دانلود و خرید کتاب معجزه وجود دارد برایان ال‌. وایس ترجمه زهره زاهدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معجزه وجود دارد اثر برایان ال‌. وایس

کتاب معجزه وجود دارد

معرفی کتاب معجزه وجود دارد

کتاب معجزه وجود دارد نوشتهٔ برایان ال‌. وایس و ایمی وایس و ترجمهٔ زهره زاهدی است. انتشارات آینده درخشان این کتاب را منتشر کرده است. این اثر، داستان‌هایی را به‌عنوان تجربیات برخی از افراد روایت می‌کند. این داستان‌ها با صدای هزاران نفر، نه فقط به پدیدهٔ بازگشت به زندگی‌های گذشته، بلکه به کل جهان روانی و معنوی اعتبار می‌بخشند. این روایت‌ها، به هزاران روحی که در زندگی کنونی خود عذاب می‌کشند، کمک خواهند کرد.

درباره کتاب معجزه وجود دارد

کتاب معجزه وجود دارد، روایت‌هایی دربارهٔ روح‌ها و جفت‌های روحی، زندگی پس از مرگ، زندگی‌های حاضری که در اثر رویارویی با گذشته ناگهان دگرگون شدند و... را بازگو می‌کند. این داستان‌ها، حکایت می‌کنند که چطور ذهن و جسم می‌توانند عمیقاً و برای همیشه درمان شوند؛ به ما می‌گویند که چطور اندوه می‌تواند به تسلی و امید تبدیل شود و چطور عالم روحانی، پیوسته، در دنیای مادی نفوذ می‌کند و آن را غنا می‌بخشد. داستان‌های این کتاب، سرشار از عقل، محبت و دانشی عمیق و هم طنز و هم جدی هستند.

تجربیات بازگوشده در این کتاب، از سرزمین‌های گوناگونی دست‌چین شده‌اند.

برایان ال‌. وایس و ایمی وایس، نویسنده‌های کتاب معجزه وجود دارد، در مقدمه تأکید کرده‌اند که:

«این کتاب جوری طراحی نشده است که شما کل آن را در یک نشست بخوانید. چرا که داستان‌هایش غنی و حاوی درس زندگی هستند. سر فرصت در خرد این داستان‌ها تفحص کنید. با هر یک از آنها مدتی سرگرم باشید. بافت و احساسات آنها را حس کنید. ممکن است آنها را هم‌پای تجربیات زندگی خودتان بیابید، لذا ارزش دارد که برای کشفشان وقت بگذارید. هر چند بار که لازم باشد داستان‌ها را از نو بخوانید. خود من هر بار که آنها را از نو می‌خوانم، بدون استثنا در آنها به سطوح تازه‌تر و عمیق‌تر از معنا پی می‌برم. همچنین، به‌سرعت متوجه خواهید شد که این داستان‌ها صرفاً دربارهٔ زندگی های گذشته نیستند. همان‌طور که گفتم، بازگشت به جسم دریچه‌ای است به روی آگاهی گسترده و دورنماهای بسیار غنی دانش و خرد معنوی. آنچه در طرف دیگر این دریچه قرار دارد، از خود دریچه مهم تر است. هرچند که خود این دریچه هم شگفت‌انگیز است.»

خواندن کتاب معجزه وجود دارد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره زهره زاهدی

زهره زاهدی در سال ۱۳۳۰ در تهران به دنیا آمد. وی مترجم و نویسنده است.

زاهدی دانش‌آموختهٔ رشتهٔ بانک‌داری از دانشگاه آمريكایی بيروت بوده است. او کتاب‌های مختلفی را در حوزه های روان‌شناسی عمومی، رمان، زندگی فلاسفه و... ترجمه و منتشر كرده؛ کتاب‌هایی همچون «استادان بسيار زندگی‌های بسيار»، «برای یک روز ديگر»، «تنها عشق حقيقت دارد»، «چگونه از فرزند خود یک نابغه بسازيم»، «چهار توافق»، «چيزی بيشتر از زندگی»، «شواهدی برای زندگی پس از مرگ»، کتاب مشهور «غرق در نور» نوشتهٔ بتی جی ایدی، «معجزه وجود دارد» و... .

بخش‌هایی از کتاب معجزه وجود دارد

«از شروع پیدایش بشر تاکنون، ما با حیوانات پیوند داشته‌ایم و این سیاره را با آنها شریک بوده‌ایم. ما به همهٔ موجودات دارای احساس و ادراک پیوسته‌ایم. تجسم جدایی، موجد رنج و درد در دنیای ماست. حیوانات هم روح دارند. آنها هم باید درس‌های خود را یاد بگیرند. زندگی کوتاه اما درخشان یک پروانه، شاید تلاش اولیه‌ای باشد برای تجربه کردن دنیای مادی. و دور انداختن گذشته، با این ادراک آنی که تو متولد شده‌ای تا پرواز کنی، به معنای دستخوش یک دگردیسی معنوی و همچنین مادی شدن. لاک‌پشت، طی قرن‌های طولانی اقامتش در روی کرهٔ زمین، احتمالاً با درس‌های متعدد و بی‌شمار مواجه بوده است. در اطراف او سال‌ها می‌آیند و می‌گذرند. درس گذرا بودن زندگی و این حقیقت که همه چیز خواهد گذشت. در عین حال، حیوانات خود درس هم می‌دهند. مرغ زرین‌پر۸۴ شهد زندگی را می‌نوشد و به یادمان می‌آورد که شیرینی زندگی را بچشیم. سگ‌ها معمولاً تجسم وفاداری و خدمت‌گزاری محبت‌آمیز هستند. تماشای مورچه‌های کوچکی که به‌طرز خستگی‌ناپذیر با هم کار می‌کنند تا شهرها و تمدن‌هایی با طرح‌های پیچیده بسازند، درک قدرت اتحاد و پشتکار است. همهٔ حیوانات بسیار می‌توانند راجع به محبت بی‌قید و شرط به ما یاد بدهند،‌ راجع به درون‌بینی و غریزه و راجع به زندگی کردن بدون ترس و اضطراب.

حیوانات دست‌آموز ما می‌توانند در گذار پس از مرگ به ما کمک کنند. پس از مرگ و ترک جسم مادی، بسیاری از اوقات حیوانات دست‌آموزمان آن طرف حضور دارند تا از ما استقبال کنند و به ما دلگرمی بدهند. همان‌طور که بسیاری از "صاحبان" حیوانات خانگی می‌دانند، حیوانات هم دوباره به جسم می‌آیند. آنها در یک زندگی معین ما، ممکن است بارها دوباره پیش ما برگردند. آنها ممکن است در زندگی‌های آیندهٔ ما هم دوباره با ما دیدار کنند.

تجربهٔ محبت آنها نسبت به ما هرگز تمام نمی‌شود. آنها بسیاری اوقات خود را فدای صاحبانشان می‌کنند. آدم‌ها چنین کاری در حق یکدیگر نمی‌کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
روزی، پس از غلبه بر بادها، امواج، جذر و مدها و نیروی جاذبه ... انرژی محبت را در اختیار خواهیم گرفت و آن‌گاه برای دومین بار در طول تاریخ بشر، انسان آتش را کشف خواهد کرد. پیِر تیلارد دو شاردَن
کاربر ۲۷۹۴۳۱۷

حجم

۴۵۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

حجم

۴۵۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

قیمت:
۵۵,۵۰۰
تومان