دانلود کتاب صوتی چگونه صحبت کنیم تا هرکسی را تحت تاثیر قرار دهیم؟ + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه صحبت کنیم تا هرکسی را تحت تاثیر قرار دهیم؟ اثر آنتونی رابینز

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه صحبت کنیم تا هرکسی را تحت تاثیر قرار دهیم؟

معرفی کتاب صوتی چگونه صحبت کنیم تا هرکسی را تحت تاثیر قرار دهیم؟

کتاب صوتی چگونه صحبت کنیم تا هرکسی را تحت تاثیر قرار دهیم؟ نوشته آنتونی رابینز است. کتاب چگونه صحبت کنیم تا هرکسی را تحت تاثیر قرار دهیم؟ به تأثیر نفوذ کلام بر انسان‌ها در جهت رسیدن به موفقیت پرداخته است و آدم‌های مختلف را با هم مقایسه می‌کند.

درباره کتاب چگونه صحبت کنیم تا هرکسی را تحت تاثیر قرار دهیم؟

تا به حال با خودتان فکر کرده‌اید چرا بعضی آدم‌ها خوش‌شانس‌تر از دیگران هستند؟ چه اتفاقی می‌افتد که بعضی در کسب و کار و زندگی‌شان به موفقیت‌‌های بزرگ می‌رسند؟ چه اتفاقی در یک کسب و کار می‌افتد که کارمندان کارفرما را دوست دارند و با رقبت برای او کار می‌کنند؟ چطور بعضی می‌توانند فرزندانشان را خوب تربیت کنند؟ چطور کسب و کارشان را گسترش می‌دهند و بزرگ می‌کنند.

آنتونی رابینز در این کتاب توضیح می‌دهد دلیل موفقیت این افراد توانشان در گفت و گو و راضی کردن دیگران است. در این کتاب یاد می‌گیرید چطور دیگران را راضی کنید. 

شنیدن کتاب چگونه صحبت کنیم تا هرکسی را تحت تاثیر قرار دهیم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال موفقیت در زندگی هستند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آنتونی رابینز

آنتونی رابینز نویسنده، سخنران، مربی و بازیگر آمریکایی است. او که یکی از مشهورترین نویسندگان و سخنرانان انگیزشی در جهان است، اصرار دارد به جای سخنران انگیزشی، مربی منتهای کارایی نامیده ‌شود. آنتونی رابینز در ۲۹ فوریه ۱۹۶۰ در شمال هالیوود در کالیفرنیا در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. علاوه بر گرفتاری‌های مالی، بر اثر پرخوری، بیش از صد و بیست کیلوگرم وزن داشت، و به علت چاقی، دچار تنبلی، بی‌حالی و خواب‌آلودگی شده‌بود. اما در عین فقر و فلاکت، رویاها و آرزوهای جاه‌طلبانه‌ای داشت. اما در نهایت تصمیم گرفت با چاقی خود مبارزه کند. بدون استفاده از رژیم غذایی و عمدتا با شیوه‌های روانشناسی و کنترل فکر و ذهن و در مدت کمتر از دوماه پانزده کیلوگرم از وزنش را کم کرد. به همین ترتیب او توانست در بقیه‌ی زندگی‌اش هم به آرزوهایش برسد.

شهرت آنتونی رابینز در ایران به خاطر سلسله کتاب‌هایش در مورد موفقیت است، کتاب‌های «قدرت نامحدود» که در سال ۱۹۸۷ منتشر شد و کتاب «به سوی کامیابی» که در سال ۱۹۹۴ منتشر شده است از شناخته شده‌ترین کتاب‌های او در ایران است. علاوه بر این آنتونی رابینز در سال ۱۹۹۱ بنیادی غیرانتفاعی را به‌وجود آورد که هدف آن، کمک به کودکان عقب مانده، افراد بی‌خانمان، سالمندان و زندانیان است.


معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظرات کاربران

کاربر ۵۱۸۴۸۳۲
۱۴۰۱/۰۷/۱۷

کاش کتاباپولی نبود

کاربر 2429343
۱۴۰۰/۰۶/۳۰

به نظرم به دلیل گویندگی خوب تونستم 2 ساعت رو به سخنرانی گوش کنم وگرنه کاربردی نبود

Gisoo
۱۴۰۱/۰۸/۰۲

گویندگی اش واقعا عالی بود بی نهایت لذت بردم مطلب هم جالب بود و نکات خوبی داشت دو ساعت انگار در سمینار آنتونی رابینز هستید ارزش وقت گذاشتن داشت

کاربر ۶۰۳۹۴۸۹
۱۴۰۲/۰۲/۰۹

خیلییییی گفتار گوینده سریع بود انگار دنبالش کرده بودن🤣ولیییییییی موضوع کتاب ایجاب میکنه تا گوینده پرهیجان باشه درکل میشه گفت کتاب خوبی هست وتوصیه میکنم

کاربر ۱۹۲۳۹۵۳
۱۴۰۱/۰۱/۱۲

فقط صوت گوینده‌اش اگر کمی نرم تر باشه بیشتر بدل میشینه

ابراهیم بحرینی
۱۴۰۲/۰۳/۰۳

با سلام اصلا موضوعی نیست فقط یک سخنرانی بین این آقاهه و دوستاش هست که از خودش و زندگیش تعریف می کنه اصلا یک متن هم در مورد چگونه صحبت کنیم نگفته و اصلا اینو نخرید

محمد میر
۱۴۰۲/۰۳/۱۰

کتاب خوب و جالبی هست بنظرم گوینده خوبه

کاربر 5868989
۱۴۰۲/۰۲/۲۷

با احترام ،گویش بسیار سریع و با عجله و صدای بلند و خسته کننده مانع از شکیبایی شنونده برای شنیدن ادامه ی سمینار هست و در کل بیان تکراری بدیهیات بود بسیار از خرید و هدر دادن وقتم متاسف شدم

کاربر ۳۳۰۸۵۳۰
۱۴۰۱/۰۹/۲۷

از متن و گویندگی لذت بردم و خیلی برام کاربردی بود .لطفا ایشون رو برای گویندگی تمامی کتابهای تونی رابینز انتخاب کنید .

کاربر ۲۲۱۶۰۵۵
۱۴۰۱/۰۸/۲۳

نکات کاربردی دارد.ولی برخی نکاتش هم کاربردی نیست

زمان

۲ ساعت

حجم

۱۱۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت

حجم

۱۱۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۴,۰۰۰
۷,۰۰۰
۵۰%
تومان