نظرات کتاب سیری در کودکی

نظرات کاربران

minerva
متن و ترجمه عالی این کتاب توضیح میده خیلی از رفتار های ناخوداگاه ما ریشه در نتایجی دارن که در کودکی از بازخورد های والدینمون گرفتیم ک بیشترشون هم سوء تفاهم بوده و همین سوء تفاهم ها همچنان دارن اعمال و احساسات مارو کنترل میکنن و نه تنها ما باید به اون احساسات و هیجانات سرکوب شده "فکر" کنیم بلکه باید همهء اون هیجانات انکار شده و فروخورده شده رو به مرور دوباره "احساس" کنیم و بروز بدیم... که البته در این زمینه کتابهای عمیق تر هم نوشته شده از جمله: دلهره های کودکی نوشتهء آلیس میلر
کاربر 1141362
جز کتابهایی که باید چندبارخوند… یه نقشه میده دستت تا بری خودت رو پیدا کنی و پسش بگیری
ر.د.ب
طبق معمول، کار نویسنده عالی، کار مترجم هم عالی. ممنون از چاپ این کتاب. این کتاب توسط انتشارات دیگری هم چاپ شده.
SHOKoOoH
کتاب خیلی خوبی بود مطالبی که گفته شده رو توی خودتون یا اطرافیان تون اگر دقت کنید می بینید 👌🏻
نیلوفر معتبر
چند وقت بود که یه سوال ذهنم رو درگیر کرده بود: من که میدونم ریشه فلان مشکلم، چیه و به کجا بر می‌گرده، چرا نمی‌تونم حلش کنم؟ چون من فقط از دید منطقی بهش نگاه می‌کردم و عاطفه‌ای که تو اون خاطره وجود داره رو نادیده می‌گرفتم (به طور خلاصه) همین که به یکی از سوالات ذهنم جواب داده شد، این کتاب رو برام ارزشمند می‌کنه...
نَعنا🌿
این کتاب بسیاری از نقاط سیاه دوران کودکی رو روشن و شفاف میکنه و انسان رو کمی به خودشناسی میرسونه. حجم کمی داره ولی خوب و کاربردیه، همراه با ترجمه روان.
اسماعیل
سلام به نظرم کتاب باارزشی بود به این دلیل که نکات مهمی در مورد دوران کودکی و تاثیرات آن در بزرگسالی داشت. پیشنهاد می کنم مطالعه کنید.
کاربر ۵۶۵۲۳۳۵
عالی بود. این کتاب که از مجموعه کتابهای زندگی است به همراه دیگر نوشته های الن دوباتن بسیار آموزنده و مفید هستند
Fionah
این کتاب مربوط به حوزه‌ی موردعلاقه‌ی من بود و از نکاتی که در آن وجود داشت لذت بردم و آگاه شدم. این آگاهی بسیار سطحی بود و صرفن توضیح کوتاهی از مشکلات امروز، که ریشه در کودکی‌مان دارد و برای پیگیری و درمان آن، باید هم بیش‌تر بدانیم و بخوانیم، هم این‌که از متخصص کمک بگیریم و کتاب تنها پیش‌زمینه‌ای برای این مسیر بود..

حجم

۱۹۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۱۹۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد