دانلود و خرید کتاب دستینه مطالعات شهرت راتلج آنتونی الیوت ترجمه احسان شاه قاسمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دستینه مطالعات شهرت راتلج اثر آنتونی الیوت

کتاب دستینه مطالعات شهرت راتلج

دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دستینه مطالعات شهرت راتلج

کتاب الکترونیکی «دستینه مطالعات شهرت راتلج» نوشتهٔ آنتونی الیوت با ترجمهٔ احسان شاه قاسمی در انتشارات سوره مهر چاپ شده است.

درباره کتاب دستینه مطالعات شهرت راتلج

سلبریتی‌ها جنبه‌ای گریزناپذیر از جوامع رسانه‌زدۀ سدۀ حاضر است. کتاب دستینهٔ مطالعات شهرت راتلج طیفی از چشم‌اندازها به سلبریتی‌ها از نظریه‌های جامعه‌شناسی گرفته تا نظریهٔ انتقادی و از مطالعات رسانه‌ها گرفته تا رویکردهای پسامدرن را به روشی انتقادی در کنار هم چیده است تا نه‌تنها بر آگاهی ما از این حوزه بیفزاید، بلکه پژوهشگران در سراسر جهان را تشویق کند پژوهش‌های انتقادی بیشتری در این حوزه انجام دهند.

 دستینه مطالعات شهرت راتلج نگاهی بسیار روشن‌بینانه به تحلیل شهرت در علوم اجتماعی و انسانی دارد و در این مسیر تلاش می‌کند اولویت نوینی را برای مطالعات شهرت بنیان نهد. نظریه‌های اصلی شهرت از توصیف‌های کلاسیک جامعه‌شناسیک تا نظریۀ انتقادی و از مطالعات رسانه‌ها تا رویکردهای پسامدرن در کنار هم آورده و به صورت انتقادی بررسی شده‌اند. فصل‌ها به آوازه، نام و شهرت در صنایع رسانه‌ای موسیقی مردم‌پسند، صنایع زیبایی، ستارگان سوپ هواداران و هواداری و همین‌طور برآمدن شکل‌های غیر غربی از شهرت اختصاص یافته‌اند.

فصل‌های مختلف کتاب دستینه مطالعات شهرت راتلج جنبه‌های مختلفی همچون ستارگان صابونی، صنایع رسانه‌ای، هواداران و هواداری، نفوذداران و سلبریتی های آنلاین و همچنین فرم‌های غیرغربی شهرت را مطالعه می‌کنند.

کتاب دستینه مطالعات شهرت راتلج را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به جامعه‌شناسی پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۴۰ صفحه

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۴۰ صفحه

قیمت:
۱۹۲,۰۰۰
تومان