این بخش از کتاب درمورد «تمرین راه‌رفتن» سخن گفته است. نویسنده معتقد است که ما باید حواسمان باشد که روی موجود زنده‌ای قدم می‌گذاریم که حامی ما و همهٔ حیات ساکن بر آن است. آسیب‌های بسیاری به زمین رسیده است؛ پس اکنون باید با عشق بر روی آن راه برویم و با پاهایمان بوسه‌ای نثارش کنیم!

خواندن کتاب فقط راه برو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
تیچ نات هان

«ذهن‌آگاهی» واژه‌ای که شاید بارها و بارها شنیده باشید ولی نمی‌دانید به چه معنایی است و اصلا به چه کارتان می‌آید. نقد را ول نکنید و نسیه را بچسبید! این جمله تمام مفهوم ذهن‌آگاهی را برای شما تداعی می‌کند. زندگی در حال و نه حسرت گذشته و نه استرس آینده. این‌ها تمام مفهومی است که ذهن‌آگاهی و تمرینات آن برای شما می‌سازد. اصلا این واژه از کجا آمده و اولین بار چه کسی به این فکر افتاد که از این راه به انسان‌ها کمک کند. برای پاسخ به این سوالات ابتدا باید بگوییم تیک نات هان یا تیچ نات هان که بود؟

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۱۵۵,۰۰۰
تومان