دانلود و خرید کتاب انقلاب در قرن بیست و یکم کریس هارمن ترجمه مزدک دانشور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انقلاب در قرن بیست و یکم اثر کریس هارمن

کتاب انقلاب در قرن بیست و یکم

معرفی کتاب انقلاب در قرن بیست و یکم

چاپ سوم کتاب انقلاب در قرن بیست و یکم نوشتهٔ کریس هارمن و ترجمهٔ مزدک دانشور است. نشر ثالث این کتاب را که مطالعهٔ آن شما را بیش از پیش با مفهوم انقلاب و چندوچون آن آشنا می‌کند، روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب انقلاب در قرن بیست و یکم

کتاب انقلاب در قرن بیست و یکم در ۱۳ فصل نوشته شده است. این کتاب به‌صورت گام‌به‌گام و مرحله‌به‌مرحله به شکافتن و تبیین برخی مسائل پرداخته است؛ مسائل و موضوعاتی پیرامون سرمایه‌داری، اتحاد جماهیر شوروی، انقلاب طبقه، حزب و مسائل دیگری که جنبش‌های مترقی جهان با آن‌ها روبه‌رو هستند و... . کتاب حاضر به قلم کریس هارمن با درآمدی تحت‌عنوان «شبحی بر فراز جهان»‌ آغاز شده است. نویسنده در ابتدای این درآمد به واقعهٔ فروریختن دیوار برلین و فروپاشی دیکتاتوری‌های روبه‌زوالِ اروپای شرقی و اتحاد جماهیر شوروی در سال‌های ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۱ میلادی پرداخته است.

«ضرورت انقلاب»، «انقلاب را چه می‌سازد؟»، «دموکراسی انقلابی»، «انقلاب‌های قرن بیستم» و «نقش افراد انقلابی» عنوان برخی از فصل‌های کتاب حاضر هستند.

خواندن کتاب انقلاب در قرن بیست و یکم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران علوم سیاسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب انقلاب در قرن بیست و یکم

«همهٔ این شرارت‌ها تنها یک دلیل ساده دارد. ریشهٔ این مشکلات در نظام سرمایه‌داری است. بیش از دو میلیارد انسان هر روز کار می‌کنند تا ثروتی را تولید کنند که در تاریخ بشر سابقه نداشته است. این میزان ثروت، بیش از میزان مورد نیاز برای تأمین غذای کافی برای همهٔ افراد و غلبه بر فقر است. با وجود این، انباشت ثروت، در حالی که در برخی نقاط جهان، مردم از گرسنگی رنج می‌برند، به کشاورزان نقطه‌ای دیگر یارانه پرداخت می‌شود تا مزارعشان را کشت‌ناشده رها کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۱ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۱ صفحه

قیمت:
۸۵,۵۰۰
۵۹,۸۵۰
۳۰%
تومان