دانلود و خرید کتاب گام های غول آسا آنتونی رابینز ترجمه مریم تقدیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گام های غول آسا اثر آنتونی رابینز

کتاب گام های غول آسا

معرفی کتاب گام های غول آسا

کتاب گام های غول آسا نوشته آنتونی رابینز است، کتاب گام های غول آسا با ترجمه مریم تقدیسی و سعید مینویی منتشر شده است. کتاب گام های غول آسا به شما کمک می‌کند می‌کند تازندگی‌تان را تغییر دهید. 

درباره کتاب گام های غول آسا

 آنتونی رابینز با نوشتن کتاب گام‌های غول‌آسا به سطوح جدیدی از درون انسان‌ها دست یافته است. این کتاب فرصتی جدید برای تبدیل شدن به انسان‌هایی را در اختیار ما قرار می‌دهد که با باورها و بینش شخصی خود طی سال‌ها در جستجوی لایه‌های عمیق‌تر زندگی هستند. 

همهٔ ما در زندگی شرایط سخت را تجربه می‌کنیم. شرایطی که در آن تصور می‌کنیم اتفاقات زندگی ما را کنترل می‌کنند. گاهی احساس افسردگی داریم، شغل‌مان را از دست داده‌ایم و با این که همه چیز مثل خانه و زندگی سرجایش هست، ولی باز هم احساس می‌کنیم چیزی از دست داده‌ایم. گاه سختی‌های زندگی به حدی است که سختی‌های مردم اطراف‌مان را به کلی فراموش می‌کنیم. این کتاب سعی دارد به شما کمک کند نگاهتان به زندگی را تغییر دهید تا بتوانید خوشبخت زندگی کنید. 

خواندن کتاب گام های غول آسا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تغییر در زندگی و پیشرفت پیشنهاد می‌کنیم. 

 درباره آنتونی رابینز

آنتونی رابینز، یکی از موفق‌ترین و مشهورترین نویسندگان، مربی انگیزشی و سخنران در دنیاست. او در گذشته زندگی فقیرانه و سختی را گذرانده و بیش از ۲۰ کیلو اضافه وزن داشته که این اضافه وزن او را تبدیل به فردی بی‌حوصله و خواب‌آلود کرده بود، اما یک روز تصمیم گرفت که تغییر کند و همه تغییرات موجود در زندگی امروزش را با تغییر تفکرات و دیدش به دنیا به وجود آورد. آنتونی یک بنیاد خیریه بزرگ دارد و تلاش می‌کند تا به همه افراد کمک کند تا سرنوشت خودشان را بدست گیرند. او کتاب‌های بسیار موفق زیادی نوشته و چندین سال متوالی مرد شماره یک آمریکا در استراتژی سبک زندگی و کسب‌وکار بوده است.

کتاب‌های مشابه

اگر این کتاب را دوست داشتید و به‌دنبال کتاب‌‌های مفیدی با این حال‌وهوا می‌گردید، مطالعه این عناوین را پیشنهاد می‌کنیم: اثر مرکب نوشته‌ی دارن هاردی، هفته کاری چهارساعته اثر تیموتی فریس، قدرت عادت اثر چارلز داهیگ، ذهن متمرکز اثر مایکل هیت و کار عمیق اثر کال نیوپورت.

بخشی از کتاب گام های غول آسا

باورهای ما به چه منظور ایجاد می‌شوند؟ باورها نیروهای هدایت‌کننده‌ای هستند که زندگی ما را به سمت رنج یا لذت سوق می‌دهند. وقتی اتفاقی در زندگی ما رخ می‌دهد، دو نوع سؤال در ذهن ما ایجاد می‌شود: ۱. معنای این درد است یا لذت؟ ۲. من برای جلوگیری از درد یا کسب لذت چه کاری باید انجام دهم؟ پاسخ این دو سؤال در باورهای ما نهفته است و باورهای ما از تعمیم‌های ما مبنی بر آنچه تصور می‌کنیم باعث ایجاد رنج یا لذت می‌شوند و از آن سرچشمه می‌گیرند. این تعمیم‌ها همهٔ اعمال و در نتیجه جهت و کیفیت زندگی ما را تعیین می‌کنند.

تعمیم‌ها می‌توانند بسیار سودمند واقع شوند، آنها مفهوم الگوهای مشابه در زندگی هستند. برای مثال شما برای باز کردن یک در، چه می‌کنید؟ به دستگیره نگاه می‌کنید و اگر چه تا به حال دستگیره‌ای مشابه آن ندیده باشید، می‌دانید که اگر آن را به راست یا به چپ بچرخانید یا آن را فشار دهید یا بکشید، در باز خواهد شد. چه طور چنین باوری در شما ایجاد شده؟ ساده است، تجاربی که از باز کردن درهای مختلف کسب کرده‌اید این اطمینان را در شما ایجاد می‌کند که از همان الگوی قبلی پیروی کنید. بدون حس اطمینان عملاً قادر نخواهیم بود از خانه خارج شویم، از تلفن استفاده کنیم یا حتی یکی از هزاران کارهای روزانه را انجام دهیم.

تعمیم‌ها زندگی ما را آسان می‌کنند و به ما اجازهٔ عمل می‌دهند.

 متأسفانه، همین تعمیم‌ها در زمینه‌های پیچیده‌تر زندگی موجب تسهیل بیش از حد شده و گاهی باورهایی محدودکننده ایجاد می‌کنند. شاید تلاش شما در زمینه‌های مختلفی از زندگی به نتیجه نرسیده باشد و این تجربه موجب احساس بی‌کفایتی در شما شود. چنین باوری می‌تواند به صورت یک پیشگویی کام‌بخش (نوعی پیشگویی تلقینی) در شما ریشه کند. به خود می‌گویید: « وقتی هیچ نتیجه‌ای ندارد چرا سعی کنم؟ » یا برای مثال شاید تصمیمات ضعیف یا نادرستی در کار یا روابط خود گرفته‌اید و تعبیر شما از این تجربه این بوده که همیشه « خرابکاری » می‌کنید. یا شاید هم در مدرسه قدرت فراگیری شما ضعیف‌تر از سایر دانش‌آموزان بوده و به جای تغییر روش باور کرده‌اید که در « یادگیری ناتوانید ». در نگاهی دیگر، شاید تعصب نژادی ایجادشده در نتیجهٔ یک تعمیم کلی را در مورد همهٔ آن گروه از مردم بکار برده باشید؟

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظرات کاربران

آرش خان تبار
۱۴۰۱/۰۵/۱۲

کتاب خوبیه. پیشنهاد میکنم مطالعه کنین.

شهید حمید سیاهکالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۲

عالیییی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۴۶۴ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۴۶۴ صفحه

قیمت:
۵۹,۵۰۰
تومان