دانلود کتاب صوتی ییلاق انگلیسی با صدای رضا عمرانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ییلاق انگلیسی اثر رضا عمرانی

دانلود و خرید کتاب صوتی ییلاق انگلیسی

نویسنده:مارک دوگن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ییلاق انگلیسی

کتاب صوتی ییلاق انگلیسی، نمی‌توانم فکر کنم که فردا تو را نمی‌بینم، نوشته مارک دوگن و ترجمه پرویز شهدی، داستانی رمانتیک و روانشناسانه است که و از نیروهای عجیب و غیر قابل تصور انسان‌ها صحبت می‌کند.

مارک دوگن برای نوشتن ییلاق انگلیسی، جایزه گنکور و جایزه بزرگ رمان آکادمی فرانسه را از آن خود کرده است. این اثر جذاب را با صدای راضیه هاشمی و رضا عمرانی بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی ییلاق انگلیسی

مارک دوگن در کتاب ییلاق انگلیسی از فراز و نشیب‌های زندگی آدمی به نام هارولد دلامر صحبت می‌کند. هارولد، زندگی سختی دارد. در سردرگمی است اما در عین حال همه‌گونه لذتی را از زندگی می‌طلبد. او نمی‌داند از زندگی چه می‌خواهد. رفتارهای هارولد در همه موقعیت‌های زندگی نسنجیده است؛ نمی‌داند چه زمانی باید سکوت کند و چه زمانی باید حرف بزند. نمی‌داند چه زمانی باید صبر کند و چه زمانی عجله راه‌حلش است. کمی بعد او با دختری به نام جولیا آشنا می‌شود که کارش به قول خودش مجلس گرم‌کنی و پذیرایی از مهمانان است. او را به ییلاق خود دعوت می‌کند و علاقه‌ای بین آنها شکل می‌گیرد اما پایدار نمی‌ماند. دلامر روزی پس از گذراندن ماجراهای عشقی‌ و سرگردانی‌هایش در کنسرتی با مردی به نام پل هامر آشنا می‌شود و پس از مدتی گفت‌وگو با یکدیگر صمیمی می‌شوند. دلامر او را به خانه خود دعوت می‌کند و سرگذشت عجیب و فاجعه‌انگیزش را برای او تعریف می‌کند و در انتها اتقاقی غیر منتظره می‌افتد. نامه‌ای از جولیا می‌رسد و دلامر را در برابر یک تردید و دودلی دیگر قرار می‌دهد.

کتاب صوتی ییلاق انگلیسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

دوست‌داران رمان‌های خارجی و طرفداران رمان‌های روانشناسی، کتاب صوتی ییلاق انگلیسی را اثری جذاب و شنیدنی می‌یابند. 

درباره‌ی مارک دوگن

مارک دوگن رمان‌نویس قرن بیستم میلادی اهل فرانسه است. او در سال ۱۹۵۷ میلادی متولد شده است. از میان آثار مارک دوگن می‌توان به ییلاق انگلیسی، خانواده نفرین‌شده کندی و اتاق افسران اشاره کرد. مارک دوگن در سال ۲۰۰۵ نیز جایزه ادبی سابل دولون را از آن خود کرده است.

بخشی از کتاب صوتی ییلاق انگلیسی

ساندرا زنی قدرتمند بود. نیمه انگلیسی نیمه ایرلندی. سرشار از نیروی جسمانی. روشن‌فکری را در هر شکل و وضعیتی دور ریخته بود. پیکرتراش بود. با چوب، سنگ یا فلز تندیس می‌ساخت ولی مصالحی که به کار می‌برد، هیچوقت برایش آنقدر سخت به نظر نمی‌نمودند که با آن‌ها در بیفتد.

هارولد دلامر تمام مدتی که داستان زندگی‌اش را تعریف می‌کرد جلوی پنجره‌ی اتاقش رو به پارک ایستاده بود و هرگز همسرش را برنگرداند. مهتاب همه‌جا را کامل روشن کرده بود و نسیمی ملایم سطح برکه‌ها را چین می‌انداخت. مدتی طولانی حرف زده بود. 


نظرات کاربران

Maryam Rezaee
۱۴۰۲/۰۸/۱۹

داستان یک مرد میانسال که بنظرم جذابیتی برای افراد غیر میانسال نداره... یه زندگی پر از عذاب وجدان در عین بیخیالی و بی عرضگی

کاربر ۲۶۳۷۰۱۸
۱۴۰۲/۰۷/۰۵

خوب بود

ندا فهیم
۱۳۹۹/۰۵/۲۵

کتاب خوبی بود ولی انتظار بیشتری ازش داشتم برای یک بار گوش دادن خوبه

M.A.L
۱۳۹۹/۰۵/۰۵

کتاب جالبی بود. گویندگی و صدا گذاری هم عالی.

زمان

۵ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۲۹۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۲۹۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان