دانلود کتاب صوتی دفاع از دیوانگی ۲ با صدای اردشیر منظم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دفاع از دیوانگی ۲ اثر وودی آلن

دانلود و خرید کتاب صوتی دفاع از دیوانگی ۲

نویسنده:وودی آلن
انتشارات:واوخوان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی دفاع از دیوانگی ۲

کتاب صوتی دفاع از دیوانگی ۲، بخش دوم مجموعه داستان‌ها و دست نوشته‌های طنز وودی آلن است که تا سال ۲۰۱۳ در نشریات گوناگون امریکایی چاپ شده است. 

این اثر را می‌توانید با ترجمه مازیار عطاریه و روزبه استیفایی و صدای زیبای اردشیر منظم بشنوید. آلن در این کتاب از زندگی خود می‌گوید؛ از زمانی که به عنوان یک کارگردان بی تجربه وارد حرفه سینما شد تا زمانی که نام خود را به عنوان یکی از تاثیرگذارترین کارگردانان دنیا مطرح کرد.

درباره کتاب صوتی دفاع از دیوانگی ۲

کتاب دفاع از دیوانگی در سال ۲۰۰۷ منتشر شد و مجموعه‌ای از مقاله‌های طنز و دست نوشته‌های وودی آلن از سه کتاب است: بی حساب (۱۹۷۱)، بی بال و پر، (۱۹۷۵) و عوارض جانبی (۱۹۸۰). این سه کتاب در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار داشتند. وودی آلن در این کتاب‌ها، مقاله، نمایشنامه و دست نوشته‌های طنز خود را نوشته است؛ نوشته‌هایی که پیش از این در نشریات معتبر از جمله نیو ریپابلیک، نیویورک تایمز، نیویورکر و غیره به چاپ رسیده بودند. این اثر بخش دوم و پایانی کتاب است.

وودی آلن با دغدغه‌های فیلسوفانه‌اش که با طنز درهم می‌آمیزد پرسش‌هایی را مطرح می‌کند که ذهن را به فکر وا دارد و در عین حال، یادآور شخصیت او باشد. مترجم کتاب درباره انتخاب نام دفاع از دیوانگی برای این کتاب اینطور گفته است: نام آلن و آثار او به اندازه ی کافی آشنا هستند و این کتاب به هیچ گونه مقدمه‌ای نیاز ندارد. تنها نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد، نام کتاب است. نام انگلیسی این کتاب به معنی «دفاع مبتنی بر جنون» است. این اصطلاح حقوقی زمانی به کار می‌رود که وکیل مدافع سعی در اثبات جنون موکل خود دارد تا باعث تبرئه او شود و یا از شدت مجازاتش بکاهد. اما از آن جایی که ترجمه فارسی این عبارت چندان مناسب نام کتاب نبود، عبارت دفاع از دیوانگی را انتخاب کردم که بی ارتباط با محتوای این کتاب نیست.

کتاب صوتی دفاع از دیوانگی ۲ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دفاع از دیوانگی ۲ اثری عالی برای تمام کسانی است که دوست دارند با آثار طنز و دیدگاه‌های وودی آلن آشنا شوند. البته اگر قسمت اول را شنیده و دوست داشتید، حالا نوبت بخش دوم است. 

درباره وودی آلن

وودی آلن با نام اصلی Allen Stewart Konigsberg اول دسامبر سال ۱۹۳۵ در بروکلین نیویورک در یک خانواده یهودی ثروتمند متولد شد و به خاطر موهای قرمز رنگش در بین دوستان و همکلاسی‌هایش به قرمز معروف بود. وودی آلن فعالیت حرفه‌ای خود را با نوشتن کتاب‌های طنز آغاز کرد و به بعدا به بازی روی صحنه و کارگردانی روی آورد. او ۱۹ بار نامزد جایزه‌ اسکار و ۴بار برنده‌ آن شد؛ یکبار برای بهترین کارگردانی و سه بار برای بهترین فیلم‌نامه‌ اقتباسی.

وودی آلن علاوه بر فعالیت درخشانش در سینما، کتاب‌های مختلفی نوشته است. توانایی او در نوشتن را، از فیلم‌نامه‌های شاهکارش می‌توان متوجه شد. از میان آثار او می‌توان به کتاب‌های این آب آشامیدنی نیست، دوباره این آهنگو بزن سم، حالا بی‌حساب شدیم، بی بال و پر، عوارض جانبی ( مقالات و نمایشنامه‌هایی هستند، پیش از آن در روزنامه و نشریات مختلف ازجمله نیوریپابلیک، نیویورک تایمز و نیویورکر چاپ شده‌اند)، حباب معلق، سنترال پارک وست، اولد سیبروک، ریورساید درایو، متل ماه عسل، هرج و مرج محض، بن‌بست نویسنده، مرگ در می‌زند و مرگ / خدا اشاره کرد.

درباره اردشیر منظم

اردشیر منظم در سال ۱۳۴۲ در مازندران متولد شد. او صداپیشه، بازیگر و مجری رادیویی است که در فیلم‌ها، انیمیشن‌ها و سریال‌های کارتونی زیادی به ایفای نقش پرداخته است. از میان فعالیت‌های اردشیر منظم می‌توان به دوبله کارتون‌ها و فیلم‌های زیر اشاره کرد: فوتبالیست‌ها، سفرهای میتی کومان، لوک خوش شانس، هری پاتر و سنگ جادو، ماداگاسکار، گارفیلد، دزدان دریایی کارائیب و ....

معرفی نویسنده
عکس وودی آلن
وودی آلن
آمریکایی | تولد ۱۹۳۵

وودی آلن در اول دسامبر سال ۱۹۳۵، در نیویورک متولد شد و با نام «آلن استوارت کوینگزبرگ» بزرگ شد و به مدرسه رفت. مادرش، نتی -که از مهاجرین اتریشی بود- کتاب‌دار و پدرش، مارتین، -که از مهاجران روس بود- جواهرساز بود. البته مارتین هیچ‌گاه سر یک کار بند نمی‌شد. او مدتی به فروشندگی پرداخت، بعد راننده‌ی تاکسی شد و کمی بعد سر از کافه درآورد. خانواده‌ی کوینگزبرگ در خانه‌ای در بروکلین نیویورک زندگی و به زبان‌های روسی، آلمانی، عبری، ییدیش و البته انگلیسی با یکدیگر صحبت می‌کردند.

نظرات کاربران

maryam mafakheri
۱۴۰۲/۰۴/۱۷

با تشکر از صدا پیشه هنرمند. خنداندن من به این آسانی نیست‌: )حالا در پایان کتاب یک ستاره دیگر اضافه کردم با این کتاب چندین بار لبخند زدم. جنس لبخند در این کتاب خاص است یکی این بود: من یک

- بیشتر

زمان

۴ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۳۷۵٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۳۷۵٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۶,۵۰۰
تومان