دانلود و خرید کتاب زایری در راه تی. ال. واسوانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زایری در راه اثر تی. ال. واسوانی

کتاب زایری در راه

معرفی کتاب زایری در راه

کتاب زایری در راه، اثری از  تی. ال. واسوانی است که در انتشارات کلک آزادگان به چاپ رسیده است. او در این کتاب از اتفاقاتی می‌گوید که زمانی در محضر استاد برایش رخ داده‌اند.

در این کتاب کوچک، قلب پیام عارف معاصر هند «سادو واسوانی» در قالب داستانی شیوا و ساده بیان شده است. یکی از نشریات انگلستان در مورد او گفته است: «این استاد محبوب هر روز با گام‌هایی ملایم راه زندگی را می‌پیماید. او که از نفس رهاست، چنان نشانهٔ مقدسی از عشق دارد که در هر قلبی را می‌گشاید.»

درباره کتاب زایری در راه

تی. ال. واسوانی در این کتاب  با شرح داستان‌هایی واقعی از ماجراهایی که در زندگی او در محضر استادش رخ داده‌اند، حضور خداوند  را در همهٔ رویدادهای هستی برای مخاطبش ملموس و محسوس می‌کند. خداوند در روح آدمی جای دارد، در سکوت و باید مانند طبیعت خاموش شد تا به او رسید. 

واسوانی در این کتاب، پیامی جاودانه را برای همهٔ زایرانی که در راه هستند، با زبانی شعرگونه، واضح و رسا بیان می‌کند. این کتاب فراخوانی لطیف برای روح به خواب رفته انسان‌هاست تا نوای رهایی و آرامش را به گوش همگان برساند.

این کتاب از طلب حقیقت سخن می‌گوید؛ حقیقتی که خواننده در نهایت درمی‌یابد که حقیقت و به معنایی خداوند، درون خود اوست. واسوانی در قالب مریدی در طلب حقیقت، آغاز جست و جوی حقیقت در محضر مرد خدا را برای خواننده تعریف و او را با خود همراه می‌کند.

 با خواندن زایری در راه به این اطمینان می‌رسیم که بی‌تردید آن که ما را آفریده، هرگز تنها به حال خود رهایمان نکرده، بلکه پیوسته همراه و درون ما حضور داشته است. واسوانی خواننده را فرامی‌خواند تا به درون خودب برود و با شناخت خود، اصلی‌ترین گام برای آگاهی را برداشته است. واسوانی در چهرهٔ زایری در راه، هر روز در محضر زندگی حضور می‌یابد تا عطش پرسش‌های ذهن کنجکاو و حقیقت‌جوی خود را فروبنشاند و پاسخی که به پرسش‌های گوناگون خود دریافت می‌کند، مراجعه به درون و درک این حقیقت است که موجودات و پدیده‌های جهان در وحدت و یکپارچگی با هم در همۀ زمان‌ها و مکان‌ها به حقیقت و آرامش واقعی دست می‌یابند.

زایری در راه می‌تواند راهگشای کسانی باشد که به شدت احساس تنهایی و درماندگی می‌کنند، همهٔ درها را به روی خود بسته می‌بینند و از رویارویی با هستی می‌ترسند. این کتاب قدرت آرامش و شادی بخشیدن را دارد و می‌تواند یاری‌گر کسانی باشد که از درد تنهایی بر خود می‌پیچند و آرامش را در گوشه‌ گوشهٔ جهان خواستارند. 

 خواندن کتاب زایری درراه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌هایی با موضوع رشد فردی و ارتقای معنوی مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب زایری در راه

در یکی از اعیاد خاص هندوها به دیدن استاد رفتیم. در این روز در هر خانهٔ هندو گهواره‌ای کوچک نصب می‌کنند و در آن اسباب‌بازی‌های مختلف قرار می‌دهند. گهواره را تکان می‌دهند و ترانه‌های شاد و ستایش‌آمیز برای کریشنای کودک می‌خوانند. یکی از افرادی که به دیدن استاد آمده بود، از او خواست در بارهٔ کودکان و پیام کودکان به انسان سخن بگوید. حکیم گفت:

کودکان هنوز رازی پنهان برای من هستند. آیا خداوند از طریق آن‌ها به قلب‌های سرگردان و اندوهبار ما درس می‌دهد؟ کودکان با چهره‌هایی درخشان و قلب‌هایی ترانه‌خوان می‌آیند. آن‌ها می‌آیند تا قلب کودکی را در ما که تصور می‌کنیم بزرگ شده‌ایم، احیا کنند. روح سادهٔ کودکانه قادر است تمدن بشری را نجات داده و ما را به آرامش و پاکی، ذهنی متواضع و ایمان قلبی نسبت به خدای یگانه رهنمون کند.

تا کنون حکومت‌های بزرگی در تمدن بشری پیدایش و زوال یافته‌اند، اما این همه برای بارگاه الهی تکراری مکرر است. خداوند در گل‌ها و چهرهٔ شاداب و معصوم کودکان حضور دارد.

پیروان عیسی مسیح (ع) از او می‌پرسیدند، والاترین انسان در قلمروی خدا کیست. عیسی مسیح (ع) در پاسخ، کودکی را از میان جمعیت نزد خود خواند و فرمود: «هر آینه به شما می‌گویم تا زمانی که کودک نشوید، قادر نخواهید بود وارد قلمروی خدا شوید. اما آنان که چون کودکان ساده و فروتن هستند در قلمروی خدا والاترین انسان‌ها می‌باشند.»

کودکان رازآمیزند و چون ستارگان می‌درخشند. آن‌ها گواه وجود آن موطن نادیدهٔ ما هستند. در دیدگان آن‌ها ابدیت جاری‌ست و در قلب هر کودک نوری شفابخش حضور دارد.

نظرات کاربران

simin
۱۴۰۲/۰۱/۲۱

کتاب معمولی ای بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۲

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۶۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۲

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان