نظرات درباره کتاب بهتره با یکی حرف بزنی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب بهتره با یکی حرف بزنی اثر لاری گاتلیب

نظرات کاربران درباره کتاب بهتره با یکی حرف بزنی

نویسنده:لاری گاتلیب
انتشارات:انتشارات خوب
امتیاز:
۴.۵از ۲۴ رأی
۴٫۵
(۲۴)
afagh merati
لطفا به طاقچه بی نهایت اضافه اش کنین
sdfmz
بعد از خوندن این کتاب چقدر جای خالی یک مشاور خوب رو تو زندگیم حس کردم! این کتاب با زبانی ساده و نثری روان شما رو با دنیای مشاورها و دغدغه های اونا و اتفاقاتی که توی اتاق مشاوره میفته آشنا میکنه به طوری که دلتون نمیاد کتاب رو زمین بذارید.
آرزو جوانمرد
بعد از خواندن این کتاب ، احساس کردم بیشتر با نظر جناب آقای دکتر شکوری موافقم که خدمات مشاوره، باید تحت حمایت بیمه و در دسترس همه باشد.
ن. عادل
در یک بستر داستانی ظرافت های مشاوره و مشاور خوب رو نشون میداد.
محسن
لارا گاتلیب نویسندهٔ کتاب، روان‌درمانگر است و قبلش در هالیوود کار می‌‌کرده و داستان‌نویس بوده. کتاب شبیه یک زندگی‌نامه است و همزمان ما را با مفهوم مشاوره و روان‌درمان‌گری هم آشنا می‌کند. در بعضی از فصل‌ها گاتلیب داستان‌ مراجعانش (در کتاب توضیح می‌دهد که چرا نام «بیمار» مناسبِ آنها نیست) را می‌‌گوید و ما با فرآیند درمان در اتاق درمان‌گر بیشتر آشنا می‌شویم. بخش جذابش اینجاست که می‌توانیم از ذهنیات درمان‌‌گر هم اطلاع پیدا کنیم که او شرایط را چطور می‌بیند و وقتی با بیمار و چالش‌هایش مواجه می‌شود به چه چیزهایی فکر می‌کند. در فصل‌های دیگر گاتلیب زندگی خودش را روایت می‌‌کند. از گذشته‌اش می‌گوید که چطور به این حرفه رسیده تا زمانی که خودش هم با چالشی در زندگی مواجه می‌شود و پیش روان‌درمانگر می‌رود. کتاب را می‌شود مانند یک رمان جذاب خواند و لحن طنز و شوخ‌طبع نویسنده هم به جذاب‌تر شدنش کمک می‌‌کند. همین زبان طنز و روایت‌گونه باعث شده نسبت به بقیهٔ کتاب‌هایی که با موضوع روان‌درمانگری نوشته شده متفاوت باشد و اینکه نویسنده به راحتی از ضعف‌ها و چالش‌های زندگی خودش می‌‌گوید و نشان می‌دهد که روان‌درمانگر «دانای کُل» نیست و خودش هم رنج‌ها و چالش‌های زیادی در زندگی دارد. از خواندنش لذت بردم و چیزهای مفیدی هم یاد گرفتم.
ثمین
سلام طاقچه این کتاب با ارزش و به طاقچه بی نهایت اضافه میکنی 🪴
paria
من از این انتشارات نخوندمش اما این اصلا مهم نیست.مهم اینه که این کتاب به طرز خیلی خیلی دوستداشتنی ای،برام لذت بخش و پر از حس خوب بود.عمیقا عاشقش شدم وقتی خوندمش و واقعا با تک تک شخصیت هاش کیییف میکردم و مثل دوستان نزدیکم شده بودن.وقتی می خریدمش هیچ وقت فک نمیکردم انقد دوسش داشته باشم.و حالا یکسال و خرده ای از وقتی خوندمش میگذره و هنوز از موردعلاقه هامه
راد
بی نظیر بود تاثیرش روی من این بود که من بلاخره از مشاور کمک گرفتم

حجم

۵۰۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۵۲ صفحه

حجم

۵۰۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۵۲ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد