دانلود و خرید کتاب برف بر شانه سکوت روبرت زتالر ترجمه احسان قبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برف بر شانه سکوت اثر روبرت زتالر

کتاب برف بر شانه سکوت

نویسنده:روبرت زتالر
امتیاز:
۵.۰از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب برف بر شانه سکوت

کتاب برف بر شانه سکوت نوشتهٔ روبرت زتالر و ترجمهٔ احسان قبادی است. انتشارات نشانه این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان اتریشی دربارهٔ یک مرد روستایی است.

درباره کتاب برف بر شانه سکوت

کتاب برف بر شانه سکوت به‌گفتهٔ مترجم آن شرح بی‌نظیری است از زندگی سادهٔ مردی روستایی. این کتاب یک عمر زندگی بی‌غل‌وغش این مرد را به‌عنوان انسانی بی‌تکلف روایت کرده است. این مرد در زندگی فرازونشیب‌های بسیاری را پشت سر گذاشته و سرانجام در صلح و صفای درونی از دنیا می‌رود.

یکی از خوانندگان این کتاب گفته است که اتفاقات بسیاری در این کتاب وجود ندارد، اما زندگی قهرمان داستان اصلاً خسته‌کننده نیست؛ زیرا نویسنده به ما اجازه می‌دهد با افکار این شخصیت مشارکت کنیم. ما می‌توانیم با این قهرمان همذات‌پنداری کنیم و یکی شویم. داستان «برف بر شانه سکوت» نوشتهٔ روبرت زتالر کتابی دربارهٔ عشق‌ورزیدن است.

خواندن کتاب برف بر شانه سکوت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر اتریش و قالب داستان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره روبرت زتالر

روبرت زتالر در سال ۱۹۶۶ در وین به دنیا آمد. او نویسنده، فیلمنامه‌نویس و بازیگر برجستهٔ اتریشی است. کتاب «برف بر شانه سکوت» (با نام اصلی «یک عمر تمام») پنجمین رمان روبرت زتالر است که جوایز گوناگونی را دریافت کرده است.

بخش‌هایی از کتاب برف بر شانه سکوت

«هفته‌ها گذشت تا تکه‌پاره‌های روایت‌ها تک‌تک مردم کنار هم قرار گرفت و اهالی توانستند وقایع آن شب را در ذهن خود حلاجی کنند. بهمن ساعت دو و نیم بامداد آمده بود. حدود پنجاه متر پایین‌تر از قله‌ی آلمر توده‌ی برف سرگردان و ناپایدار که بر اثر وزش باد پدید آمده بود، کنده شده و با قدرت و نیرو به پایین کوه هجوم آورده بود.»

نظرات کاربران

maryabrz
۱۴۰۳/۰۱/۰۳

خیلی کتاب دوست داشتنیی بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۶۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۱ صفحه

حجم

۷۶۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۱ صفحه

قیمت:
۱۷,۵۰۰
تومان