دانلود و خرید کتاب کمکم کن! ماریان پاور ترجمه مارال فرخی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب کمکم کن!

کتاب کمکم کن!

معرفی کتاب کمکم کن!

کتاب کمکم کن!: جست‌وجوی یک زن برای کشف تأثیر کتاب‌های خودیاری در زندگی واقعی نوشتۀ ماریان پاور در سال ۲۰۱۸ منتشر شده است. این کتاب دربارۀ تجربه شخصی نویسنده در استفاده از کتاب‌های خودیاری و تکنیک‌های مختلف برای بهبود زندگی و دستیابی به خودشکوفایی است. کمکم کن با ترجمهٔ مارال فرخی در انتشارات آیندهٔ درخشان چاپ شده است.

درباره کتاب کمکم کن!

این کتاب روایتی است از سفر یک‌سالهٔ ماریان پاور در دنیای خودیاری. نویسنده تصمیم می‌گیرد هر ماه یک کتاب خودیاری را انتخاب کند و دستورالعمل‌های آن را به طور کامل در زندگی خود اجرا کند تا ببیند آیا این کتاب‌ها واقعاً می‌توانند زندگی‌اش را تغییر دهند یا خیر.

ساختار کتاب به صورت ماه به ماه تنظیم شده است، هر فصل به یک کتاب خودیاری و تجربیات نویسنده در اجرای توصیه‌های آن اختصاص دارد. برخی از کتاب‌هایی که پاور در این سفر بررسی می‌کند عبارت‌اند از:

«ترس را حس کن و در هر حال انجامش بده» نوشته سوزان جفرز

«هفت عادت مردمان موثر» نوشته استفان کاوی

«راز» نوشته روندا برن

«بی‌خیال: نهایت راه معنوی» نوشته جان سی. پارکین

«پول، یک داستان عاشقانه» نوشته کیت نورثراپ

در طول این سفر، پاور تجربیات خود را با صداقت و طنز بیان می‌کند. او درباره موفقیت‌ها، شکست‌ها، و درس‌هایی که در این مسیر آموخته، صحبت می‌کند. نویسنده همچنین به بررسی تأثیرات این تجربه بر روابط شخصی، کار، و سلامت روانی خود می‌پردازد.

کتاب کمکم کن! به موضوعات مختلفی می‌پردازد، از جمله:

مواجهه با ترس‌ها و خروج از منطقه امن

مدیریت زمان و بهره‌وری

تفکر مثبت و قانون جذب

رویکردهای معنوی به زندگی

رابطه با پول و مدیریت مالی

عزت نفس و اعتماد به نفس

پاور در طول کتاب، نگاهی انتقادی به صنعت خودیاری دارد و سؤالاتی را دربارهٔ اثربخشی و محدودیت‌های این رویکردها مطرح می‌کند. او همچنین به بررسی این موضوع می‌پردازد که چرا افراد به دنبال راه‌حل‌های سریع برای مشکلات پیچیده زندگی هستند. 

ماریان پاور نویسنده و روزنامه‌نگاری ایرلندی است که در لندن زندگی می‌کند. او برای نشریات مختلفی از جمله دیلی میل، گرازیا، و رد مطلب می‌نویسد. کمکم کن! اولین کتاب اوست که براساس تجربیات شخصی‌اش در دنیای خودیاری نوشته شده است. در پایان کتاب، نویسنده به جمع‌بندی تجربیات خود می‌پردازد و دیدگاه‌های خود را درباره ارزش واقعی خودیاری و اینکه آیا این رویکردها واقعاً می‌توانند زندگی فرد را تغییر دهند، ارائه می‌دهد.

کتاب کمکم کن! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای افرادی که به موضوع خودیاری علاقه‌مند هستند، کسانی که تجربیاتی با کتاب‌های خودیاری داشته‌اند، و همچنین خوانندگانی که به دنبال روایتی صادقانه و طنزآمیز از تلاش برای بهبود شخصی هستند، مناسب است.

بخشی از کتاب کمکم کن!

«بعد از این‌که تمام دههٔ بیست زندگی‌ام را با استرس بالا رفتن از نردبان ترقی حرفهٔ روزنامه‌نگاری گذراندم، الان یک روزنامه‌نگار آزاد موفق ساکن لندن بودم. کارم این بود که ریمل‌های برندهای مختلف را امتحان کنم و درباره‌شان نقد و بررسی بنویسم. یک ماه قبل از این خماری خانمان‌برانداز به یک اسپا۱ی اتریشی فرستاده شدم و آن‌جا با زنان خانه‌دار پولداری معاشرت کردم که بابت یک کاسه آبگوشت و نان بیات کلی پول می‌دادند. این سفر برای من مجانی تمام شد، پاوند وزن کم کردم و با یک کلکسیون شیک شامپوهای مینیاتوری به خانه برگشتم. کمی قبل از این برای نوشتن مقاله‌ای در روزنامه، در کلاس تخصصی اغواگری شرکت کردم که دیتا وون‌تیز در سوئیتش در محلهٔ کلریجز برگزار کرد. حتی با جیمز باند مصاحبه کردم و هفته‌ها به پیام‌های صوتی راجر مور۴ بزرگ بابت تشکر از «مقالهٔ خیلی خوبم» گوش می‌دادم. به لحاظ حرفه‌ای زندگی‌ام رؤیایی بود. خارج از فضای کار هم به نظر می‌رسید که زندگی خوبی دارم. دوستان و خانواده‌ام مراقبم بودند، جین‌های گرانقیمت می‌خریدم و خوراکی‌های گران می‌خوردم، به تعطیلات می‌رفتم و احساس می‌کردم دارم خوش می‌گذرانم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۳۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

حجم

۳۳۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

قیمت:
۸۲,۰۰۰
تومان