نظرات کتاب فلسفه در چند دقیقه
کتاب فلسفه در چند دقیقه اثر ماکوس ویکس

کتاب فلسفه در چند دقیقه

نویسنده:ماکوس ویکس
انتشارات:نشر علم
امتیاز:
۴.۱از ۲۹ رأی
۴٫۱
(۲۹)

نظرات کاربران

Ali
به‌صورت کاملاً ساده، روان و کوتاه اندیشه‌های فلسفی رو بیان کرده و توضیحاتی هم از فلاسفهٔ شرقی همچون بودا، تائو، کنفوسیوس و... هم ارائه کرده است. کلیاتی از اندیشه‌های فلسفی که برای هرکسی که به فلسفه علاقه داره سودمند خواهد بود.
Minart
دیگه زیادی خلاصه هست. فقط اگه میخواین از هر چیزی یه اسمی به گوشتون خورده باشه مفیده ! به درد کسایی میخوره که میشینن توی کافه ها و مخ میزنن با چند تا حرف به خیال خودشون فلسفی و عمیق😅!
صالح
😂😂😂
کاربر ۳۴۹۹۴۵۰
کتاب کاملی مد نظرتون هست که صرفا برای مخ زنی نباشه 😂
arash ngar
اگه خواستین با مفاهیم فلسفی آشنا شید کتاب خوبیه و به طور خلاصه و ساده و مفید توضیح داده 👌
ثجاج
دوستان طوری مینویسن این کتاب بدرد کسایی میخوره که در ابتدای فلسفه هستن آدم فکر میکنه قورتش دادن اونم مثل آب! این کتاب به نظر من که خیلی دقیق و به همراه ذوق عالی نوشته شده. هرچند اگر از مسیر درستش بخوایم وارد بشیم خوبه که ابتدائا کتاب فلسفه شهید مطهری یا کتاب کلیات فلسفه آقای شیروانی، بعد کتاب درآمدی بر آموزش فلسفه آقای غرویان و سپس کتاب آموزش فلسفه آقای مصباح یزدی خونده بشه.(حالا بدایه و نهایه مرحوم علامه طباطبایی در جای خود) البته تمام اینا مشروط به این هست که منطق رو مسلط باشیم. بعد از مطالعه این کتب شاید جالب باشه اول کتاب دنیای سوفی آقای گوردر و سپس کاپلستون رو هم بخونیم؛ با تشکر از تمامی عوامل اپلیکشین طاقچه.
آوای سبز
فلسفه در چند دقیقه مجموعه ای کافی و مناسب برای تمام دوستداران فلسفه است. در پایان خواندن هر موضوع, خواننده اندکی به فکر فرو میره و به قول نویسنده، به اعماق غار افکارِ دست نخورده اش راه پیدا میکنه. ممکنهدر آن غار با واقعیت های زیبایی از افکار خودش مواجه بشه یا ممکنه به تصویر مطلوبی از خودش نرسد. تا وارد غار نشیم، نمی دانیم در انتهایش چه چیزی در انتظار ماست.
aliplx
برای کسانی که علاقمند به فلسفه هستن کتاب خوبیه👍موقع ترم های اول فلسفه این کتاب رو مطالعه کردم
Travis
کتابی که با زبانی ساده و به دور از درازگویی، مفاهیم مهم فلسفی دو هزار سال گذشته را شرح می‌دهد.
Shahin Mohammadi
برا کسی که میخواد یک ناخنکی به فلسفه زده باشه و نمی‌خواد در فلسفه غرق بشه مناسبه متن روان قابل فهم ساده ای داره
T latifi
عنوان کتاب بهتر بود فلسفه در چند ساعت باشه البته، در کل خوب بود، مختصر و مفید.
وحید شعبانی
کتابیست که به صورت بسیار مختصر و مفید، تاریخ فلسفه و رویکردهای مختلف در عالم فلسفه رو با زبان ساده و جذاب بیان کرده. کتاب خیلی خوبیه برای آشنایی کلی با فلسفه و مکتبهای مختلف اون

حجم

۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

حجم

۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد