دانلود کتاب صوتی چگونه با دیگران موثر برخورد کنیم با صدای سحر بیرانوند + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه با دیگران موثر برخورد کنیم اثر الیزابت کونکه

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه با دیگران موثر برخورد کنیم

معرفی کتاب صوتی چگونه با دیگران موثر برخورد کنیم

کتاب صوتی چگونه با دیگران موثر برخورد کنیم اثر الیزابت کونکه یکی از مجموعه کتاب‌های دامیز در زمینه موفقیت و خودیاری است.

آوند دانش نهادی فرهنگی است که در کنار انتشارات کتاب‌های فارسی در حوزه‌های متنوع، فراهم‌آوری محصولات انتشارات وایلی را نیز به شکلی گسترده انجام می‌دهد. این انتشارات از ابتدای سال ۱۳۹۱ با در پیش گرفتن برنامه‌ای مدون جهت انتشار کتاب به شکلی طبقه‌بندی‌شده و با رعایت قوانین جهانی کپی‌رایت، توانسته تصویری پررنگ‌تر از خود در بازار کتاب ایران به نمایش گذارد. طی دو دهه‌ی گذشته، نام آوند دانش اغلب مترادف با نام وایلی بوده است و این انتشارات با تهیه و توزیع به‌موقع بهترین‌ها از ناشران زیرمجموعه‌ی وایلی، خود را به عنوان یکی از تأمین‌کنندگان قابل اطمینان و برتر کتاب نزد دانشگاهیان و پژوهشگران کشور معرفی کرده است.

مجموعه کتاب‌های پرفروش دامیز آوند دانش، کتاب‌هایی آموزشی و راهنما برای یادگیری گام به گام مهارت‌های گوناگون و به دست آوردن اطلاعات در زمینه‌های مختلفی مانند کسب وکار، هنرهای گوناگون، سرگرمی، کامپیوتر، تغذیه و سلامت، زبان انگلیسی، مهارت‌های زندگی، روان‌شناسی، ادبیات، تاریخ و.... هستند.

کتاب صوتی چگونه با دیگران موثر برخورد کنیم دامیز به شما خواهد گفت چگونه در گفتگو با دیگران موفق عمل کنید و بتوانید روی دیگران تاثیر بگذارید. 

شنیدن کتاب قدرت اراده دامیز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و خودیاری را به شنیدن این کتاب دعوت می‌کنیم.

نظرات کاربران

Parimah_zarabadi
۱۴۰۲/۰۳/۱۲

زیاد برام جالب نبود و از وسطاش دیگه خسته شدم

محمدرضاشفیعی علویجه
۱۴۰۲/۰۳/۱۳

بسیار زیبا و کاربردی بود . برای کسی که ازش استفاده کنه خیلی خیلی ارزشمنده . صدای گوینده بسیار عالی و آرامش بخش است و شخصا از گوینده تشکر می کنم.

کاربر 5216187
۱۴۰۲/۰۳/۱۲

بسیار عالی بود لذت بردم

vincenzo
۱۴۰۰/۰۷/۱۶

خیلی خوبه باعث میشه به محیط تون دقیق بشین

Anahita Samaee
۱۴۰۲/۰۳/۱۸

محتوای کتاب بسیار کاربردی هست به شما یاد میده که نظرتون رو درست بیان کنید قسمت های مثبت ارتباط رو بیشتر اهمیت بدیم در کتاب کوتاه و مفیدی بود صدای گوینده لذت بخش بود یک بار هم که شده خوبه

- بیشتر
Mohammad
۱۴۰۲/۰۶/۱۳

نکته های خوبی رو گفت

reyhan
۱۴۰۲/۰۴/۰۹

بنظرم بیشتر در حیطه‌ی کاری مفیده و همونطور که مدت زمانش نشون میده مطالب، کلی هستن.

کاربر 5832373
۱۴۰۲/۱۲/۱۷

کتاب خسته کننده بود بهتر بود پارت بندی ها بیشتر می‌بود

سینا پولادرگ
۱۴۰۲/۰۸/۰۷

اصلا جذبم نکرد کتاب و تنها نکته مثبتی که داشت گویندگیش بود. یک سری اطلاعاتی بود که از یک سنی دیگه همه با کسب تجربه بهش رسیدن و واقعا هم انتظار نمیرفت یک کتاب توی سه ربع ساعت بتونه چگونه با

- بیشتر
ع‌.س.ص
۱۴۰۲/۰۶/۱۱

محتوا کاربردی،مفید و البته خلاصه و مختصر و نسبت به زمان کامل و واضح بود؛ترجمه مطلوب و از نظرم متن روانی هم داشت؛موسیقی و مخصوصا گویندگی فوق العاده بود و از همین جا یک خسته نباشید و خدا قوت جانانه

- بیشتر

زمان

۴۷ دقیقه

حجم

۳۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۷ دقیقه

حجم

۳۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۰,۲۵۰
تومان