دانلود و خرید کتاب من بدون تو کیستم؟ کریستینا هیبرت ترجمه سیدمرتضی ارجمندی نسب
کتاب من بدون تو کیستم؟ اثر کریستینا هیبرت

کتاب من بدون تو کیستم؟

معرفی کتاب من بدون تو کیستم؟

کتاب من بدون تو کیستم؟ نوشتهٔ کریستینا هیبرت است که با ترجهٔ سیدمرتضی ارجمندی (کارشناس ارشد روان‌شناسی و مدرس) و حکیمه آقایی (دکترای روان‌شناسی عمومی و استادیار) در انتشارات ارجمند منتشر شده است. این کتاب به شما ۵۲ روش برای بازسازی عزت‌‌نفس بعد از جدایی آموزش می‌دهد.

درباره کتاب من بدون تو کیستم؟

اگر احساس می‌کنید پس از طلاق عزت‌نفس شما آسیب‌دیده و اعتمادبه‌نفس خود را از دست داده‌اید، کتاب حاضر برای شما بسیار مفید خواهد بود. بسیاری از افراد در این موقعیت احساس بی‌ارزشی، بحران هویت، اندوه، نگرانی، ترس و خشم را تجربه می‌کنند. این کتاب توسط روان‌شناس بالینی و متخصص سلامت زنان دکتر کریستینا جی هیبرت به‌صورت کاملاً کاربردی و با رویکردی متفاوت نوشته شده است. رویکردی که اساس آن را روان‌شناسی مثبت‌نگر شکل می‌دهد.

کریستینا هیبرت با کتاب ارزشمند و کاربردی خود برای بازگرداندن عزت‌نفس گامی بزرگ برداشته است. جولی دو آزودو هانکس روان‌‌درمانگر، صاحب‌امتیاز و مدیر اجرایی کلینیک خانواده‌درمانی واساچ می‌گوید در مراجعانش با صدها زن ملاقات کرده‌ است که به دلیل جدایی، عزت‌نفس و حس ارزشمندی خود را از دست‌ داده‌اند و او خواندن این کتاب را به آن‌ها پیشنهاد کرده است. کتاب «من بدون تو کیستم؟» برای رفع مشکلات عاطفی بسیار کاربردی است. این کتاب با مجوز رسمی از طرف ناشر در نشر ارجمند ترجمه و منتشر شده است.

خواندن کتاب من بدون تو کیستم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به روان‌شناسی و کسانی که درگیر مشکلات پس از جدایی هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب من بدون تو کیستم؟

«از دست دادن آشنایی چیزی است که همه آن را تجربه کرده‌ایم یا خواهیم کرد. من نیز از این امر مستثنا نیستم. شاید من دقیقاً شرایط و اندوه شما را تجربه نکرده باشم اما به من اعتماد کنید، من درک می‌کنم از دست‌دادن چه حسی دارد. من اینجا هستم تا به شما کمک کنم.

بسیار مهم است بدانید هنگامی‌که آشنایی‌تان به پایان می‌رسد تنها نیستید زیرا در این شرایط احساس تنهایی بسیار شدید است و شما احتمالاً با خود می‌گویید: «هیچ‌کس احساس من را درک نمی‌کند». حق با شماست: هیچ‌کس احساس شما را دقیقاً درک نمی‌کند. هر یک از ما پس از جدایی احساس منحصربه‌فردی نسبت به فقدان داریم اما این امر نیز درست است که شما همان احساسی را دارید که زنان سال‌ها داشته‌اند و اگر نقاط مشترک‌تان را بشناسید آرامش را تجربه خواهید کرد.

اگر احساس می‌کنید پس از جدایی خرد شده‌اید ناراحت نباشید زیرا شما تنها نیستید

این احساس همگانی و مشترک است. حقیقت تلخ این است که جدایی‌ها و طلاق‌ها یکی از رایج‌ترین تجربیات بشری هستند. به آمار نگاه کنید:

۴۰ تا ۵۰ درصد ازدواج‌ها در ایالات‌متحده به طلاق ختم می‌شوند (APA ۲۰۱۳).

نرخ طلاق بین ۶۰ تا ۶۵ درصد برای ازدواج‌های دوم است و این نرخ برای ازدواج‌های سوم به ۷۲ تا ۷۴ درصد افزایش می‌یابد.

اگرچه آمار دقیقی در خصوص جدایی‌ها در دست نیست اما آمار کلی از این قرار است که یک سوم زنان در ده سال گذشته یک جدایی قابل تامل را تجربه کرده‌اند.

چه جوان باشید و چه پیر، چه از همسرتان جدا شوید و چه از نامزدتان و چه این کار مؤدبانه انجام گیرد و چه با یک پیام متنی با این مضمون «ببخشید عزیزم، همه چی تمومه»، این تجربه همچنان آزاردهنده خواهد بود. این آمار را در نظر داشته باشید و فراموش نکنید بسیاری از زنان چنین صدماتی را متحمل می‌شوند. شما تنها نیستید.

اگر عزت‌نفس شما پس از جدایی خدشه‌دار شده است بدانید که تنها نیستید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
پس از بیداری روح، جستجو آغاز می‌گردد و دیگر راه بازگشتی نیست. سپس اشتیاق فراوانی در شما برانگیخته می‌گردد که هرگز اجازه نخواهد داد لذتی را به‌طور سطحی تجربه کنید. جان اودونوهیو
کتاب‌خوان ناشناس
بین محرک و پاسخ فاصله‌ای وجود دارد. در این فاصله قدرتی وجود دارد که با آن پاسخ خود را انتخاب می‌کنیم. در این پاسخ رشد و آزدی ما نهفته است. ویکتور فرانکل
کتاب‌خوان ناشناس
وقتی آسیب می‌بینیم فقط دوست داریم حالمان بهتر شود. با این وجود من تاکنون متوجه شده‌ام گاهی بهتر بودن به اندازهٔ کافی خوب نیست. من نمی‌خواهم فقط بهتر شوم بلکه می‌خواهم به کمال خود برسم و شکوفا شوم.
negar
«فراموش نکردن خشم مانند این است که در انتظار مرگ دیگران باشیم و خودمان جام زهر را بنوشیم».
negar

حجم

۲۴۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۲۴۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۳۷,۵۰۰
تومان