نظرات درباره کتاب تقدیم به چند داستان کوتاه و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب تقدیم به چند داستان کوتاه اثر محمدحسن شهسواری

نظرات کاربران درباره کتاب تقدیم به چند داستان کوتاه

انتشارات:نشر چشمه
امتیاز:
۲.۰از ۱۱ رأی
۲٫۰
(۱۱)
کاربر ۲۱۳۰۳۹۵
به هیچ وجه توصیه نمی کنم. جز چند تا جمله ی کوتاه توصیفی هیچ چیز دیگری به آدم نمی دهد. مجموعه داستانی بسیار خنک و بی محتوا مخصوص رادیو و گوش راننده های پیر و بیکار تاکسی از صبح تا شب مجبورند تو خیابان باشند. اصلا جذاب و گیرا نبود. توصیف ها هم ایراد داشتند. یا خنک و تهوع آور و تکراری بودند یا گاهی با واقعیت اصلا جور در نمی آمدند مثل قرصی که جایش کنار لوستر است !! هر روز صبح باید چارپایه بگذاری بروی بالا و از کنار لوستر قوطی قرص برداری و دوباره پرتش کنی آنجا دوباره فردا😁😁😆😆😆🤣😂 به قول یکی از خوانندگان فقط چون نویسنده معروف بوده این مجموعه فروش رفته و هیچ دلیلی دیگری ندارد.
satisfaction
مطالعه این کتاب مساوی است با اتلاف وقت. یقینا پرفروش بودن کتاب ارتباط مستقیمی با معروف بودن نویسنده دارد وگرنه واقعا حرفی برای گفتن ندارد‌.
masoudmm
داستان های در و دیواری و مزخرف از نظر سناریو و حس و حالی که به آدم میده، بدترین کتاب داستان کوتاهیکه خوندم در عجبم از نشر چشمه که چرا خودش رو داره خراب میکنه با همچین کتابایی
صبا
چقدر خوبه که میشه اینجا کتابها را رو دید و مزخرفات رو نخرید
سهراب سپهری
یکی از مهمترین مشکلات کتاب این است که چندصفحه از داستان نخست در صفحات میانی داستان دوم است. چطور چنین ایراد فاحشی از دید تهیه کنندگان نسخه الکترونیک جا مانده؟
نغمه میلانی
اصلا دوست نداشتم،نوشته های بی ربط و بی سر و ته ،داستان ها اصلا جذابیت نداشت

حجم

۱۱۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۸ صفحه

حجم

۱۱۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۸ صفحه

قیمت:
۲۶,۰۰۰
۱۳,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد