دانلود کتاب صوتی چگونه کاریزماتیک باشیم با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه کاریزماتیک باشیم اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه کاریزماتیک باشیم

معرفی کتاب صوتی چگونه کاریزماتیک باشیم

کتاب صوتی چگونه کاریزماتیک باشیم یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در نوین کتاب گویا تولید صوتی است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان هاو کن یو و صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب چگونه کاریزماتیک باشیم

کاریزما به معنای جذابیت است که در فارسی به فرهمندی هم ترجمه شده است. به کسی که دیگران را جذابیت‌های خود تحت تاثیر قرار می‌دهد کاریزماتیک می‌گویند. کاریزما ارثی نیست اما می تواند شامل برخی از صفات ارثی فرد هم باشد. اما شما باید بکوشید ان ویزگی های ارثی را با تمرین و مهارت تقویت کنید. این مقاله را بشنوید تا یادبگیرید چگونه شخصیتی کاریزماتیک داشتهب اشید

شنیدن کتاب چگونه کاریزماتیک باشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند در زندگی تاثیرگذار باشند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی چگونه کاریزماتیک باشیم

اگر نگوییم مهمترین ولی یکی از مهم ترین مهارت ها برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران خوب گوش فرا دادن است. سوال بپرسید، ارتباط چشمی برقرار کنید، بخندید، اخم کنید، سر تکان دهید، پاسخ بدهید و عکس العمل داشته باشید. این کار ها شاید هرکدام جملاتی بلندی باشند که به شکل سخن در نیامده اند والبته تاثیر بیشتری از کلام داشته اند. این ها رفتار هایی است که می تواند به شخص مقابل القا کند که شما برایشان ارزش قائل هستید و تمام حواس و توجهتان درگیر آن هاست.

اما زمانی که تصمیم گرفتید صحبت کنید و یا لازم بود این کار انجام شود، در اولین اقدام نصیحت نکنید، مگر اینکه از شما درخواست شود که تجریبیات خود را منتقل کنید. با نصیحت کردن، مکالمه تماما در رابطه با شما خواهد بود و این شاید خیلی برای دیگران خوشایند نباشد. گوش دادن نشان می دهد که حرف های دیگران برای شما مهم است و این حس خوبی را به طرف مقابل منتقل می کند.

تنها زمانی تصمیم به صحبت کردن بگیرید که چیز مهمی برای گفتن دارید و در اینجا مهم را چیزی تلقی کنید که برای فرد یا اطراف مقابل شما دارای اهمیت باشد و نه خود شما.

زبان بدن خود را تقویت کنید

مهم نیست شغل شما چیست، مهم نیست کجا و در چه محیطی کار می کنید، مهم نیست چگونه آدمی هستید، به هر حال به دلیل موجود اجتماعی بودن باید یاد بگیرید که مورد قبول دیگران و اطرافیان واقع شوید. برخی با این زمینه که من برای خود زندگی می کنم و نه دیگران، منکر روابط اجتماعی می شوند اما خوب می دانید که یک موجود اجتماعی، وابسته به روابط اجتماعی است و توجه کردن به برخورد، رفتار و نظرات دیگران هم جزئی از روابط اجتماعی.

نظرات کاربران

هانیه عالمی
۱۴۰۱/۱۲/۰۷

داخل بی نهایت بزارین

بهناز اکبری
۱۴۰۱/۱۲/۰۹

کتاب یه چیز های اساسی بود که باید رعایت بشه و لازمه ولی خیلی مبتدی بود انتظار داشتم اطلاعات بیشتری بهم منتقل بشه

کاربر 7531693
۱۴۰۲/۱۰/۳۰

کتاب خیلی خوب و خلاصه ای بود. تیترهای مهمی ک باید رعایت بشن رو گفته و برای توضیح بیشتر باید کتابهایی در این راستا مطالعه بشه.

rohallah hosseini
۱۴۰۲/۰۷/۲۵

کتاب خوب وعالیه

زمان

۱۴ دقیقه

حجم

۱۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۴ دقیقه

حجم

۱۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
تومان