دانلود و خرید کتاب کتاب ساحلی امیلی هنری ترجمه مریم رفیعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کتاب ساحلی اثر امیلی هنری

کتاب کتاب ساحلی

نویسنده:امیلی هنری
انتشارات:نشر نون
امتیاز:
۳.۳از ۲۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کتاب ساحلی

کتاب کتاب ساحلی نوشتهٔ امیلی هنری با ترجمهٔ مریم رفیعی در نشر نون چاپ شده است. این کتاب در مدت کوتاهی که از انتشارش می‌گذرد موفقیت‌های بسیاری به دست آورده و در فهرست کتاب‌های پرفروش قرار دارد. کتاب ساحلی داستانی عاشقانه را بهانه می‌کند تا به موضوعات تفکربرانگیزی مانند عشق، رازهای خانوادگی، خیانت، شکست، و بازگشت به باورهای گذشته بپردازد و نشان دهد اعتقادات و پیش‌داوری‌های ذهنی چطور می‌توانند مانعی برای رسیدن به شادی و خوشبختی باشند.

درباره کتاب کتاب ساحلی

رمان کتاب ساحلی داستان زندگی ژانویه را روایت می‌کند، نویسندۀ کتاب‌های عاشقانه که راز ناخوشایندی را دربارۀ پدرش کشف کرده و ایمانش را به روابط عاشقانه از دست داده و دیگر قادر به نوشتن پایان‌های خوش برای کتاب‌هایش نیست؛ تا زمانی که دیدار دوبارۀ هم‌دانشگاهی سابق و رقیب فعلی‌اش باعث می‌شود خود و باورهایش را به چالش بکشد.

امیلی هنری، نویسندۀ جوان آمریکایی، داستان‌هایی دربارۀ عشق و خانواده می‌نویسد. او در کالج هوپ و مرکز هنر و مطالعات رسانه‌ای نیویورک در رشتۀ نویسندگی خلاقانه تحصیل کرده است و اکنون بیشتر وقتش را در شهر سینسینتی در ایالت اوهایو می‌گذراند.

کتاب کتاب ساحلی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به علاقه‌مندان به رمان‌های عاشقانه پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کتاب ساحلی

موهای تیره‌ام را از جلوی چشم‌هایم کنار زدم و توفال‌های آبی کدر و گچکاری سفیدبرفی‌اش را تماشا کردم. فقط تظاهر کن اومدی به یه ایربی‌ان‌بی.

بلافاصله یک فهرست خیالی ایربی‌ان‌بی از ذهنم گذشت: ویلای سه‌خوابهٔ سه‌حمامهٔ ساحلی بسیار جذاب، مدرکی که ثابت می‌کند پدرت یک عوضی به تمام معنا بود و زندگی‌ات یک دروغ.

از پله‌هایی که در دامنهٔ چمن‌پوش تپه ساخته شده بودند بالا رفتم. خون به گوش‌هایم هجوم آورده بود و پاهایم می‌لرزید و انتظار لحظه‌ای را می‌کشیدم که دهانهٔ جهنم باز می‌شد و دنیا زیر پایم را خالی می‌کرد. این اتفاق قبلاً افتاده. پارسال. و نکشتت، پس اینم نمی‌کشدت.

روی ایوان، تک‌تک حس‌های بدنم به اوج رسید. زق‌زق صورتم، به هم پیچیدن دل‌وروده‌ام، عرقی که از گردنم پایین می‌چکید. کارتن جین‌ها را به پهلویم تکیه دادم و کلید را در قفل فرو کردم. بخشی از وجودم امیدوار بود کلید گیر کند. که معلوم شود این یک شوخی استادانه بود که بابا قبل از مرگش برایمان طراحی کرده.

یا بهتر از آن، واقعاً نمرده بود. از پشت بوته‌ها بیرون می‌پرید و فریاد می‌کشید: «گول خوردی! تو که واقعاً فکر نکردی من یه زندگی دوم مخفی دارم، آره؟ تو که فکر نکردی من یه خونهٔ دوم با زن دیگه‌ای غیر از مادرت دارم؟»

کلید بدون هیچ زحمتی چرخید. در به سمت داخل باز شد.

خانه سوت‌وکور بود.

موج درد وجودم را فرا گرفت. همان دردی که از وقتی مامان تماس گرفت و خبر سکته را داد، حداقل روزی یک بار حس می‌کردم. از وقتی هق‌هق‌کنان آن کلمات را بر زبان آورد. اون مرده، ژانی.

بابایی در کار نیست. نه اینجا، نه هیچ‌جای دیگری. و بعد درد دوم، مثل چرخیدن چاقو در زخم: به هر حال پدری که می‌شناختی هرگز وجود نداشت.

هیچ وقت واقعاً نداشتمش. همان‌طور که هیچ وقت واقعاً نامزد سابقم ژاک یا غذای فرانسوی‌اش را نداشتم.

این فقط داستانی بود که برای خودم تعریف کرده بودم. از این به بعد یا فقط حقیقت زشت را می‌دیدم، یا هیچ چیز دیگری را. عزمم را جزم کردم و به داخل قدم گذاشتم.

نظرات کاربران

دانش‌آموز گم شده‌ی هاگوارتز
۱۴۰۱/۰۶/۲۸

کتاب عاشقانه قشنگی بود:) کتاب درمورد دختر نویسنده‌ای بود که تا سال پیش زندگی خوبی داشت تا اینکه پدرش فوت میکنه و یهو همه‌چیز بهم می‌ریزه و تصمیم می‌گیره بیاد در ویلای ساحلی‌ای که پدرش براش به‌جا گذاشته زندگی کنه و

- بیشتر
مثل ماه آسمان
۱۴۰۱/۰۳/۱۵

میتونم بگم یک اثر عاشقانه ی کلاسیک در دنیای امروز به شدت من و یاد کلاسیک های عاشقانه سبک جین آستین میندازه شخصیت پردازی خوب و داستان گیرایی داره.

martina
۱۴۰۱/۰۵/۲۳

اوایلش خب به خاطر مقدمه شروع داستان یکم کسل کننده بود و مونولوگ گویی زیاد داشت ولی به نرور جذاب شد و توصیفات و دیدگاهی که بیان کرده بود برای من خیلی قشنگ بودن.

ghazal
۱۴۰۱/۰۹/۲۸

کتاب خوبی برای گذراندن وقت بود ، برخلاف اکثر کتاب ها ابتدای داستان کشش و جاذبه بیشتری داشت و متاسفانه در بخش های پایانی حالت کلیشه ای به خود گرفته بود. در ابتدا بسیار به جزئیات توجه شده بود ولی

- بیشتر
فرناز
۱۴۰۲/۱۱/۲۳

دوستش داشتم؛ تحلیلش از احساسات مختلف و تفکیکشون، واقعا برام جذاب بود.

کاربر 7092138
۱۴۰۲/۰۶/۱۸

متاسفانه درک کتاب الکترونیک بسیار مشکل است و مترجم در بسیاری از مورد اصطلاحات پیچیده فارسی استفاده کرده است که باعث مشکل در فهم خواننده شده است. بنده اگر جای مترجم بود بازبینی اساسی روی آن انجام می دادم.

rosha
۱۴۰۲/۰۲/۲۴

کاشکی نسخه صوتی از این کتاب هم میبود

منصوره یوردکان
۱۴۰۱/۰۹/۱۴

با احترام اصلا ترجمه خوب نبود

Tabasom
۱۴۰۱/۰۸/۰۴

اولین باری بود که گودریدز من رو ناامید کرد. این کتاب رو توی رای گیری کتاب‌های گودریدز دیدم و اونجا توی بخش کتاب‌های عاشقانه اول شده بود و معمولا همچین کتاب‌هایی یه سری کتاب شاد و عامه پسندن اما این

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۳)
نمی‌تونی کسی رو مجبور کنی به دوست داشتنت ادامه بده.
قاصِدَک! هان؛ چِه خَبَر آوَردی؟
بعضی وقت‌ها نگران این می‌شم که حقیقت ارزش دردی رو که به همراه داره، نداشته باشه
Tabasom
گاهی اوقات صرفاً دلم برای دوست‌داشتن مردم تنگ می‌شد.
کاربر ۴۲۵۵۹۵۴
ما هرگز نمی‌تونیم آدم‌هایی رو که دوست داریم کامل بشناسیم.
قاصِدَک! هان؛ چِه خَبَر آوَردی؟
«شگفتی‌هایی وجود داره که هیچ مردی نمی‌تونه بدون گریه کردن باهاشون روبه‌رو بشه
قاصِدَک! هان؛ چِه خَبَر آوَردی؟
زندگی بی‌معنیه، ژانویه. به پرتگاه زل زده‌ام.
Kamand Kamoei
انگشت‌هایش با بی‌قراری روی فرمان ضرب گرفته بودند و من اجازه دادم چشم‌هایم از روی رگ‌های ساعدش پایین بلغزد، از پشت بازویش بالا برود و به نقطهٔ اتصال دست و آستین برسد.
Kamand Kamoei
وقتی حس می‌کردی دنیا تاریک و ترسناک است، عشق می‌توانست تو را به رقصیدن وادارد؛ خنده می‌توانست کمی از دردت بکاهد؛ زیبایی می‌توانست ترست را سوراخ‌سوراخ کند. همان لحظه تصمیم گرفتم زندگی‌ام پر از هر سه باشد.
ghazal
«بله، عشق اتفاق می‌افته. ولی بهتره واقع‌بینانه باشه تا مرتب بدبیاری نیاری. و احتمال اینکه عشق برات بدبیاری بیاره خیلی بیشتر از اینه که خوشبختی ابدی به ارمغان بیاره. و اگه تو رو آزار نده، اون‌وقت تویی که یه نفر دیگه رو آزار می‌دی. رابطه برقرار کردن یه جورایی سادومازوخیزمه. مخصوصاً وقتی می‌شه همهٔ چیزهایی رو که از رابطهٔ عاشقانه به دست میاد، از دوستی به دست آورد، بدون رسیدن به نقطهٔ پایان اجتناب‌ناپذیرش و تباه کردن زندگی یه نفر دیگه.»
Tabasom
بعضی وقت‌ها نگران این می‌شم که حقیقت ارزش دردی رو که به همراه داره، نداشته باشه
Zohreh

حجم

۳۳۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۳۳۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان