دانلود و خرید کتاب آنچه هر رهبری باید بداند جان مکسول ترجمه علی یاراحمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آنچه هر رهبری باید بداند اثر جان مکسول

کتاب آنچه هر رهبری باید بداند

نویسنده:جان مکسول
انتشارات:نشر افکار
امتیاز:
۴.۲از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آنچه هر رهبری باید بداند

«آنچه هر رهبری باید بداند» نوشته جان مکسول( -۱۹۴۷)، نویسنده و سخنران انگیزشی آمریکایی است. این کتاب یک مجموعه پنج جلدی است که در یک کتاب گردآورده و ترجمه شده است. این پنج بخش عبارتند از: اخلاق، نگرش، آماده‌سازی، رابطه و رهبری. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «اگر شما در پیشرفت افرادِ سازمان‌تان موفق شدید و توانستید آنها را برای رهبری تجهیز و آماده کنید آنگاه موفق بوده‌اید. آنها سپاسگزار خواهند شد و به رهبری شما افتخار خواهند کرد. صادقانه بگویم تلاش‌هایی که شما انجام داده‌اید بیشتر از هر رهبر و مدیر دیگری بوده است. می‌توانید یک گام بیشتر بردارید و کمک کنید که افرادتان بتوانند تمام توانایی‌های پنهان خود را به ظهور برسانند. به آنها در پیدا کردن جایگاه واقعی‌شان در زندگی کمک کنید. اتفاقات خوب زمانی می‌افتد که بازیکن در جای مناسب خود قرار داشته باشد. اتفاقات بزرگ زمانی رخ می‌دهد که همه بازیکنان تیم نقشی را داشته باشند که حداکثر توانایی، استعداد، مهارت و تجربه را به کار گیرند. در اینجاست که افراد و حتی کل تیم به مرحله جدیدتری وارد می‌شوند. تقریبا همه در زندگی نقشی را که مناسب و مطابق جایگاه‌مان نبوده است، تجربه کرده‌ایم. مانند حسابداری که مجبور است در کارگزینی کار کند یا بازیکن دفاع که مجبور باشد در خط حمله بازی کند یا معلمی که مجبور شود کار دفتری انجام دهد. چه اتفاقی بر سر تیمی می‌آید که یکی از اعضای آن مجبور باشد مدام در جایگاه اشتباه خود نقش بازی کند؟ اول اینکه روحیه تیم به تحلیل می‌رود و تیم نمی‌تواند با ظرفیت کامل بازی کند. سپس افراد از یکدیگر متنفر می‌شوند. افرادی که در حوزه‌ای ضعیف قرار دارند، از دیگران که در حوزه خود بهترین‌اند، متنفر و منزجر می‌شوند؛ و کسانی که در تیم می‌توانند به بهترین وجه نقش خود را بازی کنند از افراد ضعیف تیم منزجر می‌شوند و اعتماد افراد به یکدیگر ضعیف و کمرنگ می‌گردد. تیم از پیشرفت باز می‌ماند.»
بازاریابی: راهکارهایی برای شناخت نیازهای مشتریان و افزایش فروش
برایان تریسی
رهبری ممتاز: ۱۲ ویژگی آموختنی رهبران برجسته و موفق
برایان تریسی
صد ایده بزرگ بازاریابی
جیم بلایت
راهبرد کسب‌وکار: واکاوی الگوهای تدوین و پیاده‌سازی راهبرد
برایان تریسی
۱۰۱ ایده برتر؛ جلد ۷
جیمز اسکینر
بهشت فروش کجاست؟ (راهنمای کاربردی و بومی برای رسیدن به بزرگترین اهدافی که یک فروشنده می‌تواند داشته باشد)
حسین رمضانی
۱۰۱ ایده برتر؛ جلد ۸
جیمز اسکینر
مهارت‌های ارائه موفق: چگونه می‌توانیم یک احساس خوشایند در دیگران بوجود آوریم
آندرو برادبوری
۱۰۱ ایده برتر؛ جلد ۱
رضا محمدنیا
۱۰۱ ایده برتر؛ جلد ۲
جیمز اسکینر
شانس دوباره، برای پولتان، برای زندگی‌تان و برای خودتان
سمانه فلاح
۱۰۱ ایده برتر؛ جلد ۹
جیمز اسکینر
فرآیند تصمیم‌گیری در مدیریت
استفن پی. فیتزجرالد
۱۰۱ ایده برتر؛ جلد ۱۰
جیمز اسکینر
تفویض اختیار
برایان تریسی
اسرار سخنرانی و ارائه‌های استیو جابز
کارماین گالو
خودتان را برند کنید
دیوید رویستون لی
صفت های بایسته یک رهبر
جان مکسول
راندن برای شاد کردن (مشتری‌نوازی به شیوه مرسدس بنز)
جوزف میشلی

نظرات کاربران

mamal123
۱۳۹۵/۱۰/۳۰

کتاب بسیار حرفه ای هست. لطفا با دقت بخوانید به خودسازی شما زیاد کمک می کند.

ژان لاو ژان
۱۳۹۶/۰۳/۰۹

خیلی دوس داشتم کتابو اما همیشه پژوهش گرای بزرگ اروپایی و امریکایی اسیایی به خودنمایی و فریب دادن مردم تشویق میکنن غیر مستقیم... لازمه حواسمونو جمع کنیم.اخه تو این کتابم هس!ولی در کل خوب بود دوس داشتم

مطهره لطفی
۱۳۹۷/۰۴/۲۰

سلام این کتاب همون پرورش رهبر درون هست؟

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۹)
هر چه بالاتر بروید، باید از خود گذشتگی بیشتری به خرج بدهید.
ژان لاو ژان
فیلسوف بزرگ یونان پلوتارک گفته است «حاصلخیزترینزمین، اگر زیر کشت نرود، چیزی جز علف محصول آن نخواهد بود.» اگر مردم اشتیاقی برای موفقیت نداشته باشند، هیچ نوع مهارت، دانش و توانایی نمی‌تواند به آنها کمک کند.
mamal123
مسئولیت‌پذیر باشید. کار خود را به نحو احسن انجام دهید. بیشتر از آنچه از شما انتظار می‌رود، تلاش کنید. ایده‌های خلاق برای تغییر، بهبود و پیشرفت ارائه دهید.
mamal123
شما ممکن است رئیس خود را گول بزنید، اما هرگز نمی‌توانید همکاران خود را گول بزنید.
mamal123
آنچه امروز هستیم، نتیجه انتخاب دیروز ماست
mamal123
زندگی من، قبل از تمام شدن روز با ده‌ها زندگی تماس دارد. قبل از غروب آفتاب نمرات خوب یا بد خود را خواهد گرفت. این آرزویی است که هر روز می‌کنم. این دعایی است که هر شب می‌کنم. خدای من، آیا زندگی‌ام در خدمت مردم بوده است؟
mamal123
توانایی + نگرش = نتیجه استعداد برجسته + نگرش مخرب = تیم بد استعداد برجسته + نگرش منفی = تیم متوسط استعداد برجسته + نگرش متوسط = تیم خوب استعداد برجسته + نگرش مثبت = تیم عالی
سیستماتیک
مسیحیت: اگر انتظار داری که دیگران کاری برای تو انجام دهند، برای دیگران نیز انجام بده. اسلام: چیزی را که به خود روا نمی‌داری برای دیگری نیز نپسند. یهودیت: اگر چیزی برای شما نفرت‌انگیز است، برای همراهان خود نیز نخواه، این قانون کلی است و بقیه دیگر حواشی و تعلیقات است. بودایی: اول یک سوزن به خودت بزن، بعد یک جوالدوز به دیگری. هندو: همان طور که نمی‌خواهی دیگران نسبت به تو با بدجنسی رفتار کنند، تو نیز با دیگران بدجنسی نکن.
mamal123
هنگامی که شکست می‌خورید، آن را حادثه‌ای موقتی ببینید نه یک بیماری مسری که تا آخر عمر باید از آن رنج ببرید.
mamal123
رمان نویس معروف اچ. جی. ولز می‌گوید «ثروت و قدرت معیار موفقیت نیستند، تنها معیار واقعی موفقیت نسبت بین این دو است: آنچه ممکن است باشیم و آنچه شده‌ایم.»
mamal123

حجم

۵۸۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۳۳۵ صفحه

حجم

۵۸۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۳۳۵ صفحه

قیمت:
۷۶,۰۰۰
تومان