دانلود و خرید کتاب دینامیت موفقیت ناپلئون هیل ترجمه علی اصغر شجاعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دینامیت موفقیت اثر ناپلئون هیل

کتاب دینامیت موفقیت

معرفی کتاب دینامیت موفقیت

کتاب دینامیت موفقیت نوشته ناپلئون هیل و کلمنت استون است که با ترجمه علی‌اصغر شجاعی و مهدیه ورشادیان منتشر شده است. این کتاب به شما کمک می کند موفق شوید و مانند یک راهنما شما را همراهی می‌کند.

درباره کتاب دینامیت موفقیت

موفقیت، هر معنایی که برای شما داشته باشد (مثل ثروت، درست مانند اس.بی.فولد؛ یا دستیابی به محلول‌های شیمیایی جدید؛ یا خلق قطعه‌ای موسیقی؛ یا پرورش گل رز و یا حتی پرستاری از یک کودک) اصلاً اهمیتی ندارد، چون طلسم نامرئی به شما در رسیدن به آن کمک می‌کند. شما چیزهای خوب و جذاب را با نگرش ذهنی مثبت به دست می‌آورید و با نگرش ذهنی منفی از دست می‌دهید. این کتاب شما را برای رسیدن به موفقیتتان همراهی می‌کند. 

در هنگام مطالعه این کتاب، آن را طوری بخوانید که انگار نویسندگانش از دوستان صمیمی شما بوده و یا آن را فقط برای شما نوشته‌اند. زیر جملات، پرسش‌ها و کلماتی که برایتان مهم است، خط بکشید. جملات را به خاطر بسپارید، زیرا این کتاب، انگیزه‌ای است برای عمل کردن.

شما هم می‌توانید تفکر خلاق، استعداد هنری، اطلاعات، شخصیت و انرژی جسمانی خود را به موفقیت، ثروت، سلامتی و شادی تبدیل کنید. این کتاب، انگیزه تلاش را در شما بیشتر می‌کند.

به دنبال پیام‌هایی بگردید که مناسب روحیه شما باشد. وقتی آنها را پیدا کردید، روی آنها تمرکز و بعد به آنها عمل کنید!

خواندن کتاب دینامیت موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد میکنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال موفقیت هستند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب دینامیت موفقیت

وقتی «هنلی» در حال سرودن این شعرش بود: «من ارباب سرنوشتم هستم، من کاپیتان روحم هستم.»، به ما فهماند که واقعاً ارباب سرنوشتمان هستیم، چون در درجه اول، ارباب اندیشه‌هایمان هستیم. اندیشه‌های ما آینده ما را می‌سازند و این، یک قانون جهانی است. این شعر با تأکید فراوان به ما می‌گوید که این قانون، کارساز است، چه اندیشه‌ها ویرانگر باشند و چه سازنده. این قانون می‌گوید که ما اندیشه‌های خود را به واقعیات ملموس تبدیل می‌کنیم. حالا این اندیشه‌ها هر چه می‌خواهد باشد. ما افکار مربوط به فقر را به همان سرعت به واقعیات ملموس تبدیل می‌کنیم که افکار مربوط به ثروت را. اما وقتی نگارش ما به خودمان، بزرگوارانه و به دیگران، سخاوتمندانه و همراه با بخشش باشد، می‌توانیم موفقیت بیشتری کسب کنیم.

یک مرد بزرگ

به داستان «هنری جی. کیسر» توجه کنید. مردی که واقعاً بزرگ و موفق است، چون نگرشش به خود، بزرگوارانه بود. شرکت‌هایی که نام او را بر خود دارند، دارای حساب‌های بانکی بیش از یک میلیون دلاری هستند. محبت او به دیگران باعث شده است که افراد لال و معلول، زندگی بهتری داشته باشند و بسیاری از بیماران از خدمات پزشکی کم هزینه بهره‌مند شوند. تمام اینها از بذر اندیشه‌ای بود که مادر هنری در ذهن فرزندش کاشت.

«مری کیسر» هدیه‌ای با ارزش به پسرش داد. او استفاده از بزرگ‌ترین ارزش‌های زندگی را به هنری یاد داد.

هدیه با ارزش

مری کیسر عادت داشت بعد از یک روز کامل کاری، ساعت‌ها به عنوان پرستار داوطلب به افراد بی‌بضاعت و ناتوان کمک کند. او اغلب به پسرش می‌گفت: «هنری! هیچ چیز بدون کار به دست نمی‌آید. اگر برای تو چیزی به غیر از کار کردن هم به‌جا نگذارم، بدان که همان کار کردن، هدیه‌ای با ارزش به دنبال دارد: لذت کارکردن.»

بزرگ‌ترین ارزش زندگی

آقای کیسر می‌گوید: «مادرم بود که چند خصوصیت ارزشمند زندگی را به من یاد داد. از بین آنها می‌توان به عشق به دیگران و خدمت به آنها اشاره کرد. اوهمواره می‌گفت که عشق به دیگران و کمک به آنها از بزرگ‌ترین ارزش‌های زندگی است.»

هنری جی. کیسر، قدرت نگرش ذهنی مثبت را درک کرده است. او می‌داند که این قدرت، در زندگی او و مردم کشورش (آمریکا) مؤثر است. او همچنین قدرت و تأثیر نگرش ذهنی منفی را می‌داند. در جنگ جهانی دوم، او ۱۵۰۰ کشتی تندرو ساخت که دنیا را تکان داد. وقتی گفت می‌توانیم در هر ده روز، یک کشتی بزرگ بسازیم، متخصصان گفتند غیرممکن است. اما او این کار را کرد. آنهایی که باور دارند نمی‌شود از سمت مثبت طلسم استفاده کرد، از سمت منفی آن استفاده می‌کنند. آنهایی هم که باور دارند سمت منفی را می‌شود کنار زد، از سمت مثبت آن بهره می‌برند.

معرفی نویسنده
عکس ناپلئون هیل
ناپلئون هیل
آمریکایی | تولد ۱۸۸۳ - درگذشت ۱۹۷۰

ناپلئون هیل نویسنده آمریکایی یکی از پیشگامان در زمینه‌ی کتاب‌های موفقیت بود. ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳، ناپلئون هیل در «ویرجینیای» آمریکا به دنیا آمد. ناپلئون در وایز کانتی ایالت ویرجینیا، در منطقه‌ای متولد شد که بی‌سوادی و خرافات در آنجا بیداد می‌کرد. پدرش آهنگر بود. خانه‌ای که در آن متولد شد، اتاقی کوچک در کنار رودخانه «پراد» در منطقه «وایس کانتی» ویرجینیا بود و همه اعضای خانواده در خانه‌ای که یک اتاق بیشتر نداشت و کوچکترین توجهی به نظافت آن نمی‌شد زندگی می‌کردند.

باور کنید تا به دست آورید
برایان تریسی
تکنیک‌های روان‌شناسی ترغیب دیگران در مسیر دل‌خواه
دیوید لیبرمن
چند مجلس از دهه اول
اکبر میرجعفری
قدرت فیض
جوئل اوستین
قله‌ها و دره‌ها
اسپنسر جانسون
با آرامش ذهن به ثروت برسید
ناپلئون هیل
به سوی کامیابی (جلد دوم، نیروی عظیم درونی را فعال کنید)
آنتونی رابینز
فکرت را متوقف کن
چانا میسن
اعصاب راحت
کلر ویکس
ثروت از رگ گردن به شما نزدیک‌تر است
محمد استرآبادی
فرکانس خلقت
مایک مورفی
صفر تا صد برق کشی ساختمان
اسماعیل رحیمی
سطح زندگی ات را بالا ببر
اس. جی. اسکات
چگونه مردم را تجزیه و تحلیل کنیم‌‫
السی لینکلن
پول و قانون جذب
استر هیکس
نوری بر تاریکی های زندگی
جیمز آلن
تنظیمات ذهنت رو عوض کن!
تی. دی جیکس
قدرت من هستم (خلاصه کتاب)
جول اوستین
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
رادیو راه (فصل اول، قسمت اول) عشق
مجتبی شکوری
معجزه (شکرگزاری)
مسیحا برزگر
هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها
مارک منسون
پسرک، موش کور، روباه و اسب
چارلی مکسی
عادت های اتمی
هادی بهمنی
تکنیک‌های تسلط بر ذهن
آنتونی رابینز
خرده‌ عادت ها
جیمز کلیر
پاندای بزرگ و اژدهای کوچک
جیمز نوربری
۹ مرد موفق، ۹۰ رمز موفقیتاثر مرکب
دارن هاردی
کاش وقتی بیست‌ساله بودم می‌دانستم
تینا سیلیگ
آداب معاشرت
برایان تریسی
رادیو راه (فصل اول، قسمت دوم) جادوی راه
مجتبی شکوری
قورباغه ات را قورت بده!
برایان تریسی
خالی‌ شدن از احساسات منفی
جوئل اوستین
چگونه کمال‌گرا نباشیم؟
استفان گایز
باشگاه مغز (۱)
حامد اختیاری
چهار میثاق
دون میگوئل روئیز
هنر دختر بودن
راضیه کیماسی

نظرات کاربران

aliiva
۱۴۰۲/۰۱/۲۵

بسیار کتاب خوب و مفیدیه

کاربر ۵۷۱۸۹۵۶
۱۴۰۱/۱۰/۱۸

چر من نمی توانم پرداخت کنم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۴)
«عمل بکارید و عادت برداشت کنید. عادت بکارید و شخصیت برداشت کنید. شخصیت بکارید و سرنوشت برداشت کنید.»
fatemeh ghanbari
این ۱۷ دستورالعمل عبارتند از: ۱ - نگرش ذهنی مثبت ۲ - هدف مشخص ۳ - ثبات قدم ۴ - تفکر صحیح ۵ - انضباط شخصی ۶ - ذهن کنترل شده ۷ - التزام عملی ۸ - شخصیت مناسب ۹ - خلاقیت شخصی ۱۰ - اشتیاق ۱۱ - توجه متمرکز شده ۱۲ - کار گروهی ۱۳ - عبرت از شکست‌ها ۱۴ - تصویر ذهنی خلاق ۱۵ - تقسیم‌بندی زمان و سرمایه ۱۶ - حفظ سلامت جسمی و روحی ۱۷ - استفاده از قدرت‌های نامحدود جهان
mehdi pashazade
«اگر انسان درست شود، دنیا هم درست می‌شود.» درس بزرگی می‌توان از این عقیده آموخت. اگر از دنیا ناراحت هستید و می‌خواهید تغییرش دهید، بهترین نقطه شروع، خودتان هستید: «اگر شما درست شوید، دنیا هم درست می‌شود.» این همان چیزی است که نگرش ذهنی مثبت همیشه با آن سر و کار دارد. وقتی نگرش ذهنی مثبت داشته باشید، مشکلات هم در مقابل شما به زانو در خواهند آمد.
mehdi pashazade
«هر بد شانسی، در درون خود، بذری برای منافع بزرگ‌تر دارد. هیچ‌وقت ناامید نشو! گاهی چیزهایی که به نظر بدبختی می‌آیند، ممکن است به چیز خوب و مفیدی تبدیل شوند. همه چیز به تو بستگی دارد که به مشکلات سر راه زندگی‌ات چگونه نگاه کنی.»
mehdi pashazade
خدایا آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را که نمی‌توانم تغییر دهم، شجاعتی ده تا تغییر دهم آنچه را که می‌توانم و بینشی ده تا تفاوت این دو را درک کنم.
ali shaban
«هر بدشانسی، یک خوش‌شانسی را در پی دارد. آیا این طور نیست که مسائل گذشته که مشکلاتی عظیم به نظر می‌رسیدند، به شما الهاماتی بخشیدند و شما را به سوی موفقیت و شادی رهنمون ساختند؟ چیزی که از هیچ راه دیگری ممکن نبود.
fatemeh ghanbari
هر روز دعا می‌کنم، نه به خاطر به دست آوردن ثروت بیشتر، بلکه برای کسب درایت بیشتر و لذت بردن حقیقی از آنچه دارم.
ali shaban
یک فرد شکست خورده در یک آزمایش ناموفق، همان میزان انرژی را مصرف می‌کند که یک فرد برنده در آزمونی موفق.
ali shaban
«خدایا آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را که نمی‌توانم تغییر دهم، شجاعتی ده تا تغییر دهم آنچه را که می‌توانم و بینشی ده تا تفاوت این دو را درک کنم.»
fatemeh ghanbari
«یک فرد شکست‌خورده در یک آزمایش ناموفق، به همان میزان انرژی مصرف می‌کند که یک فرد برنده در آزمونی موفق.
fatemeh ghanbari

حجم

۲۶۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

حجم

۲۶۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

قیمت:
۱۱۸,۰۰۰
تومان