دانلود کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن (خلاصه کتاب) با صدای عطیه بادامچی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن (خلاصه کتاب) اثر رولف دوبلی

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن (خلاصه کتاب) نوشته رولف دوبل است. کتاب هنر شفاف اندیشیدن به شما یاد می‌دهد چطور عاقلانه تصمیم بگیرید. این کتاب با ۹۹ راهکار برای کسانی که می‌خواهند انتخاب‌های بهتری داشته باشند راه موفقیت را به شما نشان می‌دهد.

درباره کتاب هنر شفاف اندیشیدن (خلاصه کتاب)

تک‌تک ما همه‌روزه در حال تصمیم‌گیری، تفکر، انتخاب و مقایسه هستیم. تمام این اعمال توسط ذهن ما انجام می‌شود؛ اما آیا ذهن تمام این‌ها را درست انجام می‌دهد یا اینکه ما را به‌اشتباه می‌اندازد. این کتاب در حقیقت باراهنمایی‌هایش در طول فصل‌های مختلف تلاش دارد تا به ما کمک کند و دیدی شفاف‌تر به ما بدهد. امکان ندارد شما این کتاب را بشنوید و پس‌ازآن نحوه‌ تفکرتان تغییری نکند.

با این کتاب می‌توانید مسیر آینده را روشن کنید تصمیم‌های بهتری و دقیق‌تری بگیرید، خوشبختی شما نتیجه تصمیم‌هایتان است. 

شنیدن کتاب هنر شفاف اندیشیدن (خلاصه کتاب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این خلاصه کتاب صوتی را به تمام کسانی که به دنبال موفقیت هستند پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره رولف دوبل

رولف دوبلی، نویسنده و کارآفرین سوئیسی و فارغ‌التحصیل دانشگاه سنت گالن است. او به خاطر نوشتن کتاب هنر شفاف اندیشیدن بسیار معروف شد و به‌سرعت کتابش در صدر جدول پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان قرار گرفت. او با انتشار کتاب «هنر خوب زیست» به یکی از پرفروش‌ترین نویسنده‌ها تبدیل شود. خلاقیت و نوآوری در نوشته‌هایش، او را به یک نویسنده‌ محبوب تبدیل کرده است. همچنین او بنیان‌گذار چند شرکت و انجمن است و از او به عنوان شخصیت برجسته‌ای در اقتصاد و علم یاد می‌شود.

بخشی از کتاب هنر شفاف اندیشیدن (خلاصه کتاب)

فیلم افتضاح بود. بعد از یک ساعت در گوش همسرم گفتم: «پاشو بریم خانه». گفت «به‌هیچ‌وجه. قرار نیست سی دلارمان را دور بریزیم». با اعتراض گفتم: «این توجیه درستی برای ماندن نیست. پولمان همین‌الان هم‌خرج شده. اینجا با خطای هزینه هدررفته مواجه شده‌ایم؛ نوعی طرز فکر اشتباه».

سرمایه‌گذاران اغلب قربانی خطای هزینه هدررفته‌اند. بیشتر وقت‌ها، تصمیم‌های تجاری‌شان را بر اساس قیمت خرید می‌گیرند. آن‌ها می‌گویند «پول بسیار زیادی به خاطر این سهم ازدست‌داده‌ام، الآن نمی‌توانم بفروشمش». این استدلال غیرمنطقی است. قیمت خرید نباید هیچ نقشی داشته باشد. مهم عملکرد آینده سهام خواهد بود. به شکل طعنه‌آمیزی، هرچه سهام ضرر بیشتری بدهد، سرمایه‌گذاران تمایل بیشتری برای نگه‌داشتنش دارند.

«ما تا اینجا آمده‌ایم ...»، «من تا جای زیادی از این کتاب را خوانده‌ام ...»، «ولی من دو سال برای این کار وقت گذاشته‌ام.» اگر این‌گونه افکار برای شما آشناست، یعنی خطای هزینه ازدست‌رفته در گوشه‌ای از ذهن شما مشغول فعالیت است.

معرفی نویسنده
عکس رولف دوبلی
رولف دوبلی

رولف دوبلی و کتاب‌های پرطرفدارش -از جمله هنر خوب زندگی کردن- برای مخاطب ایرانی‌ با ترجمه‌ی عادل فردوسی‌پور شناخته شد و جا افتاد و محبوبیت مترجم به خوبی توانست کتاب‌های این نویسنده را برای مخاطبان ایرانی تبدیل به یک متفکر آشنا و کاردرست تبدیل کند. این موضوع به این معنی نیست که دوبلی با کتاب‌هایش دست روی موضوعات مهمی نمی‌گذارد! کتاب‌های دوبلی در سراسر دنیا پرفروش، محبوب و تاثیرگذار هستند و مخاطب‌های او برای کتاب‌های جدیدش سر از پا نمی‌شناسند!

نظرات کاربران

💍
۱۴۰۰/۰۲/۱۸

توصیه می کنم

کاربر ۳۵۷۸۵۰۴
۱۴۰۰/۰۷/۰۱

آقا این صدایی که روشه خیلی رو مخه هر ۳ دقیقه صدا ی آنتها و آغاز میزارین روش مخم سوت کشید برش دارید خاهشا...حداقل ۱۰ فصل بره جلو بعد صدا بذارید نه سر هر کدوم از فصلا...اصلا نفهمیدم چی گفت

- بیشتر
marjan
۱۴۰۰/۰۸/۰۹

من نسخه چاپی این کتاب و دارم گفتم صوتی شو دانلود کنم که تو ماشین هم گوش کنم و سریعتر کتابم تموم بشه اما فقط ۴۰ دقیقه بود و کتاب ۳۲۵ صفحه است کتاب چاپی و که باز کردم متوجه

- بیشتر
Parsa Sadeghi
۱۴۰۰/۰۹/۲۲

سپاس از گویندگان عزیز اما نسخه چرا ناقصه ۱۵ فصل از ۹۹ فصل بهست و بقیه کجاست نه ساعت باید باشه تو نسخه ی پنجاه هزار تمنی عادل فردوسی پور!

کاربر ۲۹۶۳۱۹۲
۱۴۰۰/۰۷/۱۰

خیلی خوبه این کتاب الخصوص تو جامعه ایران

کاربر ۳۴۲۹۰۷۷
۱۴۰۰/۰۵/۰۲

خوب بود

کاربر ۳۴۸۳۶۰۴
۱۴۰۰/۱۰/۱۱

کتاب خوبیه... ولی بیان گوینده خوب نیست و یه دفعه کتاب به پایان رسید

mahla
۱۴۰۰/۰۷/۲۱

اصلا نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم ،بنظر مطالبش زیادی پراکنده بود،اسم کتاب از متنش قشنگتر بود

کاربر ۲۰۱۹۸۱۹
۱۴۰۰/۰۷/۱۷

اگر هفته ای یک بار حداقل بهش گوش کنید در دراز مدت لااقل مرتکب اشتباهات همیشگیتون نمی شید....! کتاب مفیدی بود....

samira
۱۴۰۰/۰۶/۱۱

خوب بود

زمان

۴۱ دقیقه

حجم

۹۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۱ دقیقه

حجم

۹۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷,۹۰۰
۵,۵۳۰
۳۰%
تومان