دانلود کتاب صوتی شاید بهتره با یکی حرف بزنی با صدای شرگان انورزاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شاید بهتره با یکی حرف بزنی اثر لوری گاتلیب

دانلود و خرید کتاب صوتی شاید بهتره با یکی حرف بزنی

معرفی کتاب صوتی شاید بهتره با یکی حرف بزنی

کتاب صوتی شاید بهتره با یکی حرف بزنی نوشتهٔ لوری گاتلیب و ترجمهٔ الهام سلمانی فروغی و با صدای شرگان انورزاده است و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی روایت‌های یک روان‌درمانگر و درحقیقت، دربارهٔ مادری روان‌شناس است که متوجه می‌شود چگونه باید با مشکلات خود کنار بیاید و چطور با مراجعانش رفتار کند.

درباره کتاب صوتی شاید بهتره با یکی حرف بزنی

کتاب صوتی شاید بهتره با یکی حرف بزنی می‌پرسد «ما چگونه تغییر می‌کنیم؟» و این‌گونه پاسخ می‌دهد: «با برقراری ارتباط با دیگران.» روابطی که نویسنده که یکی از روان‌درمانگران حاذق است، دربارهٔ آن‌ها می‌نویسد، یعنی ارتباط بین بیماران و درمان‌گران، برای ایجاد هرگونه تغییر، مستلزم اعتمادی همه‌جانبه است.

نویسنده در این کتاب توضیح می‌دهد که چطور خودش بعد از سال‌ها تحصیل و کار در زمینهٔ روان‌درمانی، به درمانگر مراجعه می‌کند و چطور درمانگرش به او کمک می‌کند تا خودش را مجددا بازیابد. او در انتهای دههٔ سی زندگی‌اش درگیر اتفاقاتی می‌شود که ممکن است برای هر کسی در این سن بیفتد. اما رویکردی که برای حل آن‌ها پیدا می‌کند، منحصر به فرد و مفید است. در این بین، با مراجعان و بیماران این درمانگر آشنا می‌شویم که هرکدام مشکلات و دردهای خودشان را دارند؛ دردهایی که شاید شبیه دردهای ما باشند.

در انتهای کتاب متوجه می‌شویم که چقدر خوب است برای کسی حرف بزنیم؛ آن هم نه هرکسی؛ کسی که حرف ما را متوجه شود و بتواند با ما همدلی کند و وجهی دیگر از خودمان را به ما نشان دهد؛‌ سکوت همیشه هم خوب نیست.

شنیدن کتاب صوتی شاید بهتره با یکی حرف بزنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام درمانگران و روان‌شناسان و علاقه‌مندان به روان‌شناسی و کسانی که نزد روان‌شناس می‌روند پیشنهاد می‌کنیم.



نظرات کاربران

amir
۱۴۰۱/۰۲/۲۱

به نظر من که کتاب بی نظیریه از این کتابها کم هستن صدای گوینده عالیه.. با این کتاب میتونی چیزهای که از یاد برده بودی به یاد بیاری و اشتباهاتی که در دوران جوانی انجام دادی تا حدی بدونی از چه

- بیشتر
کاربر 2071899
۱۴۰۱/۰۴/۲۱

کتاب متنی آموزنده ،مفید و دلنشین را در بردارد که گوینده آنرا به بهترین نحو انتقال می دهد. 📚👌🏻

rozmin
۱۴۰۲/۰۳/۰۲

علاوه بر گویندگی خوب، کتاب که از زبان یک درمانگره دلنشین و ملموسه، هم در مورد جلسات درمانی خودش و هم در مورد درمانجویانش نوشته و داستان‌ها طوری هستند که کنجکاوی برای دنبال کردنشون رو به وجود میاره. مخصوصا اگر در

- بیشتر
mehregan raad
۱۴۰۲/۰۷/۱۹

حتمن مطالعه کنید. کمی هم یاد بگیریم مثل کودکی ها بلند و برای خودمون هم صحبت کنیم و ضبط کنیم، نوشتن هم روان رو بسیار نذن، خالی و آرام میکنه. کتاب عاای، ترجمه نسبتن خوب، گوینده بسیار خوب.🌹🌹💯💯👌👌

زمان

۱۹ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۵۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۹ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۵۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۱,۴۰۰
تومان