دانلود و خرید کتاب کراس، کارآگاه جوان؛ جلد اول (انتشارات پرتقال) جیمز پترسون ترجمه آرزو مقدس
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کراس، کارآگاه جوان؛ جلد اول (انتشارات پرتقال) اثر جیمز پترسون

کتاب کراس، کارآگاه جوان؛ جلد اول (انتشارات پرتقال)

معرفی کتاب کراس، کارآگاه جوان؛ جلد اول (انتشارات پرتقال)

کراس، کارآگاه جوان با زیر عنوان چند دقیقه بعد از خداحافظی، نوشته جیمز پترسون و ترجمه آرزو مقدس است که انتشارات پرتقال آن را برای کودکان و نوجوانان چاپ کرده است.

درباره کتاب کراس، کارآگاه جوان

سه روز از ناپدیدشدن دوستم می‌گذشت و کم‌کم داشتم فکر می‌کردم شاید بدترین اتفاق ممکن برایش افتاده.

کتاب با این جمله شروع می‌شود و از همین شروع درمی‌یابیم که با داستانی پلیسی و معمایی سر و کار داریم.

در این مجموعه، الکس کراس معروف‌ترین شخصیت کتاب‌های جیمز پترسون است. این شخصیت روانشناس و مشاور خصوصی دولت است که قبلاً برای اف.بی.آی کار می‌کرده است.

 اَلکس کراس، نام شخصیت اصلی داستان‌های پترسون است که در واقع شرلوک هولمز قاره آمریکا محسوب می‌شود؛ شخصیتی که دریافتن پاسخ سوال‌هایش تنها به توانایی‌های خاصش به عنوان یک کاراگاه تکیه نمی‌کند و روانشناس ماهری است که با تحلیل آگاهانه خود از انسان‌ها و شرایط اطرافش به گونه‌ای به سوی کشف حقیقت قدم برمی‌دارد و به قصه شاخ و برگ می‌دهد که خواننده تا آخرین فصل کتاب نمی‌تواند پایان قصه را حدس بزند و این عنصری است که نویسندگان معدودی به آن دست یافته‌اند. شاید به همین دلیل است که کتاب‌های پترسون بیشتر از نویسندگان دیگری که در این ژانر می‌نویسند مورد استقبال طرفداران داستان‌های معمایی و جنایی قرار گرفته و سال‌ها در صدر جدول پرفروش‌ترین آثار مانده است و نویسنده را تبدیل به پرفروش‌ترین نویسنده دنیا کرده است.

خواندن کتاب کراس، کارآگاه جوان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب برای دوست‌داران کتاب‌های پلیسی و کارآگاهی و کسانی که به حل معماهای دشوار علاقه دارند، جذاب خواهد بود. این کتاب برای گروه سنی کودک و نوجوان مناسب است.

درباره جیمز پترسون

جیمز پترسون نویسنده‌ای آمریکایی‌ است که بیشتر به خاطر سری کتاب‌های الکس کراس شناخته شده است. او فارغ‌التحصیل رشته‌ زبان انگلیسی بوده. اولین کتاب او با نام شماره توماس بریمن در سال ۱۹۶۷ به چاپ رسید. اولین کتاب او توسط ۳۱ ناشر رد شد، اما پس از چاپ توانست جایزه‌ی ادگار را از آن این نویسنده بکند. او بیش از ۹۰ رمان نوشته است. -فروش کتاب‌های جیمز پترسون از فروش کتاب‌های دن براون، جان گریشام و استیون کینگ روی هم، بیشتر بوده است. از بسیاری از کتاب‌های جیمز پترسون اقتباس سینمایی و تلویزیونی شده است. پترسون به خاطر فروش بیش از یک میلیون کتاب الکترونیکی تا سال ۲۰۱۷، رکورد‌‌دار گینس است. مجله‌ی فور‌بز در سال ۲۰۱۶ او را به عنوان پردرآمدترین نویسنده‌ی سال معرفی کرد. تا سال ۲۰۱۶، حدوداً یک کتاب از هر ۱۷ کتاب هاردکاوری که در آمریکا فروش می‌رفته است از جیمز پاترسون بوده است.به او لقب پرکارترین نویسنده دنیا را داده‌اند.

جیمز پترسون، نویسنده اهل ایالات متحده آمریکا است، عمدتاً به خاطر نوشتن رمان‌های تخیلی اش در مورد الکس کراس شناخته شده است. او در سال 2015 به عنوان جایزه ملی کتاب آمریکا توانست جایزه Literarian Award for Outstanding Service to the American Literary Community را از آن خود کند. همچنین او رکورد دار رتبه اولی پرفروش ترین نویسنده Times است.

در سال ۲۰۱۶ میلادی مجله فوربز Forbes او را پردرآمدترین نویسنده سال معرفی کرد. دارایی او در اول دههٔ اخیر حدود ۷۰۰ میلیون دلار آمریکا تخمین زده شده است و تاکنون حدود 325 میلیون نسخه از کتاب‌هایش در بازار کتاب به فروش رفته است!!!

نظرات کاربران

♡♡HINA_SAN
۱۴۰۰/۰۷/۱۵

کتاب قشنگی بود . من عاشق داستان های کارآگاهی ام(همیشه بودم)داستان این کتاب به نظرم قابل حدس بود .و اینکه در آخر یکم برای پایان عجله کرد. فکر کنم خواننده ها نیاز داشتن در مورد احساسات علی بدونن.قبل از دادگاه. (در

- بیشتر
* Saba *
۱۴۰۰/۰۷/۱۳

واای خدا آرزو مقدس اینهمه داره تند تند همه‌ی کتاب هارو ترجمه میکنه کاشکی مجموعه‌های قبلیش رو کامل ترجمه می‌کرد 😭مثل آپولو ، مگنس چیس ، لاک وود و شرکا ، طوفان دونده

n.m🎻Violin
۱۴۰۲/۰۶/۲۸

من عاشق داستان های معمایی و پلیسی هستم اگر از این ژانر کتاب خوشتون میاد پیشنهاد می کنم بخونید ولی این کتاب یک خورده از اول معلوم بود داستانش

گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۶/۲۵

بخشی از کتاب: سه روز از ناپدید شدن دوستم می گذشت و کم کم داشتم فکر می کردم شاید بدترین اتفاق ممکن برایش افتاده. آخرین بار روز جمعه 21 دسامبر، کمی بعد از ساعت سه و نیم بعد از ظهر در

- بیشتر
🕊️📚kerm ketab
۱۴۰۲/۰۴/۲۸

خیلی کتاب باحالی بود حتما بخونید‌:)

king book
۱۴۰۲/۰۲/۲۶

این کتاب بسیار جذاب و خفن بود🔥پیشنهاد میکنم که حتما بخونید🔥

Parimah
۱۴۰۲/۰۱/۱۱

عالی بود 👌 هر چیزی ک یک کتاب معمایی و ماجراجویانه باید داشته باشه رو این کتاب داشت بعضی موقع ها می‌تونست کاری کنه نفست از شدت هیجان بند بیاد! ....😅

SEYED
۱۴۰۱/۰۷/۰۳

💙💙💙❤️❤️❤️💛💛💛🌹🌹🌹

فرزند قصه‌ها
۱۴۰۱/۰۶/۰۵

عالی.داستان معمایی گیج کننده.اگه اهل کتاب معمایی هستید،حتما حتما حتما این کتاب رو بخوانید.این اولین کتابی بود که من از طاقچه خریدم.

لیسا
۱۴۰۰/۰۸/۲۲

بسیار عالی من تا الان 200 صفحه خوندم اما عالیه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۱)
درِ پشتی، همه‌چیز شبیه همان وقتی بود از خانه خارج شده و به کلیسا رفته بودند. ایستاد و گوش تیز کرد به‌دنبال صدای پا، جیرجیر یا هرچیز دیگری که نشان بدهد هنوز کسی توی خانه است. همه خیال می‌کردند پلیس‌ها خوب بلدند در چنین موقعیت‌هایی ترس به دلشان راه ندهند، اما این‌طور نبود. الکس حسابی ترسیده بود. اما نمی‌توانست به ترس اجازه بدهد سدّ
یک بمب عمل نکرده™
نوبل هم خلیل را در جهت دیگری می‌برد.
یک بمب عمل نکرده™
من همیشه به بابام افتخار می‌کردم، اما در آن لحظه احساس کردم دارم روی ابرها سیر می‌کنم. احتمالاً یک لبخند گنده و احمقانه هم روی لب‌هایم نشسته بود.
Hesam Dabir
پرسیدم: «از مغازه چیزی نمی‌خواین؟» گفت: «اگر یه‌کم آرامش و صلح جهانی می‌فروختن بگیر.»
n.m🎻Violin
صبح روز بعد، بابام قبل از ساعت هفت بیدارم کرد. نالان گفتم: «جدی؟ ساعت هفت؟ اون هم وقتی تعطیلم؟ چرا؟» بابا جواب داد: «آره، جدی. ساعت هفت. چون می‌تونم. بعدش هم تو خیلی جوون‌تر از اونی هستی که به تعطیلات نیاز داشته باشی.»
n.m🎻Violin
تازه فهمیدم با پلیس تماس گرفته.
♡♡HINA_SAN
زمان هرگز از حرکت نمی‌ایسته. و وقتی پای گم‌شده‌ای در میان باشد، زمان همیشه در جبههٔ مقابل شماست.
n.m🎻Violin
بابا ادامه داد: «به‌هرحال، گزارش این اتفاق تا فردا به گوش مردم می‌رسه و بالاخره حتماً یه نفر بو می‌بره. همین‌جوری‌ش هم بیشتر از شپش‌های سرِ سگ‌های ولگرد خبرنگار ریخته سرم.»
n.m🎻Violin
بری گفت: «وقتی دیگران خطا می‌کنن...» من و دیمون و جنی یک‌صدا گفتیم: «ما بزرگوارانه رفتار می‌کنیم.»
n.m🎻Violin
از کنار آشپزخانه که گذشتم، نانا پرسید: «کجا تشریف می‌برین؟» وقتی بابا و بری سر کارند، مسئولیت خانه با ناناست. پرسیدم: «از مغازه چیزی نمی‌خواین؟» گفت: «اگر یه‌کم آرامش و صلح جهانی می‌فروختن بگیر.» همیشه همین جواب را می‌دهد.
کاربر ۳۵۱۵۹۸۰

حجم

۱۹۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۱۹۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۳۴,۴۰۰
تومان