دانلود و خرید کتاب هنر رسانه های اجتماعی گای کاوازاکی ترجمه بهنام شاهنگیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر رسانه های اجتماعی اثر گای کاوازاکی

کتاب هنر رسانه های اجتماعی

معرفی کتاب هنر رسانه های اجتماعی

کتاب هنر رسانه های اجتماعی نوشتهٔ گای کاوازاکی و پگ فیتزپاتریک و ترجمهٔ بهنام شاهنگیان است و نشر آموزنده آن را منتشر کرده است. نکته‌های جادویی برای کاربران جادویی در این کتاب آمده است.

درباره کتاب هنر رسانه های اجتماعی

هدف کتاب هنر رسانه های اجتماعی این است که شما را قادر سازد رسانه‌های اجتماعی را به لرزه درآورید. پیش‌فرض نویسندگان کتاب این است که شما با اصول اولیه آشنایی دارید و می‌خواهید برای کسب‌وکار شخصی یا سازمانی‌تان از رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید.

گای کاوازاکی و پگ فیتزپاتریک در سنگر رسانه‌های اجتماعی هستند نه در «اتاق جنگ» پشتی مراکز فرماندهی. آن‌ها دانش خودشان را با آزمایش و پشتکار کسب کرده‌اند نه فضل‌فروشی، سفسطه و حضور در کنفرانس‌ها.

این کتاب حاوی نکات، رموز و دریافت‌های آن‌هاست. فصل‌های کتاب هنر رسانه های اجتماعی از این قرار است:

۱: چگونه از پروفایل خود بیشترین استفاده را ببریم؟

۲: چگونه غول محتوا را سیر کنیم؟

۳: چگونه طالب خود را تکمیل کنیم؟

۴: چگونه به نظرات پاسخ دهیم؟

۵: چگونه رسانه‌های اجتماعی و وبلاگ‌نویسی را ادغام کنیم؟

۶: چگونه دنبال‌کنندگان بیشتری به دست بیاوریم؟

۷: چگونه رویدادها را بین مردم ببریم؟

۸: چگونه تماس‌های ویدیویی گوگل‌پلاس را از طریق اینترنت به صورت تصویری و زنده پخش کنیم؟

۹: چگونه چَتِ توییتری را بترکانیم؟

۱۰: چگونه کودن به نظر نرسیم؟

۱۱: چگونه از هر رسانهٔ اجتماعی بهترین استفاده را ببریم؟

۱۲: چگونه همه چیز را ترکیب کنیم؟

خواندن کتاب هنر رسانه های اجتماعی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که در شبکه‌های مجازی حضوری فعال دارند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره نویسندگان

گای کاوازاکی مبشّر ارشد کنوا، خدمات طراحی آنلاین، و همکار اجرایی دانشکدهٔ کسب‌وکارِ هاس (دانشگاه کالیفرنیا در برکلی) است. قبلاً مبشّر ارشد اپل و مشاور ویژهٔ مدیر ارشد اجرایی واحد کسب‌وکار موتورولا در گوگل بود.

پگ فیتزپاتریک راهبردشناس رسانه‌های اجتماعی و مدیر رسانه‌های دیجیتال شرکت کروزلر است. خانم فیتزپاتریک پیشکسوت کمپین‌های موفق رسانه‌های اجتماعی برای موتورولا، گوگل، آئودی، کنوا و ویرجین بوده است. زمانی که او بمیرد و با سنت پیتر ملاقات کند، سنت پیتر قبل از هر چیزی به او خواهد گفت: «من از دنبال‌کننده‌های شما در پینترست هستم».

گای و پگ معادل جک بائر و کلوئی اوبرایان در نمایش تلویزیونی مورد علاقهٔ گای به نام هستند. گای خود جک است: مردی مهیج که بی‌اعتنا به سیاست‌ها، تشریفات و رویه‌ها، هر کاری لازم باشد انجام می‌دهد. پگ کلوئی است: دوست مورد اعتماد جک، پشت کامپیوتر نشسته و به جک می‌گوید کجا برود و چه کاری انجام دهد تا اوضاع بر وفق مراد پیش برود.

بخشی از کتاب هنر رسانه های اجتماعی

«بیایید بحث را با اصول اولیه آغاز کنیم. تمام پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی صفحهٔ «پروفایل» در اختیار شما قرار می‌دهند تا هویت خود را توضیح دهید. این صفحه برای ارائهٔ اطلاعات و تصاویر زندگی شماست. پروفایل مفید از این جهت مهم است که کاربران از اطلاعات پروفایل استفاده می‌کنند تا به قضاوتی فوری دربارهٔ حساب کاربری شما بنشینند.

هدف پروفایل این است که نظر دیگران را به فعالیت‌های شما در رسانه‌های اجتماعی جلب کند. اساساً صفحهٔ پروفایل، شامل اطلاعاتی است که کاربران سرتاسر دنیا می‌توانند آن را ببینند و دربارهٔ آن داوری کنند. فصل حاضر توضیح می‌دهد که چگونه از پروفایل خود بیشترین استفاده را ببرید و تأثیرگذاری آن را به حداکثر برسانید.

۱. نام کاربری خنثی انتخاب کنید.

قبل از کار روی پروفایل شما، بیایید نام کاربری خوبی انتخاب کنیم. نام زیرکانهٔ امروز، مثل @MartiniMom یا @HatTrickHank فردا اسف‌بار است، و قرار نیست تا ابد برای یک شرکت کار کنید، پس @GuyMacEvangelist هم نام پرمخاطره‌ای است. تصور کنید دو سال گذشته و دنبال شغی می‌گردید. حالا نامی انتخاب کنید.

شاید پیشاپیش نام کاربری دارید اما هرچه بیشتر از نام کاربری مزخرفی استفاده کنید، بعدها تغییر آن سخت‌تر خواهد بود و تأثیرات منفی بیشتری به جا خواهد گذاشت. توصیهٔ ما این است که از نام کاربری ساده و منطقی استفاده کنید. نام کاربری خود من «Guy Kawasaki» است، نه «G. Kawasaki»، «GT Kawasaki» یا «G. T. Kawasaki». نام کاربری جای زرنگی و پیچیدگی نیست، پس کاری کنید سایر کاربران به راحتی شما را پیدا کنند و به خاطر بسپارند.

۲. پروفایل خودتان را تا حدِ مرور پنج‌ثانیه‌ای بهینه کنید.

کسی پروفایل‌ها را مطالعه نمی‌کند. چند ثانیه‌ای نگاهی می‌اندازند و سریع تصمیم‌شان را می‌گیرند. در مورد قرارهای آنلاین، Tinder (برای پاسخ مثبت روی نشانهٔ سمت راست و برای پاسخ منفی نشانهٔ سمت چپ را انتخاب کنید) را در مقایسه با eHarmony (تکمیل پرسشنامهٔ رابطه) در نظر بگیرید.

پروفایل باید القا کند که شما دوست‌داشتنی و قابل اعتماد هستید و در کار خود سررشته دارید. پلتفرم‌ها، فضایی برای این اطلاعات ایجاد می‌کنند:

آواتار: تصویر کوچک گرد یا مربع از خود شما یا لوگوی شرکت شما.

«کاور» (در گوگل‌پلاس، فیس‌بوک و لینکدین) یا «سرصفحه» (در توییتر): این تصویر، بزرگ‌ترین عنصر گرافیکی در پروفایل است و داستان شما را به شکل بصری بیان می‌کند.

متن زندگینامه‌ای: خلاصه‌ای از تحصیل و تجربه‌های کاری شماست.

پیوندها: فهرستی از پیوندهایی به وبلاگ، وب‌سایت و سایر حساب‌های کاربری شما در رسانه‌های اجتماعی است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

قیمت:
۶۲,۰۰۰
تومان