دانلود کتاب صوتی درباره عشق با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی درباره عشق اثر استاندال (ماری آنری بیل)

دانلود و خرید کتاب صوتی درباره عشق

معرفی کتاب صوتی درباره عشق

درباره عشق کتابی از نویسنده فرانسوی قرن نوزدهم، ماری آنری بِیل مشهور به استاندال است. او در این کتاب با شما درباره پیچیده‌ترین احساس درونی بشر، یعنی عشق سخن گفته است.

درباره کتاب صوتی درباره عشق

 استاندال در این کتاب کوشیده است عشق را از نگاه خود تفسیر کند. او در این کتاب هفت مرحله برای عشق برمی‌شمارد.  عشق پرشور، عشق آتشین، عشق خودخواهانه و… که عاشقان را با جادوی احساس درگیر می‌کنند.

او در این اثر یک تئوری ارائه می‌کند. تئوری کریستال‌سازی که در آن تمامی مفاهیم عاشقانگی در ذهن عاشق تغییر می‌کنند و با هزاران کریستال تزئين می‌شوند. این تئوری استاندال درباره مراحل روان شناختی عشق از زمان ایجادش بسیاری از متخصصان و علاقه‌مندان به این مقوله را شیفته خود کرد. استاندال به نوعی در این کتاب به روایت افکار خردمندانه و فلسفی خود درباره عشق و تلاش خستگی‌ناپذیر و بی‌تابانه‌اش برای آرامش و تسکین رنجدیدگی دوران عاشقی‌اش می‌پردازد.

زن، شیفتگی و بخشی از تاریخ قاره سبز سه موضوع مهمی هستند که استاندال به آنها می‌پردازد. او با درکی خردمندانه و هوشمندانه روایت انسان‌هایی را بازمی‌گوید که در عشق ناکام مانده‌اند و این روایت به حق تنها می‌توانست به قلم کسی نگاشته شود که سخت مشتاق صرف وقت برای آن بود. استاندالی که خود طعم ناکامی در عشق را با تمام جانش چشیده بود.

 شنیدن کتاب درباره عشق را به چه کسانی یپشنهاد می‌کنیم

 اگر می‌خواهید درباره حقیقت عشق بیشتر و بیشتر بدانید کتاب استاندال را به گوش جان بشنوید.

 درباره استاندال

 ماری آنری بیل مشهور به استاندال در سال ۱۷۸۳ در گرینویل آلاباما زاده شد. دوران کودکی خود را در محیطی خشک و در خانواده‌ای یسوعی گذراند به همین دلیل در اولین فرصتی که یافت به پاریس کوچ کرد.

در سال ۱۸۰۰ به ارتش ناپلئون پیوست و پس از برکناری ناپلئون در سال ۱۸۱۴ به میلان رفت. در آنجا دست از جنگاوری برداشت و نویسندگی پیشه کرد.

او با نام استاندال سفرنامه‌ای با نام «رم، ناپل و فلورانس» نوشت و در سال ۱۸۱۷ منتشر کرد. کتابش در انگلیس با اقبال روبه رو شد، بنابراین استاندال شروع به نوشتن مقاله برای روزنامه‌های انگلیسی کرد. او در سال ۱۸۲۱ به پاریس برگشت و درگیر یک رابطه عاشقانه با کنتس کلمنتاین کوریال شد. این زن در طول دو سال رابطه با استاندال، بیش از ۲۱۵ نامه برای او نوشت. رابطه عاشقانه استاندال بهانه‌ای برای شروع نگارش کتاب درباره عشق شد. این اثر در ادامه اولین رمان استاندال، «آرمانس» نوشته شد.

 مشهورترین رمان استاندال «سرخ و سیاه» نام دارد که در سال ۱۸۳۱ منتشر شد. این اثر داستانی پیچیده و کاوشی درباره جامعه فرانسه در وایل قرن نوزدهم است. سرخ سمبل ارتش و سیاه نماد کلیسا است. دومین اثر مشهور او «صومعه پارم» نام داد که در سال ۱۸۳۹ نوشته شد.

 استاندال از سال ۱۸۴۱ بیمار شد و در ماه مارس سال ۱۸۴۲  در کنار خیابان دچار ضعف و بیهوشی شد و از دنیا رفت.

استاندال و آثارش با بی‌توجهی فراوان هم‌عصرانش روبه‌رو شدند. با وجود این، او یکی از پایه‌گذاران رمان مدرن فرانسه است و امروز از او و آثارش به‌عنوان نمونه‌های عظیم ادبیات فرانسه یاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۲۷۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۲۷۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان