دانلود کتاب صوتی اثر مرکب با صدای مصطفی طالبیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اثر مرکب اثر دارن هاردی

دانلود و خرید کتاب صوتی اثر مرکب

نویسنده:دارن هاردی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۶از ۱۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی اثر مرکب

کتاب صوتی اثر مرکب نوشته دارن هاردی ترجمه نیلوفر آهنگران و با صدای مصطفی طالبیان منتشر شده است راهنمای موفقیت در مسیر زندگی و اهداف است. این کتاب کارهایی را یادآوری می‌کند که همه می‌دانند اما انجام نمی‌دهند.

درباره دارن هاردی نویسنده کتاب صوتی اثر مرکب

دارن‌هاردی، نویسنده، سخنران و مشاور آمریکایی است که تا سال ۲۰۱۵ ناشر «مجله موفقیت» یکی از پرتیراژترین مجلات دنیا بوده است. او از کودکی با پدرش بزرگ شده و او را یکی از بهترین مربیان خود می‌داند. دارن در سن ۱۸ سالگی تجارت خود را آغاز کرد و در ۲۷ سالگی به یک جوان میلیونر تبدیل شد. مجله موفقیت به او این امکان را داد تا با مدیران برجسته، کارآفرینان برتر و قهرمانان مصاحبه داشته باشد و همین موضوع باعث شد تا پرده از راز موفقیت آنها بردارد. او در شبکه‌های اجتماعی و وبلاگش استراتژی و اصول موفقیت را با روش‌هایی که خودش آزمایش کرده و به نتیجه رسیده است با مردم به اشتراک می‌گذارد

درباره کتاب صوتی اثر مرکب

موفقیت آسان نیست. هیچ کتابی بدون شما نمی‌تواند معنای عملی موفقیت را واقعیت ببخشد و هیچ رژیم غذایی بدون اراده‌ی صد در صدی شما نمی‌تواند باعث کم شدن وزن‌تان شود. صادقانه بگوییم، موفقیت اصلا راحت نیست. هیچ گاه در یک شب میلیاردر نخواهید شد و هرگز بدون شناخت و تمرین و تمرین و اشتیاق زندگی مخصوص به خود را نخواهید ساخت! اما باور این جملات نقطه شروع است.

اگر تا اینجای قصه را می‌توانید بازی کنید برای شما یک پیشنهاد ردنشدنی داریم. پیشنهادی درست شبیه یک نوشیدنی گرم وقتی دست‌هایتان از شدت سرما بی حس شده است.

پیشنهاد ما انجام تغییرات و روش‌هاییست که «دارن هاردی» در کتاب «اثر مرکب» برای شما نوشته است. این تغییرات به هیچ‌وجه اطلاعات جدیدی نیست. بلکه تمام کارهایی است که شما می‌دانید و انجام نمی‌دهید.

به عبارتی اگر منتظر یک داروی شفابخش هستید که شبیه به چوب جادوگر با یک ورد زندگی‌تان را از این رو به آن رو کند، اصلا سراغ این کتاب نروید. اما اگر به دنبال یک برنامه عملی و نقشه‌ای جامع و ملموس هستید، اجازه دهید جملات این کتاب بر روی انتظارات شما تاثیر بگذارد و فرضیات قبلی شما را پاک کند، حس کنجکاوی‌تان را برانگیزد و به زندگی شما ارزش دهد.

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

لیلا
۱۳۹۸/۱۲/۲۳

یک کتاب واقعا فوق العاده بود. من از شنیدنش خیلی لذت بردم و میخوام با انگیزه برای آینده م برنامه ریزی کنم و یک تجدید نظر توی روابط، دوستان ، تفکرات و برنامه ریزی هام انجام بدم.

کاربر ۲۱۹۷۴۸۸
۱۳۹۹/۰۶/۱۱

گوینده حتی اعداد را درست نمیخواند اول ده میلیون را ده میلیارد میخواند در جای دیگر دو میلیون دلار را دو دولار!عجیب آنکه با اعتماد به نفس اعلام میکند ده میلیارد دلار سه برابر ۳ میلیون دلار است!

علیرضا روزگار
۱۳۹۸/۱۰/۱۲

بسیار اثر شنیدنی از دارن هاردی خصوصا‌ برای کسانی که کسب و کار آزاد یا استارتاپ دارند . خوانش روان و غیر مونوتون و اکت و‌ تمپوی مناسب .

khanom mohandes
۱۳۹۹/۰۵/۰۱

این کتاب عالیه من با اینکه تقریبا کتابهایی در این حیطه زیاد مطالعه کردم اما هنوز هیچ کدوم جای اثر مرکب رو نگرفتن چگونه کمال گرا نباشیم استفاین گایز هم عالیه

کاربر ۱۵۹۱۶۹۴
۱۳۹۹/۰۵/۲۲

کتابی که باید چندبار خوند ❤

Akram Dastgerdi
۱۴۰۱/۱۱/۲۲

خیلی خوب و مفید بود ‌.

کاربر ۵۰۱۳۲۷۰
۱۴۰۱/۱۱/۲۱

کتاب بسیار خوبیه ولی چرا صوتیش اینقدر کم هست این کتاب چندین فصله شما با یکی دوفصل سرهمش کردین راستش اگه همه کتاب صوتی های شما اینطوری باشه من دیگه نمیخرم

masih
۱۴۰۰/۱۲/۱۸

دارن هاردی نویسنده عاااالی و انگیزشی کتاب فوق العاده ای هستش که من لذت بردم راهکارهایی که برای زندگی تک تک مردم مفیده قطعا بازم میخونمش

سیدعلی پناه کشاورز
۱۳۹۹/۱۰/۰۷

داستان سرایی و چند گویی و شخصیت سازی در گویش و خواندن کتاب بسیار عالی بوده و از خستگی کاسته و بر لذت شما می افزاید...

زمان

۱ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۱۰۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۱۰۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان