دانلود و خرید کتاب اسرار نام و نشان سازی خلیل جعفرپیشه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اسرار نام و نشان سازی اثر خلیل جعفرپیشه

کتاب اسرار نام و نشان سازی

ویراستار:مریم همت
انتشارات:نشر آموزنده
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اسرار نام و نشان سازی

کتاب اسرار نام و نشان سازی؛ کلیدهای کاربردی در ساخت و مدیریت برند نوشتهٔ خلیل جعفرپیشه و ویراستهٔ مریم همت است و نشر آموزنده آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب اسرار نام و نشان سازی

اقتصاد امروز دوران پرتلاطم گذار از عصر قدیم به عصر جدید را تجربه می‌کند. بهبود فضای کسب‌وکار و همچنین توسعهٔ فرصت‌های کارآفرینی به‌عنوان مهم‌ترین عوامل محرک رشد، توسعه و خلق ثروت در این دوران مستلزم درک هرچه بیشتر مشخصه‌های اقتصاد جدید است.

مهم‌ترین مشخصه‌های اقتصاد جدید را می‌توان رقابت گسترده، تغییرات شتابان و پی‌درپی و سریع‌ترشدن جریان اطلاعات و ارتباطات دانست.

شتاب تغییرات به‌گونه‌ای است که اگر زمامداران عرصهٔ اقتصاد و سیاست از یک‌سو و مدیران و صاحبان کسب‌وکار از سوی دیگر خود را با تحولات حاکم بر اقتصاد جهانی هماهنگ نسازند و ظرفیت‌های نوینی را برای وارد شدن به عصر جدید مهیا نکنند، بی‌شک ناکارایی منابع و شکست اقتصادی را شاهد خواهند بود.

چهار نیروی اهرمی و جلو برندهٔ اقتصاد جدید عبارت‌اند از: دانش و سرمایهٔ فکری؛ خلاقیت و نوآوری؛ مشتریان آگاه؛ جهانی شدن در حوزه‌های تحقیق و توسعه، فناوری، تولید و تجارت، مالی، ارتباطات و اطلاعات.

در عصر تولید انبوه مصرف‌کنندگان برخلاف گذشته با حجم وسیعی از کالاهای متنوع روبه‌رو هستند. این شرایط در کنار گسترش جریان آزاد اطلاعات و ارتباطات، سطح انتظارات مصرف‌کننده را بالا برده و حلقهٔ رقابت را تنگ‌تر نموده است. راز موفقیت در این عرصه نام و نشان‌سازی (برندسازی) بر پایهٔ اصول علمی و با هدف ایجاد شرایط انتخاب مطمئن برای مشتری است. عصر امروز عصر برندهاست و این برندها هستند که سرنوشت اقتصاد کشورها را رقم خواهند زد. دیگر نمی‌توان با متوسل شدن به شیوه‌های قدیمی و نگریستن به بازاریابی به‌عنوان چرخ پنجم کالسکهٔ توسعه، رونق و رفاه را شاهد بود.

کتاب اسرار نام و نشان‌سازی که حاصل بیش از پانزده سال فعالیت اجرایی مؤلف در عرصهٔ تبلیغات، روابط عمومی تجاری و بازاریابی برند و نیز تلاش‌های پژوهشی مؤلف در طی این دوره است، بر پایهٔ استفاده از آخرین یافته‌های جهانی و در نظر گرفتن مقتضیات بازار ایران تهیه شده است. وجه تمایز این کتاب نسبت به سایر کتاب‌های منتشر شده در این حوزه، کاربردی بودن موضوعات و مطالب آن با در نظر گرفتن اقتضای بازار و فضای کسب‌وکار در ایران است.

خواندن کتاب اسرار نام و نشان سازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مخاطبان این کتاب همهٔ آن‌هایی هستند که می‌خواهند نه‌تنها در عرصهٔ کار و تلاش اقتصادی، بلکه در سایر شئونات زندگی شخصی و اجتماعی خود نیز چهره‌ای ممتاز و متمایز از خود به جامعه عرضه کنند.

بنابراین نه‌تنها کارآفرینان و صاحبان کسب‌و‌کار، بلکه فعالان در سایر حوزه‌ها از جمله پزشکان، بازیگران سینما، دانشجویان، وکلا، مهندسان، سیاستمداران و تمام کسانی که کالا، خدمت، فکر و یا تخصص می‌فروشند آن را مفید خواهند یافت.

بخشی از کتاب اسرار نام و نشان سازی

«مدیریت برند با شناخت کامل ما نسبت به مفهوم «برند» آغاز می‌شود. مدیریت برند شامل طرح یک وعده، به اجرا در آوردن آن وعده و سپس حفظ و پاسداشت آن وعده است. این کار مستلزم تعریف برند، کسب موقعیت برای برند و عرضهٔ برند است. مدیریت برند هنر خلق و زنده نگاه داشتن یک نام تجاری است. برندسازی موجب بالا رفتن تعهد مشتریان نسبت به شرکت می‌گردد.

در «برند محصول» مشخصه‌های ملموس مواردی همچون خود محصول، قیمت و بسته‌بندی را شامل می‌شود. در حالی که در «برند خدمت» مشخصه‌های ملموس شامل مشاهدات و تجربیات مشتری است. مشخصه‌های ناملموس برند تمام گرهها و پیوندهای احساسی مشتریان نسبت به محصول یا خدمت را در برمی‌گیرد.

مدیریت برند شامل ادارهٔ تمام مشخصه‌های ملموس و ناملموس یک برند است. «رشد سهم بازار اساس دستیابی به سودآوری و مدیریت نامهای تجاری راه دستیابی به بیشترین سهم بازار است. به همین دلیل سرمایه‌گذاری بر روی نامهای تجاری، از اولویت‌های راهبردی سازمان به‌شمار می‌رود.» (رئیس تحقیق و توسعهٔ میلوارد، اندی‌فار).

برندسازی چیزی جز تسخیر ذهن و قلب مشتریان نیست.

«برندسازی به‌کارگیری آمیخته‌های بازاریابی گوناگون با هدف معرفی ما به‌عنوان یک هویت مستقل به جامعه است. برندسازی چیزی جز تسخیر ذهن و قلب مشتریان نیست. برند تصویری از تجربه، عظمت و اعتبار به کسب و کار ما خواهد بخشید. برندسازی نفوذ به یک بازار خاص برای عرضهٔ محصول یا خدمت خود به افراد آن بازار و ایجاد روحیهٔ اعتماد در میان مشتریان موجود و مشتریان آینده و ایجاد این باور در آنهاست که یگانه حلال مشکلات آنها فقط ما هستیم.»

هدف نهایی مدیریت برند انتقال درست پیام برند، ایجاد وفاداری در مشتری، ترغیب خریدار به خرید محصول و برقراری یک پیوند عاطفی میان برند با مشتریان است. برندسازی به تصورات مشتری نسبت به محصول شکل می‌دهد. برندسازی باید در مشتری انتظار ایجاد کند. هدف اولیهٔ برندسازی ایجاد تمایز است.»

الاسم فی رحاب الصرف
فرشته فرضی‌شوب
تزویر و ریا در شعر حافظ
اردشیر حسین آبادی
مکاشفات رضوی
مولوی محمدرضا لاهوری
دایره
لورا دی
لینا و کرونا
سهیلا یحیی‌زاده
احساس و ادراک
مایک می
گام، آرپژ، آکورد، تمرین
بهزاد شیرزادی فولادی
مجموعه مقالات حقوقی تألیف فاطمه مظلومی
فاطمه مظلومی
با یه‌ ایده چی کار می کنی؟
کوبی یامادا
فیلم به مثابه فلسفه؛ پرسونا
صالح نجفی
روانشناسی ورزش
علی ساجدی سابق
اسب های پشت پنجره
ماتئی ویسنی یک
تاجداران محبوس (جلد اول، ابلیس عاشق)
نادیا روشاک
مبانی میکرو کنترلرهای ‌PIC
مصطفی نوحی
باغ نارنج
زهره حسین زاده علوی (بهاره منفرد)
رابینسون کروزوئه
دانیل دفو
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
تکنیک‌های تسلط بر ذهن
آنتونی رابینز
۹ مرد موفق، ۹۰ رمز موفقیتقورباغه ات را قورت بده!
برایان تریسی
زندگی‌نامه استیو جابز
والتر آیزاکسن
باشگاه پنج صبحی ها
رابین شارما
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
برنامه‌ریزی هفتگی
دارن هاردی
کار عمیق
ناهید ملکی
اثر مرکب
دارن هاردی
باشگاه پنج صبحی ها
رابین شارما
کفش باز
فیل نایت
هنر ظریف بیخیالی
مارک منسون
عادت‌های اتمی
هادی بهمنی
پدر پولدار، پدر بی‌پول
شارون لیچر
۷ قدم تا عادت های موفق (خلاصه کتاب)
برایان تریسی
باشگاه ۵ صبحی ها (خلاصه کتاب)
رابین شارما
فرمول برنامه‌ریزی؛ راهنمایی برای ایجاد فهرست‌های کاری
دیمون زاهاریادس
آموزش تحلیل بازار سرمایه
فرشاد چهاردولی
چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۲۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۴۲۴ صفحه

حجم

۹۲۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۴۲۴ صفحه

قیمت:
۲۱۲,۰۰۰
تومان