دانلود و خرید کتاب پینوروبو می خواهد دوست پیدا کند آلوارو کولومر ترجمه فاطمه حسینقلی نوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پینوروبو می خواهد دوست پیدا کند اثر آلوارو کولومر

کتاب پینوروبو می خواهد دوست پیدا کند

معرفی کتاب پینوروبو می خواهد دوست پیدا کند

کتاب پینوروبو می‌خواهد دوست پیدا کند نوشتۀ آلوارو کولومر با ترجمۀ فاطمه حسینقلی نوری و ویرایش سپیده پاشایی در انتشارات دلتا به چاپ رسیده است. این کتاب جزو مجموعه داستان‌های پینوروبو و مناسب برای ردۀ سنی ۶ سال به بالا است. آیا دوست دارید یک دوست رباتی داشته باشید؟ پینوروبو یک ربات مهربان و دوست‌داشتنی است و خیلی دلش می‌خواهد دوست پیدا کند.

درباره کتاب پینوروبو می خواهد دوست پیدا کند

کتاب پینوروبو می‌خواهد دوست پیدا کند جزو مجموعه داستان‌های پینوروبو و مناسب برای ردۀ سنی ۶ سال به بالا است. پینوروبو یک ربات است و پروفسور فیل ایبرتو، مخترع وسایل به‌درد‌نخور او را ساخته است. او پینوروبو را بیشتر از همۀ اختراع‌هایش دوست دارد. پینوروبو دسته‌گل زیاد به آب می‌دهد و یک‌جا بند نمی‌شود.

در داستان پینوروبو می خواهد دوست پیدا کند، این ربات دوست‌داشتنی و مهربان را می‌بینیم که همۀ کتاب‌های کتابخانه‌اش را خوانده است. یک‌عالمه نقاشی و رنگ‌آمیزی کرده است. او حتی مورچه‌های داخل باغ را هم دنبال کرده است. حالا دیگر نمی‌داند چه کاری باید انجام دهد. حوصله‌اش سر رفته است. هیچ‌کس هم حاضر نیست با او بازی کند. ربات طفلی نمی‌داند چطور باید سرگرم شود. پروفسور فیل ایبرتو هم مدتی است که روی اختراع جدیدش کار می‌کند و فرصتی برای بازی با پینوروبو ندارد. از آن اختراع‌هایی که باز هم قرار است به هیچ دردی نخورد. ولی خوب او هیچ‌وقت کوتاه نمی‌آید. 

پینوروبو سراغ اختراع‌های بی‌مصرف پروفسور رفت. جاروبرقی، ساعت زنگ‌دار، رادیو هیچ‌کدام حاضر نشدند با او بازی کنند. پینوروبو در حالی که داخل باغ بود ناگهان فنر پاهایش بیش از حد باز شد و از پشت پرچین، بچه‌های بیرون را دید که بازی می‌کردند و می‌خندیدند. به آن‌ها حسادت کرد و دلش خواست که او هم هم‌بازی داشته باشد و خوش بگذراند؛ اما پروفسور به او گفته بود که نباید بیرون برود چون آدم معمولی نیست و از سیم و کابل درست شده است. بچه‌ها ممکن است از او بترسند؛ اما پینوروبو وقتی صحنۀ بازی بچه‌ها را دید حرف‌های پروفسور را فراموش کرد و از خانه خارج شد.

آیا بچه‌ها پینوروبو را که ببینند از او می‌ترسند؟ آیا قرار است پینوروبو به دردسر بیفتد یا بچه‌ها با او بازی می‌کنند؟

خواندن کتاب پینوروبو می خواهد دوست پیدا کند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به همۀ دوستداران ادبیات کودک و فانتزی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

حجم

۱۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

قیمت:
۱۶,۹۰۰
تومان